Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні та теслярні роботи (Послуги з поточного ремонту внутрішніх дверних блоків та вхідних тамбурів будівлі по вул. Банковій, 11 у м. Києві)
Очікувана вартість
234 966,91 UAH
UA-2021-04-29-003883-a 08dfba9335224d72a83e2474b23de70c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Коваленко

+380442557380 likovalenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративними будинками Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 21714657
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул.Банкова 11
Контактна особа: Олена Коваленко
+380442557380
likovalenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) є балансоутримувачем адміністративного будинку по вул. Банковій, 11 у місті Києві, в якому розміщується Офіс Президента України. Відповідно до Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.02.2002 № 305 ця будівля є пам’яткою архітектури та історії місцевого значення (охоронний номер 377) .
20 березня 2021 року була проведена масова акція під будинком Офісу Президента України. У результаті застосування учасниками цієї акції фаєрів, димових шашок, петард, вибухових пакетів, феєрверків, аерозольної фарби та інших предметів було пошкоджено будівлю Офісу Президента України, зокрема: розбито скло у вхідних дверях одного з під’їздів будівлі; фасад першого поверху обмальовано фарбою, що завдало значної шкоди зовнішньому вигляду будівлі; внаслідок запуску феєрверків постраждали двері та внутрішнє оздоблення тамбура одного з під’їздів; зафіксовані окремі осередки загоряння на першому поверсі та пожежа в кабінеті на другому поверсі тощо. У результаті цих дій порушені нормальні умови діяльності співробітників Офісу Президента України та завдано значних матеріальних збитків.
Протоколом засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 25.03.2021 № 4-21 (протокол додається) відповідно до пунктів 7 та 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, ситуацію, що сталася 20 березня 2021 року у м. Києві внаслідок протиправних дій учасників масової акції біля будівлі Офісу Президента України (вул. Банкова, 11) класифіковано, як соціальну надзвичайну ситуацію (код НС 30110) об’єктового рівня.
З метою негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та приведення внутрішніх дверних блоків та вхідних тамбурів будівлі по вул. Банковій, 11 у м. Києві в належний стан, Управлінню необхідно здійснити закупівлю послуг з поточного ремонту внутрішніх дверних блоків та вхідних тамбурів будівлі по вул. Банковій, 11 у м. Києві на суму 234 966,91 гривень (двісті тридцять чотири тисячі дев’ятсот шістдесят шість гривень 91 копійка) з ПДВ.
Враховуючи зазначене та відповідно до абзацу другого пункту 3 частини другої статті 40 Закону, а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера» буде застосована переговорна процедура закупівлі, яка вимагає попереднього проведення переговорів з обраним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 05 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту внутрішніх дверних блоків та вхідних тамбурів будівлі по вул. Банковій, 11 у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Банкова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 травня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

29 квітня 2021 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОБУТРЕМБУД"
#35757619
Переможець 234 966,91
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 16:11

Документи

29 квітня 2021 16:11
Електронний підпис
29 квітня 2021 16:08
Протокол_31-2 (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2021 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОБУТРЕМБУД"
#35757619
234 966,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2021 16:11
Електронний підпис
29 квітня 2021 16:08
Протокол_31-2 (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:50
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 16:37
Договір № 236 - 234 966,91 грн.pdf укладений
11 травня 2021 16:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 травня 2021 11:31
125 614,46 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA603003460000026003020673801
ТОВ "Виробничо-будівельна компанія "По
Оплачений
08 червня 2021 12:13
109 352,45 UAH UA938201720343190002000004172
УАБ ДУС
UA603003460000026003020673801
ТОВ "Виробничо-будівельна компанія "По
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 234 966,91
UAH (в тому числі ПДВ 39 161,15 UAH)