Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Класифікатор ДК 021:2015 – 71200000-2) Послуги з обстеження, технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів за результатами інвентаризації (ДК 021:2015 - 71200000-0 – Архітектурні та супутні послуги)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-04-30-000325-c d02ad4f87b964a54bf49718dcfac7c78
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геба Ірина Миколаївна

+380312613241 g.dmg.prozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Геба Ірина Миколаївна
+380312613241
g.dmg.prozorro@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2021 10:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2021 10:13
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71200000-0: Архітектурні та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
(Класифікатор ДК 021:2015 – 71200000-2) Послуги з обстеження, технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів за результатами інвентаризації (ДК 021:2015 - 71200000-0 – Архітектурні та супутні послуги) поділ на лоти (частини предмета закупівлі) не передбачається. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: (Класифікатор ДК 021:2015 – 71200000-2) Послуги з обстеження, технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів за результатами інвентаризації (ДК 021:2015 - 71200000-0 – Архітектурні та супутні послуги).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Миколи Добролюбова, 6, вул. Митна, 25 а, вул. Академіка Корольова, 5, вул. Федора Потушняка, 14, вул. Минайська, 7, вул. Адама Міцкевича, 2/16, пр. Свободи, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 71200000-0 — Архітектурні та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює розрахунок за отримані Послуги протягом 30 банківських днів з моменту її отримання, оплата здійснюється в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Форма оплати – безготівковий розрахунок. Післяоплата – 100%. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі — відповідно до Додатку 1 до оголошення. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: (Класифікатор ДК 021:2015 – 71200000-2) Послуги з обстеження, технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічних паспортів за результатами інвентаризації (ДК 021:2015 - 71200000-0 – Архітектурні та супутні послуги) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2021 10:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Архітектурно-планувальне бюро" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2021 11:38
Електронний підпис
14 травня 2021 11:37
Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2021 11:37
Звіт ДФ.pdf
14 травня 2021 11:37
Свідоцтво ПДВ КП.pdf
14 травня 2021 11:37
Статут КП.pdf
14 травня 2021 11:37
Виписка КП.pdf
14 травня 2021 11:37
Проект договору.pdf
14 травня 2021 11:37
Гарантійний лист.pdf
14 травня 2021 11:37
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Архітектурно-планувальне бюро"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Архітектурно-планувальне бюро"
#35865696
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 11:29

Документи

17 травня 2021 11:28
Електронний підпис
17 травня 2021 11:26
Намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Архітектурно-планувальне бюро"
#35865696
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2021 11:28
Електронний підпис
17 травня 2021 11:26
Намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 13:10
Договір укладений
01 червня 2021 13:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)