Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 32420000-3 Мережеве обладнання (Мережеві комутатори)
Очікувана вартість
41 800,00 UAH
UA-2021-04-29-004468-c 33ac98df3f464286ba0eb3cf75e98a77
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодчак Ольга Мирославівна

+380322586783 zakupivli_gunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Колодчак Ольга Мирославівна
+380322586783
zakupivli_gunp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 12:00
Початок аукціону: 17 травня 2021 14:27
Очікувана вартість: 41 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 209,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Місцезнаходження замовника: пл. Генерала Григоренка, 3, м. Львів, 79007; код ЄДРПОУ 40108833; категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону; мова, якою повинні готуватись пропозиції – українська мова; розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається; математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
ДК 021:2015 – 32420000-3 Мережеве обладнання (Мережеві комутатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2021 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2021 12:16
Оголошення про закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-29-004468-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000", Код ЄДРПОУ:30695862
Дата подання: 26 травня 2021 15:31
Щодо незрозумілої дисквалифіквації
Шановні замовники. Просимо відменити рішення про дискваліфікацію пропозиції нашої компаніі згідно Протоколу 2/25052021 від 25 травня, як незрозуміле, а саме: у додатку 2 "Технічні, якісні та кількісні вимоги предмета закупівлі" ви запитуєте конкретні моделі товарів, вказуєте іх назву та надаєте таблицю необхідних характеристик. Бильш того, вказано, що "Відповідно до специфікації, Замовником не передбачаються пропозиції, з аналогом або еквівалентом товару ". Ми пропонуємо точно саме ці товари, вказав іх точну назву. Мі повинни ЩЕ РАЗ повторити іх технічнні характеристики, що ви вказали у Додатку2? Навіщо це, вони вам відоми, а няких аналогів ми не пропонуємо.В Вас є сумліви, що запропоновані нами товари не відповідають вашим вимогам? Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2021 17:56
Шановний Учаснику! Ваша пропозиція відхилена у зв’язку з невідповідністю вимогам Оголошення про проведення закупівлі. Підстави для скасування рішення відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2021 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 39 756,00
UAH з ПДВ
38 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 41 310,48
UAH з ПДВ
38 930,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОНІЄВИЧ МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ 40 833,00
UAH з ПДВ
39 441,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 41 580,00
UAH з ПДВ
41 292,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2021 11:07
Електронний підпис
14 травня 2021 11:06
Досвід видаткова.jpg
14 травня 2021 11:06
Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2021 11:06
Досвід.pdf
14 травня 2021 11:06
Гарантійний лист .pdf
14 травня 2021 11:06
Документи ФОП Кізима.pdf
14 травня 2021 11:06
Довідка ст.17..pdf
14 травня 2021 11:06
Гарантійний лист СЦ.pdf
14 травня 2021 11:06
СЕС Netis.pdf
14 травня 2021 11:06
Довідка Право підпису.pdf
14 травня 2021 11:06
Виписка.pdf

Публічні документи

13 травня 2021 13:43
Електронний підпис
13 травня 2021 13:43
Цінова пропозиція.pdf.p7s
13 травня 2021 13:43
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

ТОНІЄВИЧ МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3488607996
Відхилено 38 928,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 15:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
Відхилено 38 930,40
UAH з ПДВ
26 травня 2021 14:32
ТОНІЄВИЧ МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ
#3350712358
Відхилено 39 441,00
UAH з ПДВ
02 червня 2021 11:55
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
Переможець 41 292,00
UAH з ПДВ
04 червня 2021 14:45

Документи

24 травня 2021 15:21
Електронний підпис
24 травня 2021 15:16
Протокол відміни

Документи

26 травня 2021 14:32
Електронний підпис
26 травня 2021 14:31
Протокол

Документи

02 червня 2021 11:55
Електронний підпис
02 червня 2021 11:53
Протокол відхилення

Документи

04 червня 2021 14:44
Електронний підпис
04 червня 2021 14:39
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2021 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
41 292,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2021 14:44
Електронний підпис
04 червня 2021 14:39
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 15:01
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 18:35
Додаткова угода 2 до Договору 438.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 18:34
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 17:50
Додаткова угода _1 до договору 438.pdf зміни до договору
25 червня 2021 17:49
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 17:43
Договір 438.pdf укладений
25 червня 2021 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 422,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 737,00 UAH)