Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Лист металевий)"
Очікувана вартість
13 999,99 UAH
UA-2021-04-29-003631-a 5baa38e7c47842f998df834d2d7cc208
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Жукова

+380443516660 zhukova_ka@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний структурний підрозділ Київський районний центр "Київцентраеро" Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 13738233
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора
Контактна особа: Катерина Жукова
+380443516660
zhukova_ka@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Лист металевий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
0.18 тонни
Лист г/к 2,0х1250х2500 мм 1-3 пс/сп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, місто Бориспіль, Аеропорт, РСП "Київцентраеро" Украероруху
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2021
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата здійснюється шляхом перерахування Покупцем відповідної грошової суми на поточний рахунок Постачальника в порядку 100 (ста) відсотків попередньої оплати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури, оформленого належним чином Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 квітня 2021 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРТІС"
#34350636
Переможець 13 999,99
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 15:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 15:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лист г/к 2,0х1250х2500 мм 1-3 пс/сп 0.18 тонни 64 814,80
UAH з ПДВ