Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
35810000-5 Individual uniform (field uniform, field cap, suits (jacket and trousers) field, field warmed jacket))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 47 118 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 235 593,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія/електронна страхова гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації). Розмір -942370 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 942370 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Розмір -становить 5% вартості договору про закупівлю |
Publication date: | 30 квітня 2021 13:58 |
Enquiries until: | 12 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 47 118 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 235 593 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Належним чином оформлені накладні та рахунки-фактур ПРОДАВЦЯ | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 16:09 |
Перелік змін ТД 3.doc | |
14 червня 2021 16:09 |
Додаток 5.rar | |
14 червня 2021 16:09 |
ТД індивідуальне обмундирування у новій редакції 3.doc | |
14 червня 2021 16:08 |
Проект договору.doc | |
21 травня 2021 16:58 |
Перелік змін ТД 2 .doc | |
13 травня 2021 15:03 |
Перелік змін ТД 1 .doc | |
11 травня 2021 13:07 |
Перелік змін ТД .doc |
14 червня 2021 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 червня 2021 16:09 |
Перелік змін ТД 3.doc
|
||||||||||||
14 червня 2021 16:09 |
Додаток 5.rar
|
||||||||||||
14 червня 2021 16:09 |
ТД індивідуальне обмундирування у новій редакції 3.doc
|
||||||||||||
14 червня 2021 16:08 |
Проект договору.doc
|
||||||||||||
21 травня 2021 16:58 |
Перелік змін ТД 2 .doc
|
||||||||||||
13 травня 2021 15:03 |
Перелік змін ТД 1 .doc
|
||||||||||||
11 травня 2021 13:07 |
Перелік змін ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Державний орган при проведенні не змінює свої правила, а підходить до експертизи з урахуванням потреб замовника, а саме:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб має містити перелік показників (щільність та склад) матеріалів для ідентифікації того, що саме з цих матеріалів буде виготовлено виріб, а не з інших.
Державний орган при проведенні закупівель не змінює свої правила, а підходить до експертизи з урахуванням потреб замовника, а саме: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб має містити перелік показників (зокрема: щільність та склад) та посилання на номер і дату протоколу випробовувань матеріалів для ідентифікації того, що саме з цих матеріалів буде виготовлено виріб, а не з інших. Державний орган не змінює термін видачі експертиз від збільшення інформації в документі.
Державний орган при проведенні закупівель не змінює свої правила, а підходить до експертизи з урахуванням потреб замовника, а саме: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб має містити перелік показників (зокрема: щільність та склад) та посилання на номер і дату протоколу випробовувань матеріалів для ідентифікації того, що саме з цих матеріалів буде виготовлено виріб, а не з інших. Державний орган не змінює термін видачі експертиз від збільшення інформації в документі.
В питаннях, щодо основних матеріалів виробу Замовник основними показниками вважає вимоги, викладені в тендерній документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)). Показники в тендерній документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)) не суперечать ТУ У 14.1-41220556-001:2020, а є більш розгорнутими.
Показник: питомий поверхневий опір – є стандартною характеристикою і не потребує в тканині струмопровідної нитки.
Питання по показнику переплетення буде уточнено та внесено зміни.
Замовник проводить процедуру закупівлі за кошти державного бюджету України і хоче придбати вироби найвищої якості. Висновки, сертифікати, декларації, протоколи видані компетентним органом є гарантом даної якості. Предмети закупівлі повинні відповідати вимогам нормативних документів, а також технічним описам та встановленим технічним умовам (ТУ У 14.1-41220556-001:2020). Одяг (в тому числі формений) відноситься до першої категорії ризиків (засоби захисту, що мають конструкцію простої складності, призначені для захисту від незначної механічної дії, впливу погодних умов тощо) та відповідає вимогам технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 27.08.2008 № 761, а саме: Одяг захисний. Загальні вимоги., та відповідно. Одяг спеціальний для захисту від знижених температур
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2018 р. № 413 «Про затвердження опису та зразків форми одягу і знаків розрізнення осіб рядового і начальницького складу та курсантів навчальних закладів Державної кримінально-виконавчої служби» для польової форми одягу та фуфайок застосовується тканина полинового кольору.
Також зазначаємо, що відповідно до частини 5 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) «Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.»
Окремо зауважуємо, що кваліфікований електронний підпис (КЕП) є загально доступним видом електронного підпису. Будь-який суб’єкт господарювання в Україні може отримати (КЕП), у відповідності до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовником не висувається зайвих або додаткових вимог до (КЕП). Дана вимога обумовлена діючим Законодавством України, та не призводить до зменшення конкуренції.
Уважно читайте тендерну документацію. Вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в тендерній документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)).
Замовник надає можливість ознайомитись зі зразком - еталоном виробу (предмету закупівлі) усім зацікавленим потенційним учасникам
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)) «тендерна пропозиція супроводжується документом що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію).
Тобто шановний Учаснику у складі своєї тендерної пропозиції можливо надати один із документів: або електронну страхову гарантію або електронну банківську гарантію.
Якщо документ, що підтверджує відповідність системи управління якістю виробництва – ДСТУ ISO 9001:2015 є ідентичним документу – ДСТУ EN ISO 9001:2015 та відповідає вимогам діючого законодавства України, то вказане не буде суперечити умовам тендерної документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова))
Одяг (в тому числі формений) відноситься до першої категорії ризиків (засоби захисту, що мають конструкцію простої складності, призначені для захисту від незначної механічної дії, впливу погодних умов тощо) та відповідає вимогам технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 27.08.2008 № 761, а саме: Одяг захисний. Загальні вимоги.
Учасник самостійно приймає рішення, щодо участі в тендері та своїх можливостей при виконанні умов тендерної документації. Замовник проводить процедуру закупівлі за кошти державного бюджету України і хоче придбати вироби найвищої якості, тому вимоги є цілком обґрунтовані та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Оформлення електронної банківської гарантії повинно відповідати вимогам діючого законодавства України, зокрема електронна банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та усі зміни, що були внесені до неї.
В питаннях, щодо основних матеріалів виробу, основними показниками вважаємо вимоги, викладені в тендерній документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)).
Відповідно до пункту 2 розділу VIІ тендерної документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)) «Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції.»
У додатку 1 до тендерної документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)) необхідно зазначити: дані про осіб, які мають право підпису, щодо яких відсутні судові рішення про дискваліфікацію, тобто судові рішення про дискваліфікацію на право підпису щодо осіб Учасника.
Предмет закупівлі аналогічного договору повинен відповідати предмету закупівлі, який визначено за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника - 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)).
1.У Технічному описі Замовника відсутня застібка - блискавка в кишені.
2.У Технічному описі Замовника в області нижніх частин пройм з обох боків на спинці, пілочці, передніх та ліктьових деталях рукава вентиляційні отвори не передбачені.
3. Уздовж швів з’єднання кокетки з пілочками та спинкою, середніх та нижніх частин пілочок, середньої та бокової частин капюшону, швів вшивання рукавів в пройми, ліктьових швів рукавів прокладені оздоблювальні строчки на відстані (0.2±0.1) см.
4. Кокетка пілочки та кокетка спинки з’єднанні між собою плечовим швом.
5.Застосорвується фіксатор з отворами для кріплення.
6. Верхня частина нижньої вітрозахисної планки повинна виготовлятися з основної тканини.
На прохання учасників для зручності в ознайомленні із зразками-еталонами бірки із відмітками про затвердження зразків-еталонів предметів закупівлі були тимчасово зняті.
Предмет закупівлі аналогічного договору повинен відповідати предмету закупівлі, який визначено за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника - 35810000-5 Індивідуальне обмундирування.
Також Учасник процедури закупівлі має право надати один і більше аналогічних договорів, який (які) в свою чергу підтверджений документами та інформацією відповідно до підпункту 14.1. пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)).
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до абзацу першого пункту першого Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на електронні торги учасник повинен надати документи в електронному вигляді.
Згідно пункту 7 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема:
«16. Інші документи:
16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів:
- детальний технічний опис;
- перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення;
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ;
- сертифікат відповідності на вироби;
- висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу;
- протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину;
- сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб. Висновок має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів;
копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач.»
На нашу думку, вищезазначений перелік документів досить детальний, а отже повністю охоплює та підтверджує документально відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника.
Однак, окрім цих документів Замовник також вимагає надати зразки по кожному найменуванню предмету закупівлі з ярликом довільної форми (назва та реквізити учасника) у поліетиленовому пакеті для перевірки на відповідність вимогам до предмету закупівлі (технічної специфікації) та затвердженому зразку-еталону до генеральної дирекції ДКВС України протягом двох робочих днів учасником, після розкриття тендерних пропозицій учасників, .
Одиниці товару повинні цілком відповідати усім вимогам до предмету закупівлі які встановлені тендерною документацією. Перевірку зразків товару учасників на відповідність нормативним документам та зразку-еталону здійснює генеральною дирекцією ДКВС України (у разі невідповідності зразку Замовник має право надати одиницю товару на проведення експертизи щодо відповідності та якості зразку за рахунок коштів Учасника).
Ознайомитись зі зразком-еталоном та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами за адресою: м. Київ, вул. Юрія Ільєнка, 81 каб. № 127 (в робочі дні з 9:00 до 16:00 год., обідня перерва з 12:30 до 13:15).
Для оформлення перепустки учасники повинні повідомити контактних осіб замовника за тел.: 207-34-07
В той же час, згідно пункту 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист згоду на проведення експертизи щодо відповідності зразку.
Слід зазначити, що в даному випадку на Учасника потенційно лягає додатковий матеріальний тягар у разі, якщо Замовник суб’єктивно оцінюючи зразок Учасника, зробить висновок, що він не відповідає вимогам нормативно-технічної документації та направить зразок на експертизу до акредитованого органу.
Вважаємо, що позиція Замовника, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам шляхом надання та погодження зразків товару є хибною, оскільки зразок не є документом чи інформацією, подання яких здійснюється учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отже, встановлення Замовником вимоги про надання зразків товару є порушенням частини 8 статті 12 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Також повинні відмітити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, які надавали б право Замовнику вимагати зразок товару, а тим паче , навіть у випадку, якщо зразок товару, наданий Учасником не відповідає вимогам Замовника, відхиляти тендерну пропозицію Учасника на підставі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки зразок не є складовою тендерної пропозиції Учасника у розумінні Закону. Отже невідповідність наданого зразку не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо привести у відповідність вимогам діючого законодавства Тендерну документацію, а саме:
Виключити абзаци 11,12 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД (про надання зразку), виключити з абзацу 13 підпункту 16.1 додатку 2 до ТД вираз «та надати одиницю товару разом із супроводжуючими документами» та вимогу в пункті 2 Розділу VIІ. «Інша інформація» щодо надання в складі тендерної пропозиції листа згоди на проведення експертизи щодо відповідності зразку.
Дякуємо.
Враховуючи те, що останнім часом поширюється тенденція участі недобросовісних учасників, зразки продукції нададуть можливість визначення неякісно виробленої продукції, що виключить в подальшому необхідність заміни продукції при поставці. Адже, тендерний комітет Замовника керується ЗУ «Про публічні закупівлі», і в той же час працює в інтересах працівників державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції, з метою забезпечити змогу в короткі строки отримати товари/послуги без порушення чинного Законодавства.
Також звертаємо Вашу увагу, що вимога, яка міститься у п.2 Розділу VII ТД, щодо надання гарантійних листів у довільній формі НЕ СУПЕРЕЧИТЬ п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації та дозволяє подавати тендерну пропозицію в електронному вигляді, згідно з умовами Тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
При цьому в інформації щодо надання в складі тендерної пропозиції листа згоди на проведення експертизи відсутня інформація, що зразок є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене Вашу вимогу залишено без задоволення.
Згідно пункту 7 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема:
«16. Інші документи:
16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів:
- детальний технічний опис;
- перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення;
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ;
- сертифікат відповідності на вироби;
- висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу;
- протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину;
- сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб. Висновок має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів;
- копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач.»
Відповідно до, наданого Вами, ТУ У 14.1 – 41220556-001:2020, предмет закупівлі це формений одяг осіб рядового і навчальницького складу та курсантів навчальних закладів Державної кримінально-виконавчої служби, а саме: куртка утеплена польова, костюм (куртка і брюки) польовий та кашкет польовий.
Згідно Вашої ж відповіді, розміщеної електронній системі закупівель 13.05.2021 14:51:47 одяг (в тому числі формений) відноситься до першої категорії ризиків (засоби захисту, що мають конструкцію простої складності, призначені для захисту від незначної механічної дії, впливу погодних умов тощо) та відповідає вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 27.08.2008 № 761.
Звертаємо Вашу увагу на те, що оцінку відповідності засобів захисту вимогам вищезазначеного Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, виробник або його уповноважена особа чи постачальник проводить шляхом застосування процедур (модулів оцінки відповідності), визначених постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95 "Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності".
Відповідно до абзацу другого пункту 50 Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 27.08.2008 № 761 передбачається, що оцінка відповідності засобів захисту, що належать до першої категорії проводиться згідно з модулем A (внутрішній контроль виробництва).
Внутрішній контроль виробництва є процедурою оцінки відповідності, за допомогою якої виробник гарантує і заявляє ПІД СВОЮ ВИКЛЮЧНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, що продукція відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовується до неї, та САМОСТІЙНО СКЛАДАЄ ПИСЬМОВУ ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ.
Таким чином, вважаємо, що вимога надання сертифікату експертизи типу, який видається за Модулем В (експертиза типу) у сукупності з Модулем С, Модулем D, Модулем E або Модулем F є некоректною та такою, що порушує критерії обрання Модулів (необхідність уникнення використання модулів, занадто обтяжливих стосовно ризиків, відображених у відповідному технічному регламенті) та принципи застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту.
Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме: видалити пункт про надання сертифікату експертизи типу та декларації на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб.
Дякуємо!
В Додатку 2 до ТД зазначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема: «16. Інші документи: 16.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів: - детальний технічний опис; - перелік працівників виробничо-технічних служб із зазначенням їхньої освіти, кваліфікації та досвідом роботи в займаних посадах, які будуть виконувати замовлення; - декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється виріб ; - сертифікат відповідності на вироби; - висновок санітарно-гігієнічної експертизи на всі матеріали виробу; - протокол вимірювань координат кольору та кольорових відмінностей на основну тканину; - сертифікат експертизи (перевірки) типу та декларація на відповідність технічному регламенту на виріб з зазначенням тканини, з яких виготовлено виріб; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі; копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач.». Вищезазначений перелік документів дійсно є детальний, але Замовник має право ознайомитись з виробами, документи на які було подано в тендерній пропозиції в електронному вигляді на тендерні площадці згідно Закону України «Про публічні закупівлі»
Зауважуємо, що Висновок не має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів
Учасник самостійно приймає рішення, щодо участі в тендері та своїх можливостей при виконанні умов тендерної документації. Замовник проводить процедуру закупівлі за кошти державного бюджету України і хоче придбати вироби найвищої якості, тому вимоги є цілком обґрунтовані та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі.
За результатами опрацювання тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС», встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Підпунктом 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено зокрема, що якщо строк (термін) дії документів, наданих у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення строку дії договору, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження-зобов’язання (довідка, лист довільної форми, або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх повторного отримання або продовження терміну їх дії на весь період строку дії договору.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено зокрема, що тендерна пропозиція супроводжується документом що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія).
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» надано зокрема, гарантію від 18.06.2021 № 202411/19-76/119.
Відповідно до інформації, зазначеної в гарантії, дата закінчення строку дії гарантії: 13.11.2021 року.
Відповідно до підпункту 11.1 пункту XI «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» проекту договору Додатку 4 тендерної документації –« Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання СТОРОНАМИ і діє до 31 грудня 2021 року».
Виходячи з вищевказаного, слід зазначити, що строк дії гарантії від 18.06.2021 № 202411/19-76/119 закінчується раніше строку дії договору, а отже приватним підприємством «АЛЛЕН-БІЗНЕС» необхідно було надати довідку, лист довільної форми, або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника в якому зазначалась інформація щодо їх повторного отримання або продовження терміну їх дії на весь період строку дії договору.
Про те, у складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» вказаний документ з відповідною інформацією відсутній.
Як наслідок, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам підпункту 1.3. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Пунктом 2 розділу VIІ тендерної документації передбачено, що витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно.
На підтвердження не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист.
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутній гарантійний лист щодо не включення витрат, пов'язаних з підготовкою та поданням тендерної пропозиції в ціну тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам пункту 2 розділу VIІ тендерної документації.
Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником відомостей про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 1).
Пунктом 4. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» надано, зокрема:
- відомості про учасника від 21.06.2021 № 21/06-01, в якій зазначено зокрема, інформацію про відкриття рахунку IBAN UA053218420000026006053185176 в Київському ГРУ КБ «Приватбанк» м. Київ;
- довідка про відкриття рахунку UA843052990000026003020107660 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Про те, слід зазначити, що довідка про відкриття рахунку IBAN UA053218420000026006053185176 в Київському ГРУ КБ «Приватбанк» м. Київ у складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутня.
Пунктом 18. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником документів, які підтверджують відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), а також титульний аркуш атестату про акредитацію установи, яка видала документ про відповідність.
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» надано, зокрема: сертифікати на систему управління якістю від 04.12.2020 № UA.CY. 9001.0774-20 та № UA.MQ. 201102.01-20.
Про те, титульний аркуш атестату про акредитацію установи, яка видала документ про відповідність у складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутній
Виходячи із зазначеного, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам пунктів 1, 4 та 18 Додатку 2 до тендерної документації.
б) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема:
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
Підпунктом 16.1 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі листа, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.
На підтвердження інформації, Учасник повинен надати копії наступних документів, зокрема:
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється предмет закупівлі ;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі. Висновок має містити перелік показників (щільність, склад) основних та підкладкових матеріалів з посиланням на номер та дату протоколу випробувань матеріалів;
- копій протоколів випробувань на основну тканину, підкладочну тканину та утеплювач..
- декларація виробника з повним переліком матеріалів, з яких виготовляється предмет закупівлі .
У складі тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» відсутній протокол випробувань на тканину вітровки до куртки утепленої.
Крім того:
- в декларації виробника не вірно вказано склад тканини верху (не відповідає результатам протоколів);
- у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи поверхнева щільність підкладки бавовняної не відповідає вимогам тендерної документації, відсутні посилання на номер i дату протоколів випробувань матеріалів;
- в декларації виробника не зазначено повний перелік матеріалів, з яких виготовлено виріб.
Як наслідок, тендерна пропозиція приватного підприємства «АЛЛЕН-БІЗНЕС» не відповідає вимогам підпункту 16.1. пункту 16 Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 травня 2021 15:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000087 ● 2495d995f4bd49ef888d79b92cd37d24
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-04-30-001082-c 30.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 11:25:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі індивідуального обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001082-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 14:52:52
Інформація, документи та пояснення на запит Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України повідомляємо наступне:
1. Потреба у предметі закупівлі визначена відповідно до норм забезпечення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2013 р. №578 «Про забезпечення речовим майном персоналу Державної кримінально-виконавчої служби» (зі змінами) та фактичної чисельності відповідної категорії персоналу ДКВС України.
Вимоги до предмету закупівлі визначені у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2018 р. №413 «Про затвердження опису та зразків форми одягу і знаків розрізнення осіб рядового і начальницького складу та курсантів навчальних закладів Державної кримінально-виконавчої служби та ТУ У 14.1-220556-001:2020.
Очікувана вартість визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, а саме методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціни товарів та послуг, що містяться у мережі Інтернет у відкритому доступі (Додаток 1)
2. Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)) (UA-2021-04-30-001082-c) розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України в рубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування закупівель Генеральної дирекції ДКВС України» за посиланням https://minjust.gov.ua/derzh_zakup/purchases_dkvs.»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-26 14:58:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі індивідуального обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-001082-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича організація «Харків»» вимогам підпункту 12.2 пункту 12 додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-30 16:37:40
Пояснення на запит Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України
Оцінка відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича організація «Харків»» вимогам підпункту 12.2 пункту 12 додатку 2 до тендерної документації членами тендерного комітету здійснювалася відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (формений одяг (кашкет польовий, костюми (куртка і штани) польові, куртка утеплена польова))
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-30-001082-c (лист додається)
2021-09-09 16:27:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в протоколі розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Торговий дім «Спецодяг»», ТОВ «УМТК Трейд», ПП «Аллен-Бізнес» та ТОВ «Мік» встановлено порушення вимог частини дванадцятої статті 29 та частини другої статті 31 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Очікується рішення про відкриття провадження у справі з яким можливо ознайомитися з відкритих джерел. Справа №640/25946/21 |
Дата публікації: | 15 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі № 640/25946/21 |
Дата відкриття провадження: | 21 вересня 2021 |
Документи:
30 вересня 2021 11:39
|
Електронний підпис |
15 вересня 2021 12:41
|
Електронний підпис |
15 вересня 2021 12:40
|
Додаток |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СПЕЦОДЯГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Приватне підприємство "АЛЛЕН-БІЗНЕС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
47 100 000,00
UAH з ПДВ
|
47 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" |
47 118 500,00
UAH з ПДВ
|
47 118 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" #38440953 |
Переможець |
47 100 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 16:44
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 липня 2021 16:44
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" #38440953 |
47 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2022 11:31
|
Звіт | укладений |
04 травня 2022 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 11:31
|
ДУ 4 до договору 135-К-21 від 04.08.2021 .pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 13:01
|
ДУ 3 до договору 135-К-21 від 04.08.2021.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 17:33
|
ДУ 2 до договору 135-К-21 від 04.08.2021.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 13:01
|
ДУ 1 до Договору 135-К-21 від 04.08.2021.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 17:03
|
Договір | укладений |
05 серпня 2021 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Удосконалення порядку контролю за якістю товару |
Номер договору про закупівлю: | 135-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 135-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 135-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" СТОРОНИ дійшли згоди продовжити строк дії Договору, достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році (даною додатковою угодою продовжено лише строк дії договору на наступний рік, суму договору залишено без змін) |
Номер договору про закупівлю: | 135-К-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |