Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації на об’єкт: Капітальний ремонт дитячого та спортивного майданчиків за адресою: вул. Курчатова, 7, 11, 13 у м. Полтава
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2021-04-30-001035-c 9b0a5d72700d40a7b84e8372ed5f57ba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна

0532609432 sidorenko_anna13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Сидоренко-Петухова Анюта Володимирівна
0532609432
sidorenko_anna13@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2021 10:00
Очікувана вартість: 264 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA928201720355189028001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору; - Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору; - Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаються учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проектної документації на об’єкт: Капітальний ремонт дитячого та спортивного майданчиків за адресою: вул. Курчатова, 7, 11, 13 у м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Курчатова, 7, 11, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника Пiсляоплата 241 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Можливе відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 чи більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA928201720355189028001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору; - Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору; - Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.
30 квітня 2021 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:45
Додаток 2.docx
30 квітня 2021 13:45
Оголошення розробка проект. Курчатова.docx
30 квітня 2021 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:45
Додаток 2.docx
30 квітня 2021 13:45
Оголошення розробка проект. Курчатова.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ФОП Мурза Яна Геннадіївна 257 652,63
UAH з ПДВ
257 652,63
UAH з ПДВ
1.4285714286 180 356.84 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2021 14:20
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мурза Яна Геннадіївна

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мурза Яна Геннадіївна
#3339200680
Переможець 257 652,63
UAH з ПДВ
21 травня 2021 14:32

Документи

21 травня 2021 14:32
Електронний підпис
21 травня 2021 14:32
Протокол від 21.05.2021.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2021 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мурза Яна Геннадіївна
#3339200680
257 652,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2021 14:32
Електронний підпис
21 травня 2021 14:32
Протокол від 21.05.2021.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 15:15
Договір підряду № 10 від 01.06.2021.pdf укладений
01 червня 2021 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору в бік зменшення, без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг, до Договору підряду № 10 від 01.06.2021 року на Розробка проектної документації на об’єкт: Капітальний ремонт дитячого та спортивного майданчиків за адресою: вул. Курчатова, 7, 11, 13 у м. Полтава згідно п. 5 ч 5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 30 липня 2021
Сума оплати за договором: 220 096,84
UAH