Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Грабазей Ольга Олегівна +380966169298 JOVTNVO@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2021 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 617 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 089,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 10:59 |
ТД 2021 — фрукти, овочі (сезоні).docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 04 червня 2021 13:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-01-000006 ● 1eb0fdce60ff41c7863485ef9fb77a3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 17:42 |
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
49 UA-2021-04-30-000536-c
30.04.2021 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-23 16:55:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капусти білоголової ранньостиглої та середньостиглої, ДК 021:2015 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-30-000536-c), яку проведено ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/02142282/info) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Крім цього, відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом установлено, що на момент проведення моніторингу строк розгляду тендерних пропозицій минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір та інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення щодо причини порушення строку, визначеного частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції/пропозиції учасника процедури закупівлі Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович.
Крім цього, просимо надати інформацію про укладення/не укладення договору за зазначеною закупівлею.
Також, просимо пояснити законодавчо визначені причини не відміни тендеру, тоді як відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-28 22:05:44
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 23.06.2022
Технічні та якісні характеристики товарів відповідають нормативним документам щодо продуктів харчування та розроблені технологом відділу з урахуванням потреб в обсягах продуктів і кількості дітей, які харчуються в закладах освіти району.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Також для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом: - проведення аналізу закупівель відповідних товарів з відповідними та іншими технічними характеристиками в договорах що укладались по місту; - проведення аналізу цін на відповідні товари з відповідними та іншими технічними характеристиками в інтернет-ресурсах та на веб-порталі Прозорро.
Надаємо посилання на веб-сайт відділу (сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі): https://pokrov.dnepredu.com/uk/news-739-1462/.
Станом на дату оприлюднення рішення про проведення моніторингу відхилено всі подані пропозиції, тендер перебуває в стані відміни. Строки публікації рішення не дотримані внаслідок технічної неможливості публікації через причини, пов'язані зі збоями в роботі КЕП УО.
Договір не укладався.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович |
587 885,00
UAH з ПДВ
|
570 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА |
604 115,00
UAH з ПДВ
|
575 215,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" |
614 450,00
UAH з ПДВ
|
577 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА" |
617 800,00
UAH з ПДВ
|
617 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович #2704923372 |
Рішення скасоване |
570 570,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2022 10:45
|
Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович #2704923372 |
Відхилено |
570 570,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2022 10:47
|
ФОП РОМАШКО ЛЮБОВ АРХИПІВНА #2156610269 |
Відхилено |
575 215,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2022 10:49
|
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" #2242108479 |
Відхилено |
577 080,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2022 10:49
|
ФОП "ЯКОВЕНКО КАТЕРИНА ВІТАЛІЇВНА" #3486504888 |
Відхилено |
617 800,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2022 10:50
|