Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
195 168,00 UAH
UA-2021-04-30-001669-c bee3afae8bd74a908497140eec0bd312
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Глинська

+380536700358 info@kremenchuk-oh.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04543507
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 23/1
Контактна особа: Валерія Глинська
+380536700358
info@kremenchuk-oh.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 15:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 15:03
Очікувана вартість: 195 168,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 951,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із фізичної охорони об’єктів комунальної власності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за даним Договором здійснюються у безготівковій формі, згідно Акту здачі – приймання робіт (наданих послуг), у національній валюті України – гривні, шляхом перерахування коштів Замовником на поточний (банківський) рахунок Виконавця не пізніше 20 числа наступного місяця за попередній місяць, але не раніше підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, за наявності фінансування. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2021 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 15:04
Договір.docx
30 квітня 2021 15:04
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2021 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" 195 168,00
UAH з ПДВ
195 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2021 08:43
Електронний підпис
13 травня 2021 21:46
цiнова_пропозицiя.pdf
13 травня 2021 21:46
Установчі документи.pdf
13 травня 2021 21:46
Кострикін.pdf
13 травня 2021 21:46
Козодавлев.pdf
13 травня 2021 21:46
довiдка_щодо_лiцензii.pdf
13 травня 2021 21:46
довiдка_ст.17.pdf
13 травня 2021 21:46
довiдка_про_учасника.pdf
13 травня 2021 21:46
Григубенко.pdf
13 травня 2021 21:46
Горбунов.pdf
13 травня 2021 21:46
виписка з ЭДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА"
#41072883
Рішення скасоване 195 168,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 10:11
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА"
#41072883
Переможець 195 168,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 10:13

Документи

17 травня 2021 10:04
Електронний підпис
17 травня 2021 10:03
ПРОТОКОЛ намір.pdf

Документи

17 травня 2021 10:13
Електронний підпис
17 травня 2021 10:12
ПРОТОКОЛ намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА"
#41072883
195 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2021 10:13
Електронний підпис
17 травня 2021 10:12
ПРОТОКОЛ намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 16:02
128.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:25
128.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 19:17
Додаткова угода 128-2.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 19:15
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 13:02
128.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 12:56
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 14:04
1.pdf зміни до договору
29 липня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 10:10
128.pdf укладений
20 травня 2021 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML