Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт приміщень ВПЗ-61038 м.Харків, вул. Ахієзерів, 16/50
Очікувана вартість
341 440,00 UAH
UA-2021-04-30-000458-c faf27dab856e4c5fa4bfcd820c99f3ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бречка Валерій

+380505502119 BRECHKA-VM@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22721970
Вебсайт: https://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Ленінський район, ПРИВОКЗАЛЬНИЙ МАЙДАН, будинок 2
Контактна особа: Бречка Валерій
+380505502119
BRECHKA-VM@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 14:00
Очікувана вартість: 341 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 414,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору надається переможцем замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: АТ «Укрпошта» в особі Харківської дирекції АТ «Укрпошта» 61052, м. Харків, Привокзальний майдан, 2) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст.33 Закону. Розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять ) відсотків ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
поточний ремонт приміщень ВПЗ-61038 м.Харків, вул. Ахієзерів, 16/50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Ахієзерів, 16/50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги здійснюється Замовником поетапно після надання послуг Виконавцем, підписання обома сторонами проміжних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та наданням Виконавцем Замовнику довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) протягом 5 (п’яти) банківських днів шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця грошової суми в розмірі, що відповідає вартості наданих послуг за договором. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ «Укрпошта» в особі Харківської дирекції АТ «Укрпошта». Місцезнаходження: 61052, Харківська область, м. Харків, Привокзальний майдан, 2, ЄДРПОУ закупівельника: 22721970. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору: 5% від ціни договору згідно з умовами, визначеним в розділі 17 «УМОВИ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ» договору про закупівлю, проект якого наведений в додатку 4 до документації спрощеної закупівлі. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору надається переможцем замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: АТ «Укрпошта» в особі Харківської дирекції АТ «Укрпошта» 61052, м. Харків, Привокзальний майдан, 2) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст.33 Закону. Розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять ) відсотків ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРДОЛЬ ВЯЧЕСЛАВ ГАРРІЙОВИЧ 289 900,00
UAH з ПДВ
289 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 травня 2021 09:33
Електронний підпис
20 травня 2021 09:32
лист-відгук.pdf.p7s
20 травня 2021 09:32
довідка досвід.pdf.p7s
19 травня 2021 08:42
лист-відгук.pdf
19 травня 2021 08:42
довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРДОЛЬ ВЯЧЕСЛАВ ГАРРІЙОВИЧ

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРДОЛЬ ВЯЧЕСЛАВ ГАРРІЙОВИЧ
#2575100859
Переможець 289 900,00
UAH з ПДВ
21 травня 2021 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2021 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРДОЛЬ ВЯЧЕСЛАВ ГАРРІЙОВИЧ
#2575100859
289 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 12:35
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 17:22
Договір від 02.06.2021 №12-1154.pdf укладений
02 червня 2021 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 289 900,00
UAH