Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Техніко-економічне обґрунтуванням» (ТЕО)) по об’єкту: «Будівництво трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції Київського метрополітену «Палац спорту» з заїздом на Вокзальну площу в Шевченківському та Печерському районах міста Києва» (код 71000000-8 за ДК 021:2015 «Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги»)
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2021-04-30-001482-c a83ae7e182734dc9bccb0978ab00dff7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина-Параска Рижкова

+380442546609 tender@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Галина-Параска Рижкова
+380442546609
tender@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 17:00
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку № 5 до оголошення

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Техніко-економічне обґрунтуванням» (ТЕО)) по об’єкту: «Будівництво трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції Київського метрополітену «Палац спорту» з заїздом на Вокзальну площу в Шевченківському та Печерському районах міста Києва» (код 71000000-8 за ДК 021:2015 «Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Київ, вул.Кирилівська,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Проєктних робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі оригіналу рахунку-фактури, накладної та Акту здачі-приймання проєктних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані Проєктні роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2021 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 14:43
Оголошення - Палац спорту.docx
30 квітня 2021 14:43
ДОВІДКОВА_інформація для ознайомлення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Елтранс 4 200 000,00
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2021 09:22
Електронний підпис
19 травня 2021 15:17
Електронний підпис
19 травня 2021 13:29
5_2.6. Довідка субпідряд.pdf
19 травня 2021 13:29
5_2.5.8_10_ЦПХ Волков О.В..pdf
19 травня 2021 13:29
5_2.5.8_9_ЦПХ Вовченко О.Є..pdf
19 травня 2021 13:29
5_2.5.8_7_ЦПХ Заєць Р.В..pdf
19 травня 2021 13:29
5_2.5.8_6_Зубалєй А.З..pdf
19 травня 2021 13:29
5_2.5.8_5_ЦПХ Краснова І..pdf
19 травня 2021 13:29
5_2.5.8_4_ЦПХ Марченко.pdf
19 травня 2021 13:29
5_2.5.8_3_ЦПХ Христич Л.О.pdf
19 травня 2021 13:29
5_2.5.8_2_ЦПХ_Христич К.І..pdf
19 травня 2021 13:29
5_2.5.8_1_ЦПХ Бачуро Д.М..pdf
19 травня 2021 13:29
2.2_2.1.2_рішення П.pdf
19 травня 2021 13:29
2.1_ Довідка уповн.особу.pdf
19 травня 2021 13:29
01_Гарантійний лист .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Елтранс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Елтранс
#22925885
Переможець 4 200 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Елтранс
#22925885
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 14:38
54.21-6 ДУ№3.pdf укладений
04 листопада 2022 14:37
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 12:00
ДУ 2 до 54.21-6.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 11:59
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 17:00
ДУ 1 до 54.21-6.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 11:55
54.21-6.pdf укладений
15 червня 2021 11:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 вересня 2021 11:39
171 397,13 UAH UA368201720344341004100049155
КП "Київпастранс"
UA173808050000000026005129382
МПП "ЕЛТРАНС"
Оплачений
18 листопада 2021 15:24
1 890 000,00 UAH UA368201720344341004100049155
КП "Київпастранс"
UA173808050000000026005129382
МПП "ЕЛТРАНС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 54.21-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти пункт 3.2. роздулу 3 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 54.21-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2021 — 04 листопада 2022
Сума оплати за договором: 2 061 397,13
UAH (в тому числі ПДВ 343 566,19 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою у звязку з відсутністю бюджетних асигнувань