Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа №52» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, ж/м Тополя-1, вул. Мукаша Салакунова, б.11, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
82 121,00 UAH
UA-2021-04-30-001613-b 5e193dba633a4ce6ae8f3a9e40bbbb7a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2021 23:59
Очікувана вартість: 82 121,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 642,42 грн (одна тисяча шістсот сорок дві гривні 42 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804 м. Київ, вул. Бастіонна, буд. 6.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1642.42 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися пропозиції - українська; Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа №52» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, ж/м Тополя-1, вул. Мукаша Салакунова, б.11, ДБН А.2.2-3:2014"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ж/м Тополя-1, вул. Мукаша Салакунова, б.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 642,42 грн (одна тисяча шістсот сорок дві гривні 42 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA 308201720344290042000095804 м. Київ, вул. Бастіонна, буд. 6.

Сума забезпечення: 1642.42 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 81 758,23
UAH з ПДВ
81 758,23
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2021 19:51
Електронний підпис
17 травня 2021 11:08
Електронний підпис
17 травня 2021 11:06
Bank_licenzia.zip
17 травня 2021 11:06
Nakaz.zip
17 травня 2021 11:06
Dovirenist_Nazarenko.zip
17 травня 2021 11:06
205705_Г_1494_1 642,42.zip
17 травня 2021 11:06
документы Пащенко сш 52.pdf
17 травня 2021 11:06
кошторис сш 52.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2970514559
Переможець 81 758,23
UAH з ПДВ
19 травня 2021 12:37

Документи

19 травня 2021 12:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2970514559
81 758,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2021 12:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 11:57
Дод.угода № 2 від 24.09.2021 - дог. № 52ПТР_21 від 31.05.2021.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 14:31
Дод.угода № 1 від 01.09.2021 - дог. № 52ПТР_21 від 31.05.2021.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 11:33
договір №52ПТР_21 від 31.05.2021.pdf укладений
31 травня 2021 11:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 вересня 2021 09:50
57 569,46 UAH UA308201720344290042000095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA083808050000000026006724418
ФОП Пащенко Дмитро Олександрович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуги без зміни обсягу та якості послуги
Номер договору про закупівлю: 52ПТР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 52ПТР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 569,46
UAH