Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
127 733,11 UAH
UA-2021-04-29-006455-c 1d4f0e8cd0be4fe19023b01891127b99
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трибрат Оксана Євгенівна

+380532609524 zakupivli@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Трибрат Оксана Євгенівна
+380532609524
zakupivli@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2021 14:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 14:42
Очікувана вартість: 127 733,11 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 277,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська ОТГ, Навчальні заклади освіти Полтавської міської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання обома Сторонами Акту наданих послуг та надання рахунка на оплату. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2021 09:32
Оголошення (зі змінами).docx
06 травня 2021 09:22
Проєкт договору (2).doc
29 квітня 2021 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2021 09:32
Оголошення (зі змінами).docx
06 травня 2021 09:22
Оголошення (зі змінами).docx
29 квітня 2021 14:38
Оголошення.docx
06 травня 2021 09:22
Проєкт договору (2).doc
29 квітня 2021 14:38
Проєкт договору (2).doc
29 квітня 2021 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-29-006455-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42809838
Дата подання: 05 травня 2021 10:49
Вимога про усунення порушень тендерної документації
Відповідно до пп. 4 «Дозвільні документи» п. 5 Інструкції з підготовки тендерної документації Замовником передбачено, що учасник повинен надати: 4.1. Копія ліцензії МОЗ України на медичну практику за спеціальністю дезінфекційна справа;
Повідомляємо Замовнику, що Верховною Радою України від 19 жовтня 2010 року прийнято Закон України №2608-УІ (2608-17) «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження державного регулювання господарської діяльності» (далі - Закон №2608-УІ), який набрав чинності в частині скасування ліцензії на проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт з 01.01.2011 року і є чинним. Законом №2608-УІ (2608-17) передбачено звільнення від ліцензування тих видів господарської діяльності, ліцензування яких не відповідає основним принципам державної політики у сфері ліцензування, в тому числі: проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт. Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва №11/48 (г0172-11) від 02.02.2011 року скасовано дію Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт (крім робіт на об’єктах ветеринарного контролю). Об’єкти, на яких Замовник планує проводити послуги з санітарно-гігієнічної обробки приміщень згідно Додатку 2 ТД не є об’єктом ветеринарного контролю. Таким чином, замовник не має права вимагати вищезазначені документи, якщо згідно із законом вони не потрібні для здійснення того чи іншого виду діяльності. Крім того, Замовник своїми вимогами ставить дискримінаційні вимоги по відношенню до всіх суб’єктів господарювання, які можуть виконати умови надання послуг, але не мають не мають ліцензії МОЗ України на право здійснення медичної практики за лікарськими спеціальностями: «Дезінфекційна справа», «Загальна гігієна», «Епідеміологія», «Комунальна гігієна». В той же час, предметом закупівлі є послуги з дератизації та дезінсекції, а не медичні послуги, ветеринарні чи т.п.
Через наведене, вимагаємо виключити пункт 4.1. з тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2021 09:40
Вимогу Учасника задоволено. Доповнено п. 4 Додатку 1 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-04-29-006455-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42809838
Дата подання: 05 травня 2021 11:00
Вимога про усунення порушень тендерної документаці
Відповідно п.1.5 Додатку 1 ТД, Замовником вимагається надати: 1.5. Учасник повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану територіальним органом Держпраці.
Повідомляємо Замовника, що видача декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці регулюється ПОСТАНОВОЮ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (Додаток 2, група Б ПОСТАНОВИ).
При цьому у зазначеній ПОСТАНОВІ (Додаток 2, група Б) відсутні послуги, що закуповуються Замовником, а саме - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень. Тобто не можливо зареєструвати в держпраці деклрацію на послуги, що закуповуються Замовником, тому Замовник не має права вимагати документи, що не передбачені діючим законодавством України.
Просимо виключити вимогу п.1.5 Додатку 1 ТД, як таку, що суперечить діючому законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2021 09:42
Вимогу Учасника задоволено. Доповнено п. 4 Додатку 1 Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2021 11:24
Електронний підпис
20 травня 2021 11:24
ISO 9001 2015 001.pdf
20 травня 2021 11:24
ISO 22000.2018.pdf
20 травня 2021 11:24
ISO 14001 2015 001.pdf
20 травня 2021 11:24
Щелкун паспорта.pdf
20 травня 2021 11:24
Цінова пропозиція 001.pdf
20 травня 2021 11:24
Труд.книжка Горбов.pdf
20 травня 2021 11:24
тех.паспорт авто.pdf
20 травня 2021 11:24
паспорт Марченко.pdf
20 травня 2021 11:24
меж.книжка Марченко.pdf
20 травня 2021 11:24
мед.книжка Горбов.pdf
20 травня 2021 11:24
лицензия.pdf
20 травня 2021 11:24
Листи -відгуки.pdf
20 травня 2021 11:24
Лист пояснення 001.pdf
20 травня 2021 11:24
код.pdf
20 травня 2021 11:24
Довідка працівників 001.pdf
20 травня 2021 11:24
Довідка МТБ 001.pdf
20 травня 2021 11:24
Диплом 001.pdf
20 травня 2021 11:24
виписка1.pdf
20 травня 2021 11:24
Аналог.договір 2 001.pdf
20 травня 2021 11:24
аналог.договір 001.pdf
20 травня 2021 11:24
Акти виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ
#3146905432
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 17:45

Документи

26 травня 2021 17:45
Електронний підпис
26 травня 2021 17:44
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ
#3146905432
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2021 17:45
Електронний підпис
26 травня 2021 17:44
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 10:55
ду 49 с.PDF зміни до договору
10 червня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 10:46
договір зміни до договору
03 червня 2021 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною найменування закладів у дислокації місця надання послуг
Номер договору про закупівлю: 49 С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 78 000,00
UAH