Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування)
Очікувана вартість
3 004 200,40 UAH
UA-2021-04-30-001524-b ● 1b8572168e534345af0827586b04b62c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ БАХМУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02933012 |
Вебсайт: | http://bahsport.dn.ua |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. Садова, буд. 137 |
Контактна особа: |
Олена Крапівєнцева +380627440066 bakhsportcom@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2021 15:54 |
Очікувана вартість: | 3 004 200,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 021,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Здійснення робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84511, Україна, Донецька область, Бахмут, вулиця Садова, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до абз. 1 п. 2 Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Замовник, згідно з Постановою КМУ від 04.12.2019 №1070 (зі змінами), може здійснювати попередню оплату на роботи не більше 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше 3 (трьох) місяців. По закінченню строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт, складених за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати складеної за формою КБ-3. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 робочих днів з дня підписання документів Замовником, при наявності фінансування | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 16:39 |
Тендерна документація від 13.05.2021.docx | |
13 травня 2021 16:37 |
Додаток_3 Проект договору про закупівлю (редакція від 13.05.2021).doc | |
12 травня 2021 17:38 |
ресурси.PDF | |
12 травня 2021 17:38 |
ДОДАТОК 2.1 Технічне завдання редаговане.docx |
13 травня 2021 16:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 травня 2021 16:39 |
Тендерна документація від 13.05.2021.docx
|
||||||
13 травня 2021 16:37 |
Додаток_3 Проект договору про закупівлю (редакція від 13.05.2021).doc
|
||||||
12 травня 2021 17:38 |
ресурси.PDF
|
||||||
12 травня 2021 17:38 |
ДОДАТОК 2.1 Технічне завдання редаговане.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-30-001524-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТБК"Схід", Код ЄДРПОУ:37503624
Дата подання: 02 червня 2021 20:20
Вимога на неправомірне рішення Замовника
ТОВ «ТБК «СХІД», як учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування) (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), що проведена Замовником Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради (Номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-04-30-001524-b), керуючись своїм правом, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, звертається до замовника Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування) (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) учасника Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» (Код ЄДРПОУ: 34215390), оформлене протоколом № 7 від 26.05.2021 року засідання тендерного комітету Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради (ЄДРПОУ 02933012), та відхилити пропозицію Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації, та тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
1. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі тендерної пропозиції ПП «СТРОЙЛАЙФ» надано договір № 02/02 від 01.02.2021р. на оренду автомобіля марки ГАЗ, укладений між фізичною особою Ованесов Р.С. та юридичною особою ПП «СТРОЙЛАЙФ», укладений з порушенням вимог п.2 ст 799 ЦКУ глава 58 ЦКУ «Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню». Тобто, учасником не підтверджено наявність транспортного засобу, вказаного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 2-10/1805 від 18.05.2021р.
2. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати «Копію Дозволів та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки». В складі тендерної пропозиції відсутній дозвіл на експлуатацію автокрану, вказаного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 2-10/1805 від 18.05.2021р., що є порушення вимог тендерної документації.
3. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати «інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про наявність у штаті або залучених на підставі цивільно-правових угод* інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення, а саме: для інженерно технічних працівників (не менше 3 (трьох) осіб) – посада, ПІБ, загальний стаж роботи у будівництві, досвід роботи на цій посаді, Для робітників (не менше 10 (десяти) осіб)- спеціальність, освіта, досвід на посаді. *У разі залучення працівників на підставі цивільно-правових угод Учасник додатково повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції копії вищевказаних угод, строк дії яких починається не пізніше дня оголошення даної закупівлі та закінчується не раніше строку завершення виконання робіт.». Учасником надано цивільно-правові угоди, укладені 30.04.2021р., що є пізніше дня оголошення закупівлі, отже учасником не виконано зазначені вимоги тендерної документації. Згідно інформаційної довідки про наявність інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, необхідних для виконання замовлення № 4-10/1805 від 18.05.2021р. кількість штатних працівників будівельних професій складає три особи, зі всіма іншими укладені цивільно-правові угоди на виконання робіт, які не можуть братись до уваги у зв’язку з невідповідністю. Таким чином, не підтверджена вимога тендерної документації наявності у штаті не менше 10 осіб робітників.
4. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «учасник повинен мати необхідних інженерно-технічних працівників та кваліфікованих робітників будівельних спеціальностей, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Всі працівники робітничих професій, що вказані у довідці мають пройти перевірку знань з охорони праці, відповідно до робіт, які є предметом закупівлі.» та «Учасник повинен підтвердити наявність відповідальної особи за охорону праці, що пройшла навчання з охорони праці.». Жоден із працівників робітничих професій на підприємстві не пройшов навчання з питань охорони праці. Також учасником в складі пропозиції не надано інформації про наявність відповідальної особи з питань охорони праці, що пройшла навчання з охорони праці.
5. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» «Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість закупівлі.». Наданий у складі тендерної пропозиції фінансовий звіт за 2020 рік, згідно якого виручка за 2019 рік складає 2922900 гривень, за 2020 рік складає 2272800 гривень, що менше ніж очікувана вартість закупівлі, яка складає 3004200,40 гривень. Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, встановленим додатком 1 до тендерної документації таблиця 1 п.4;
6. Згідно додатку 2.1. «Технічне завдання» висувалися «технічні вимоги до покриттів з лінолеуму (сертифіковане спортивне рулонне покриття для ігрових видів спорту)», а саме:
a. «Товщина лінолеуму повинна складати 9 мм». Учасником у складі пропозиції надано документи на лінолеум Tarkett Omnisports V120 товщиною 12 мм, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Крім того, умовами документації показник «Вертикальна деформація» повинен складати <= 2,00 мм, учасником запропоновано линолеум Tarkett Omnisports V120 з показником «Вертикальна деформація <= 5,00 мм., що не відповідає технічним вимогам тендерної документації;
b. Згідно технічного завдання «Спортивне рулонне покриття для ігрових видів спорту потрібно бути сертифіковане FIBA у категорії синтетичне покриття з рівнем змагань не нижче 2 (про що надається документ або лист пояснення)». У складі тендерної пропозиції учасником надано сертифікат FIBA у категорії синтетичне покриття з рівнем змагань 2, строк дії якого сплив 30.06.2020р. Запропонований учасником у складі тендерної пропозиції лінолеум Tarkett Omnisports V120 не сертифікований FIBA у категорії синтетичне покриття, що можна перевірити на офіційному сайті FIBA за наступною адресою: https://www.fiba.basketball/equipment-and-venue/approved-equipment .
У зв’язку з вищевикладеним ТОВ «ТБК «СХІД» звертається з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування) (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) учасника Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» (Код ЄДРПОУ: 34215390), оформлене протоколом № 7 від 26.05.2021 року засідання тендерного комітету Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради (ЄДРПОУ 02933012), та відхилити пропозицію Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так як пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям. В разі не прийняття зазначених законних рішень ТОВ «ТБК «СХІД» вимушене буде звернутися до органу оскарження керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в складі тендерної пропозиції ПП «СТРОЙЛАЙФ» надано договір № 02/02 від 01.02.2021р. на оренду автомобіля марки ГАЗ, укладений між фізичною особою Ованесов Р.С. та юридичною особою ПП «СТРОЙЛАЙФ», укладений з порушенням вимог п.2 ст 799 ЦКУ глава 58 ЦКУ «Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню». Тобто, учасником не підтверджено наявність транспортного засобу, вказаного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 2-10/1805 від 18.05.2021р.
2. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати «Копію Дозволів та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки». В складі тендерної пропозиції відсутній дозвіл на експлуатацію автокрану, вказаного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 2-10/1805 від 18.05.2021р., що є порушення вимог тендерної документації.
3. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати «інформаційну довідку, яка повинна містити інформацію про наявність у штаті або залучених на підставі цивільно-правових угод* інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, необхідних для виконання замовлення, а саме: для інженерно технічних працівників (не менше 3 (трьох) осіб) – посада, ПІБ, загальний стаж роботи у будівництві, досвід роботи на цій посаді, Для робітників (не менше 10 (десяти) осіб)- спеціальність, освіта, досвід на посаді. *У разі залучення працівників на підставі цивільно-правових угод Учасник додатково повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції копії вищевказаних угод, строк дії яких починається не пізніше дня оголошення даної закупівлі та закінчується не раніше строку завершення виконання робіт.». Учасником надано цивільно-правові угоди, укладені 30.04.2021р., що є пізніше дня оголошення закупівлі, отже учасником не виконано зазначені вимоги тендерної документації. Згідно інформаційної довідки про наявність інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, необхідних для виконання замовлення № 4-10/1805 від 18.05.2021р. кількість штатних працівників будівельних професій складає три особи, зі всіма іншими укладені цивільно-правові угоди на виконання робіт, які не можуть братись до уваги у зв’язку з невідповідністю. Таким чином, не підтверджена вимога тендерної документації наявності у штаті не менше 10 осіб робітників.
4. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «учасник повинен мати необхідних інженерно-технічних працівників та кваліфікованих робітників будівельних спеціальностей, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Всі працівники робітничих професій, що вказані у довідці мають пройти перевірку знань з охорони праці, відповідно до робіт, які є предметом закупівлі.» та «Учасник повинен підтвердити наявність відповідальної особи за охорону праці, що пройшла навчання з охорони праці.». Жоден із працівників робітничих професій на підприємстві не пройшов навчання з питань охорони праці. Також учасником в складі пропозиції не надано інформації про наявність відповідальної особи з питань охорони праці, що пройшла навчання з охорони праці.
5. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 п.4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» «Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість закупівлі.». Наданий у складі тендерної пропозиції фінансовий звіт за 2020 рік, згідно якого виручка за 2019 рік складає 2922900 гривень, за 2020 рік складає 2272800 гривень, що менше ніж очікувана вартість закупівлі, яка складає 3004200,40 гривень. Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, встановленим додатком 1 до тендерної документації таблиця 1 п.4;
6. Згідно додатку 2.1. «Технічне завдання» висувалися «технічні вимоги до покриттів з лінолеуму (сертифіковане спортивне рулонне покриття для ігрових видів спорту)», а саме:
a. «Товщина лінолеуму повинна складати 9 мм». Учасником у складі пропозиції надано документи на лінолеум Tarkett Omnisports V120 товщиною 12 мм, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Крім того, умовами документації показник «Вертикальна деформація» повинен складати <= 2,00 мм, учасником запропоновано линолеум Tarkett Omnisports V120 з показником «Вертикальна деформація <= 5,00 мм., що не відповідає технічним вимогам тендерної документації;
b. Згідно технічного завдання «Спортивне рулонне покриття для ігрових видів спорту потрібно бути сертифіковане FIBA у категорії синтетичне покриття з рівнем змагань не нижче 2 (про що надається документ або лист пояснення)». У складі тендерної пропозиції учасником надано сертифікат FIBA у категорії синтетичне покриття з рівнем змагань 2, строк дії якого сплив 30.06.2020р. Запропонований учасником у складі тендерної пропозиції лінолеум Tarkett Omnisports V120 не сертифікований FIBA у категорії синтетичне покриття, що можна перевірити на офіційному сайті FIBA за наступною адресою: https://www.fiba.basketball/equipment-and-venue/approved-equipment .
У зв’язку з вищевикладеним ТОВ «ТБК «СХІД» звертається з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування) (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) учасника Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» (Код ЄДРПОУ: 34215390), оформлене протоколом № 7 від 26.05.2021 року засідання тендерного комітету Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради (ЄДРПОУ 02933012), та відхилити пропозицію Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так як пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям. В разі не прийняття зазначених законних рішень ТОВ «ТБК «СХІД» вимушене буде звернутися до органу оскарження керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2021 16:29
На Вашу вимогу щодо неправомірного рішення Замовника тендерний комітет Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради надає наступні роз’яснення щодо прийнятого рішення про визначення учасника ПП «Стройлайф» переможцем закупівлі «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування) (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
1. Щодо договору Оренди: Відповідно до договору оренди, наданого ПП «Стройлайф», орендна плата відсутня. Тому договір від 01.02.2021 р. № 02/02 по суті є договором позички. Договори позички не підлягають вимогам п.2 ст.799 ЦКУ, а підлягають вимогам п.4 ст. 828 «Договір позички транспортного засобу (крім наземних самохідних транспортних засобів), в якому хоча б однією стороною є фізична особа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню.» Легкові, вантажні автомобілі, самохідна дорожня-будівельна спец.техніка за визначенням відноситься до наземних транспортних засобів отже не потребує нотаріальної реєстрації.
2. Щодо автокрану: Автокран, наданий учасником не є у власності ПП «Стройлайф», а є орендований. Дозвіл на експлуатацію автокрану повинен бути у орендодавця.
3. Щодо ЦПУ: учасником надані надані договори з працівниками укладені 30.04.2021 року, тобто у день викладення Замовником оголошення процедури закупівлі «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування) (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), що не є пізніше дати оголошення про закупівлю, а саме 30.04.2021 року
4. Щодо техніки безпеки: Учасник ПП «Стройлайф» у складі тендерної пропозиції надає договори та листи-пояснення, в яких повідомляється, що робітники підприємства на момент подання пропозиції проходять навчання, а також гарантійний лис, в якому Учасник гарантує, що на момент виконання робіт всі працівники пройдуть навчання та перевірку знань з питань охорони праці
5. Щодо балансу: учасник ПП «Стройлайф» надав достатньо доказів своєї фінансової та професійної спроможності.
6. Щодо додатку 2.1. «Технічне завдання»: учасником ПП «Стройлайф» надано лист роз’яснення та сертифікат 2020 року на спортивне покриття. Влаштування покриття товщиною 12 мм збільшує строки експлуатації.
7. Згідно тендерної документації: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
1. Щодо договору Оренди: Відповідно до договору оренди, наданого ПП «Стройлайф», орендна плата відсутня. Тому договір від 01.02.2021 р. № 02/02 по суті є договором позички. Договори позички не підлягають вимогам п.2 ст.799 ЦКУ, а підлягають вимогам п.4 ст. 828 «Договір позички транспортного засобу (крім наземних самохідних транспортних засобів), в якому хоча б однією стороною є фізична особа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню.» Легкові, вантажні автомобілі, самохідна дорожня-будівельна спец.техніка за визначенням відноситься до наземних транспортних засобів отже не потребує нотаріальної реєстрації.
2. Щодо автокрану: Автокран, наданий учасником не є у власності ПП «Стройлайф», а є орендований. Дозвіл на експлуатацію автокрану повинен бути у орендодавця.
3. Щодо ЦПУ: учасником надані надані договори з працівниками укладені 30.04.2021 року, тобто у день викладення Замовником оголошення процедури закупівлі «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування) (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), що не є пізніше дати оголошення про закупівлю, а саме 30.04.2021 року
4. Щодо техніки безпеки: Учасник ПП «Стройлайф» у складі тендерної пропозиції надає договори та листи-пояснення, в яких повідомляється, що робітники підприємства на момент подання пропозиції проходять навчання, а також гарантійний лис, в якому Учасник гарантує, що на момент виконання робіт всі працівники пройдуть навчання та перевірку знань з питань охорони праці
5. Щодо балансу: учасник ПП «Стройлайф» надав достатньо доказів своєї фінансової та професійної спроможності.
6. Щодо додатку 2.1. «Технічне завдання»: учасником ПП «Стройлайф» надано лист роз’яснення та сертифікат 2020 року на спортивне покриття. Влаштування покриття товщиною 12 мм збільшує строки експлуатації.
7. Згідно тендерної документації: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-30-001524-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ТБК"Схід", Код ЄДРПОУ:37503624
Дата подання: 04 червня 2021 16:48
Дата подання: 04 червня 2021 16:48
Скасування рішення про визначення переможця
ТОВ «ТБК «СХІД», як учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області».(Коригування) (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), що проведена Замовником Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради (Номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-04-30-001524-b), керуючись своїм правом, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, звертаємось до органу оскарження зі скаргою на дії замовника Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради та просимо прийняти рішення скасувати неправомірне рішення про визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт підлоги ігрового спортивного залу, третього поверху адміністративно-побутового фізкультурного корпусу стадіону «Металург» за адресою: вулиця Садова, будинок 137, м. Бахмут, Донецької області». (Коригування) (код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) учасника Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» (Код ЄДРПОУ: 34215390), оформлене протоколом № 7 від 26.05.2021 року засідання тендерного комітету Управління з питань фізичної культури та спорту Бахмутської міської ради (ЄДРПОУ 02933012), та відхилити пропозицію Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації, та тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство «СТРОЙЛАЙФ» не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 08.06.2021 № 12857 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 13:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТРОЙЛАЙФ" |
2 620 575,00
UAH з ПДВ
|
2 620 575,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІНАС-СТРОЙ" |
2 798 722,69
UAH з ПДВ
|
2 798 722,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТБК"Схід" |
2 898 946,32
UAH з ПДВ
|
2 898 946,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СТРОЙЛАЙФ" #34215390 |
Переможець |
2 620 575,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 15:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2023 21:58
|
UA 2021 04 30 001524 b.pdf | укладений |
10 червня 2023 21:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2021 10:31
|
Д.у. №5.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2021 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 10:27
|
Д.у. №4.PDF | зміни до договору |
07 липня 2021 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 09:58
|
Д.у. 3.PDF | зміни до договору |
01 липня 2021 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 10:45
|
Д.у. 2.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 10:41
|
Д.у. 1.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 09:20
|
Договір №02-14-2-98 від 14.06.21.PDF | укладений |
15 червня 2021 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 02-14/2-98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 від 23.06.2021 до Договору від 14.06.2021 № 02-14/2-98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 02-14/2-98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 від 30.06.2021 до Договору від 14.06.2021 № 02-14/2-98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 02-14/2-98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 від 01.07.2021 до Договору від 14.06.2021 № 02-14/2-98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 02-14/2-98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 від 07.07.2021 до Договору від 14.06.2021 № 02-14/2-98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 02-14/2-98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 від 08.10.2021 до Договору від 14.06.2021 № 02-14/2-98 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |