Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Мирна Вікторія Вячеславівна +380992479464 vicadream1987@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 72 207 559,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 361 037,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія на суму 361 037 грн.80 коп |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 361037.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно Постанови КМУ від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Надання Підрядником актів з підписом та печаткою відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технагляд | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 09:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 14:08 |
Протокол _94 від 07.05.2021.pdf | |
07 травня 2021 14:08 |
Тендерна документація зі змінами від 07.05.2021.doc | |
30 квітня 2021 15:31 |
Проект договору.doc | |
30 квітня 2021 15:31 |
Технічне завдання.xls |
17 травня 2021 09:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2021 14:08 |
Протокол _94 від 07.05.2021.pdf
|
|||
07 травня 2021 14:08 |
Тендерна документація зі змінами від 07.05.2021.doc
|
|||
30 квітня 2021 15:31 |
Проект договору.doc
|
|||
30 квітня 2021 15:31 |
Технічне завдання.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-13-000014 ● 814464dcb49c4d76a493e180eaab906f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2021 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-04-30-001880-c 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-16 09:30:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з влаштування майданчика для масового відпочинку населення з сухим фонтаном в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку «Сад Бернадського» за адресою: м.Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2П (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001880-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-20 13:20:22
Пояснення з власної ініціативи
Згідно моніторингу до закупівлі: "Влаштування майданчика для масового відпочинку населення з сухим фонтаном в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку "Сад Бернацького" за адресою: м. Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2п" (UA-2021-04-30-001880-c), надаємо наступні пояснення:
1. Згідно п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами), рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На даний момент управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради не має свого офіційного веб-сайту, а зазначена постанова ( п. 4) має рекомендацію, але не прямий обов'язок у затвердженні заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів та забезпеченні оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
2. Обгрунтування розміру бюджетного призначення обумовлено місцевим бюджетом м. Краматорська та Програмою будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єктів інфраструктури м. Краматорська на 2021 – 2025 роки та розписом (поквартально) грошових надходжень на зазначені заходи з будівництва: "Влаштування майданчика для масового відпочинку населення з сухим фонтаном в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку "Сад Бернацького" за адресою: м. Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2п".
3. Технічні та якісні показники зазначені та розроблені замовником-управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста у Тендерній документації та технічному завданні, згідно чинних ДБН-ів та інших нормативно-правових настанов у галузі будівництва з метою якісного контролю та реального виконання будівельних робіт на всіх етапах.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зважаючи на висновок Державної аудиторської служби України після закінчення проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт: «Влаштування майданчика для масового відпочинку населення з сухим фонтаном в рамках реконструкції центральної частини парку культури та відпочинку «Сад Бернадського» за адресою: м. Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 2П» постала потреба в наданні пояснень щодо порушень виявлених аудиторами. 1. Згідно п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами), рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради є структурним підрозділом Краматорської міської ради, отже оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на офіційному сайті Краматорської міської ради. На підтвердження направляємо посилання на опубліковану документацію: https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ Щодо інших питань які є у висновку моніторингу Державної аудиторської служби повідомляємо, що не вбачаємо порушень у частині складання тендерної документації. Тендерна документація складена у відповідності до вимог закону «Про публічні закупівлі. При публікуванні плану закупівлі і самої закупівлі, під час розгляду найбільш економічної пропозиції, оголошення переможця та укладання договору всі строки витримані згідно Закону «Про публічні закупівлі». Договір укладено з урахуванням всіх вимог Закону України. Пропозиції були розглянуті відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» та згідно вимогам тендерної документації.
2021-08-13 22:30:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | № 30/55/2021пр, № 30/56/2021пр, № 30/57/2021пр, № 30/58/2021пр, № 30/59/2021пр, |
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
20 вересня 2021 16:58
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | № 30/56/2021пр |
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
20 вересня 2021 16:59
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | № 30/57/2021пр |
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
20 вересня 2021 17:00
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | № 30/58/2021пр |
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
20 вересня 2021 17:03
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 30/59/2021пр |
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
20 вересня 2021 17:05
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙУКОМ" |
71 999 000,00
UAH з ПДВ
|
71 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автоінтерстрой" |
72 207 559,00
UAH з ПДВ
|
72 207 559,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙУКОМ" #40276440 |
Переможець |
71 999 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:32
|
ДУ _6 від 31.12.22 дог. 34.03-10-65 від 18.06.21.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2022 14:43
|
д.у. 5 від 04.11.2022 дог.34.03-10-65 віл 18.06.2021.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2022 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 10:39
|
ДУ 4 від 26.11.21 до догов. _34.03-10-65 від 18.06.21.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 09:06
|
Д.у. _3 від 18.08.2021 до дог._34.03-10-65 від 18.06.2021.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 13:33
|
Д.у. _2 від 11.08.2021 до дог. _34.03-26-65 від 16.07.2021.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 12:04
|
Д.у. _2 від 11.08.2021 до дог. _34.03-26-65 від 16.07.2021.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 09:33
|
д.у 1 від 20.07.2021 дог. 34.03-10-65 від 18.06.2021.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 08:49
|
Договір | укладений |
23 червня 2021 08:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна розділу 19 |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |