Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34002938 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Марина Зотікова +380503291660 zotikova.mm@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 4 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 3% від очікуваної вартості закупівлі і складає 128100,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч сто гривень.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції –не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Вимоги до оформлення електронної банківської гарантії викладені у Додатку 6 до цієї тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 128000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Термін перерахування коштів – не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Розмір забезпечення становить 5% від суми договору. У разі надання забезпечення (перерахування грошових коштів) Учасник-переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору (платіжне доручення, тощо). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості наданих послуг/використаних запасних частин (матеріалів) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг за умови наявності відповідного фінансування та необхідних коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 15:07 |
ТД.1.docx | |
07 травня 2021 15:07 |
Перелік змін № 2.docx | |
06 травня 2021 10:21 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
06 травня 2021 10:21 |
Перелік змін до Додатку 2.docx | |
30 квітня 2021 14:48 |
Додаток 1.xls | |
30 квітня 2021 14:48 |
Договір (проект).docx | |
30 квітня 2021 14:48 |
Додаток 4.docx | |
30 квітня 2021 14:48 |
Додаток 3.docx |
07 травня 2021 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 травня 2021 15:07 |
ТД.1.docx
|
||||||
07 травня 2021 15:07 |
Перелік змін № 2.docx
|
||||||
06 травня 2021 10:21 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
||||||
06 травня 2021 10:21 |
Перелік змін до Додатку 2.docx
|
||||||
30 квітня 2021 14:48 |
Додаток 1.xls
|
||||||
30 квітня 2021 14:48 |
Договір (проект).docx
|
||||||
30 квітня 2021 14:48 |
Додаток 4.docx
|
||||||
30 квітня 2021 14:48 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тобто, разом з ліцензією надавача послуг на поводження з небезпечними відходами (вимога щодо надання якої є обґрунтованою з огляду на обов'язковість ліцензування такого виду діяльності), Замовник вимагає в учасника надання копій документів третьої сторони, отримання яких носить добровільний характер, а саме - атестат виробництва, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 "Система управління якістю.Вимоги" (ISO 9001:2015, IDT) та сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 "Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування". Однак, Учасники закупівлі не мають жодного впливу на суб'єктів господарювання, які мають ліцензії на поводження з небезпечними відходами, та не вправі вимагати отримання ними документів в порядку добровільної сертифікації та акредитації.
З огляду на зазначене, вимога Замовника щодо надання в складі пропозиції атестата виробництва, сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 "Система управління якістю.Вимоги" (ISO 9001:2015, IDT) та сертифіката ДСТУ ISO 14001:2015 "Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування" суб'єкта господарювання, з яким в учасника укладено договір на поводження з небезпечними відходами, є необґрунтованою та дискримінаційною.
Враховуючи зазначене вище, вимагаємо внести до Тендерної документації зміни та викласти відповідний пункт Додатку 2 у наступній редакції "Договір на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (договір про надання послуг зі збирання, перевезення та зберігання окремих видів відходів, для передачі їх на подальшу утилізацію чи видалення) чинний до кінця 2021 року та акт(и)-виконання (як приклад здійснення таких операцій). До договору обов'язково надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами.
Сподіваємось на розуміння та дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених чинним законодавством України!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000043 ● 2fe15c1f030a4897adc1e02a7de634f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
(зі змінами)
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-04-30-001530-c 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-24 13:51:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, очікуваною вартістю 4 270 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001530-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-30 20:24:29
Надання інформації та документів на запит Державної аудиторської служби України від 24.06.2021
На запит Державної аудторської служби України від 24.06.2021 року про надання пояснень, КНП КОР "КОЦЕМД МК" повідомляє наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, очікуваною вартістю 4 270 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001530-c) відбувалось на підставі вимог Положення про технічне обґрунтування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03. 1998 року № 102 (далі- Положення).
Пунктом 1.1 Положення передбачено, що Положення визначає порядок проведення технічного обслуговування і ремонту дорожніх транспортних засобів і розповсюджується на юридичних та фізичних осіб-суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють експлуатацію технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів незалежно від форм власності.
Відповідно до п. 3.12 Положення Поточний ремонт виконується за потребою, згідно з результатами діагностування технічного стану дорожніх транспортних засобів, або за наявності несправностей і призначений для забезпечення або відновлення його роботоздатності.
До поточного ремонту ДТЗ, відповідно до п. 3.13. Положення, належать роботи, пов’язані з одночасною заміною не більше двох базових агрегатів (крім кузова і рами).
На підставі зазначеного Положення, предмет закупівлі буз визначений за кодом ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено старшим механіком КНП КОР «КШЦЕМД МК» Сагайдаком Р.В. на підставі заявок механіків Фастівської, Білоцерківської та Обухівської СЕМД (додатки 1,2,3)
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням технічних та якісних вимог до предмета закупівлі, замовником було зроблено запит цінових пропозицій до ТОВ «АТЦ Лівобережний» та ТОВ «Автоцентр Європа».
Листом № 379 від 14.04.2021 року, ТОВ «Автоцентр Європа» повідомило, що розрахункова вартість ремонту та обслуговування 1 машини буде складати 82689,20 грн, загальна вартість послуг складатиме 4134460,00 грн.(додаток 4)
Листом б/н від 15.04.2021р ТОВ «АТЦ Лівобережний» повідомило, що розрахункова вартість ТО та поточного ремонту 1 автомобіля складатиме 89000,00грн , загальна вартість- 4450000,00 грн.(Додаток 5)(132282,99 євро)
На підставі наданої інформації, було визначено середнє значення та розраховано очікувану вартість ТО та поточного ремонту 1 автомобіля в розмірі 85400,00, загальна очікувана вартість 4270000,00 грн.(126932,22 євро, курс НБУ на 30.04.2021 1 євро =33,64 грн).За розрахунком очікуваної вартості закупівлі визначено процедуру закупівлі - відкриті торги.
Пунктом 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – «Постанова») передбачено, що:
«Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Як вбачається з положення пункту 4-1 Постанови, відповідний пункт зобов’язує здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі наступних суб’єктів: 1. Головного розпорядника бюджетних коштів.
2. Розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. 3. Суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Пунктами 2-3 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення, який затверджено Постановою КМУ від 24 грудня 2019 р. № 1086 (надалі – «Порядок») визначено, що для реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення, у тому числі оплати медичних послуг, пов’язаних з наданням екстреної медичної допомоги (пункти 1, 4 Порядку), «2.
Головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ.
3. Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ».
Пунктом 5 Порядку визначено, що «Оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ (далі - договір), здійснюється на рахунки надавачів медичних послуг, відкриті в установах банків, на підставі звітів (рахунків у разі здійснення попередньої оплати), що внесені такими надавачами медичних послуг до електронної системи охорони здоров’я. Порядок та строки подання звітів (рахунків), інформація, що включається до них, визначаються договором, типова форма якого затверджується в установленому законодавством порядку».
Отже КНП КОР «КОЦЕМД МК» є надавачем медичних послуг та не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Що також підтверджується Методичними рекомендаціями з питань перетворення закладів охорони здоров’я з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства Міністерства охорони здоров’я України (абзац 2 сторінка 5).
Частиною 2 статті 22 Господарського кодексу України передбачено, що «Суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів».
Частиною 3 статті 24 Господарського кодексу України визначено, що «Суб’єктами господарювання комунального сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів».
З огляду на зазначене, КНП КОР «КОЦЕМД МК» є суб’єктом господарювання комунального сектору економіки, а не державного, отже, не є суб’єктом, якого пунктом 4-1 Постанови зобов’язано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому КНП КОР «КОЦЕМД МК» не проводить розміщення відповідного обґрунтування на власному веб-сайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 12:43:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, очікуваною вартістю 4 270 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001530-c) Держаудитслужба опрацювала вашу відповідь від 30.06.2021(далі – відповідь) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 додатково просимо приєднати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, на підставі заявок механіків Обухівської СЕМД (додаток 3), про які йдеться у відповіді.
Зазначений документ необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-06 15:42:10
Надання документів на запит Держаудитслужби України від 01.07.2021р.
Надання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, на підставі заявок механіків Обухівської СЕМД
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-12 14:18:11
Звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Висновком Державної аудиторської служби України від 07.07.2021 за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-30-001530-c замовника зобов’язано усунути виявлені порушення шляхом розірвання укладеного за результатами проведеної процедури договору, з дотримання положень Господарського та Цивільного кодексів України.
Частиною 1 статті 188 заборонено розірвання господарських договорів в односторонньому порядку, якщо інше не передбачено законом або умовами договору.
Частиною 3 статті 188 Господарського кодексу України встановлено сторонам двадцятиденний строк для прийняття рішення, після отримання пропозицій щодо розірвання договору.
Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Частиною 2 статті 651 Цивільного кодексу України визначено, що договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
А частина 3 статті 651 Цивільного кодексу України визначає, що у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Умовами договору № 79 від 02.06.2021 року, укладеного за результатами проведеної процедури, не передбачено розірвання договору в односторонньому порядку.
Враховуючи вищезазначене, просимо:
1. Надати роз’яснення щодо механізму та правових підстав розірвання, за згодою сторін, господарського договору протягом п’яти робочих днів.
2. З огляду на те, що чинним законодавством не передбачено, що Висновок Держаудитслужби є підставою для одностороннього розірвання договору, просимо повідомити якими нормами, відповідно, Цивільного та Господарського кодексів України слід керуватись у разі якщо постачальник (виконавець) послуг відмовиться від розірвання відповідного договору за згодою сторін?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком Державної аудиторської служби України, який опубліковано 07 липня 2021 за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-30-001530-c (далі – Висновок) замовника, встановлено порушення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка підлягала відхиленню та зобов’язано замовника усунути виявлені порушення шляхом розірвання укладеного за результатами проведеної процедури договору, з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. З таким рішенням Державної аудиторської служби не можна погодитись з наступних причин: Частиною 2 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено вимогу надання учасником в складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії (електронної банківської гарантії) терміном дії не менше ніж 90 днів. Умовами частини 4 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів та запропоновано учаснику надати гарантійний лист про дотримання цієї умови. Вимогами тендерної документації не встановлено необхідність виготовлення зазначеного документа саме учасником, лише надання гарантій щодо встановлення певного терміну дії тендерної пропозиції, оскільки замовником цей термін умовами тендерної документації чітко не визначено. В складі тендерної пропозиції учасником надано банківську гарантію № 3552 від 15.05.2021 року, щодо забезпечення тендерної пропозиції терміном дії 92 дні, з 17.05 2021 включно по 16.08 2021 включно. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює терміну дії самої тендерної пропозиції, отже, учасником виконано умову щодо надання гарантій щодо терміну дії тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу першого пункту четвертого частини 7 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у висновку обов’язково зазначається опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівель. У Висновку визначено порушення вимог абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону. Цією нормою Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, у Висновку не визначено, які саме невідповідності умовам тендерної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації мали бути підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЦЕНТР «ЄВРОПА». З огляду на обмежений строк надання заперечень, інші аргументи будуть викладені в позовній заяві.
2021-07-14 14:40:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду м. Києва |
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Документи:
17 серпня 2021 10:44
|
Ухвала.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА" |
4 179 410,00
UAH з ПДВ
|
4 179 410,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТАРОВОЙТОВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА" |
4 269 794,20
UAH з ПДВ
|
4 269 794,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА" #36555734 |
Переможець |
4 179 410,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2022 22:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 22:56
|
ДУ2.jpg | зміни до договору |
03 травня 2022 22:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 13:26
|
ДУ продовження.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:12
|
ДУ №1 від 29.12.21 дог №79.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 15:11
|
Договір № 79.PDF | укладений |
02 червня 2021 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до повного виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторна публікація ДУ для отримання технічної можливості зміни строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору відповідно до фактично наданих послуг |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |