Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КНП "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" по вул.Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу) (Коригування) (Додаткові роботи). ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
5 875 116,20 UAH
UA-2021-04-29-003227-a 60d3a8996aed4f81aba7cfc91a858366
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебедкін Валерій Вікторович

+380674737354 rodtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 02004953
Місцезнаходження: 18030, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Чехова, 101
Контактна особа: Лебедкін Валерій Вікторович
+380674737354
rodtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Підставою для застосування переговорної процедури закупівлі є необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника (ТОВ «Будівельна компанія «Євробуд»), з яким було укладено договір №345 від 07.12.2020 за результатами проведених відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонт будівлі КНП "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" по вул. Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу) (UA-2020-10-30-002035-b). Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - протокол оперативної наради з питань внесення змін до проектно-кошторисної документації від 26.03.2021 року; - експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту: «Капітальний ремонт будівлі КНП "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" по вул.Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу) (коригування), затверджений 02.04.2021 р. №02/986-04/21/А.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 15:40
Оскарження наміру укласти договір: 10 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вид закупівлі: переговорна процедура закупівлі, з підстав, передбачених п.5 ч.2 ст.40 Закону – після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Місцезнаходження замовника: 18020, м. Черкаси, вул. Чехова, 101. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі КНП "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" по вул.Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу) (Коригування) (Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Чехова, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3 Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

29 квітня 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-12-000004 ● 7b60c7650bae4fbe925166740877cfeb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2021 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.07.2021 №440

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 12 липня 2021 року № 440

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-04-29-003227-a від 29.04.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Інна МОШУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-14 16:37:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул.Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу) (Коригування) (Додаткові роботи). ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-29-003227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1) Надайте, будь ласка, документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, зазначені Вами у Повідомленні про намір укласти договір, а саме: протокол оперативної наради з питань внесення змін до проектно-кошторисної документації від 26.03.2021 року; експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул.Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу) (коригування), затверджений 02.04.2021 р. №02/986-04/21/А.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-19 10:14:10

пояснення (інформація, документи)

За результатами розгляду запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул.Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу) (Коригування) (Додаткові роботи). ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-29-003227-a) надаємо через електронну систему закупівель наступні документи:
- протокол оперативної наради з питань внесення змін до проектно-кошторисної документації від 26.03.2021 року;
- звіт по технічному обстеженню, оцінці стану внутрішніх інженерних мереж холодної, гарячої води та каналізації капітального будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 (ІІІ поверх гінекологічного корпусу) за № 19/03-21 від 26.03.2021;
- експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул.Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу) (коригування), затверджений 02.04.2021 р. №02/986-04/21/А.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Євробуд»
#30284722
Переможець 5 861 351,82
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 15:40

Документи

29 квітня 2021 15:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2021 15:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Євробуд»
#30284722
5 861 351,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2021 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 11:35
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 11:27
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 15:28
Дод угода _6_345 1.pdf зміни до договору
31 березня 2022 13:31
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 16:44
ДУ _5_345 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 12:56
Євробуд Додаткова _4.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 11:28
Додаткова 3 до 345 1.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 11:20
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 23:08
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 17:01
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 19:32
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 16:20
Договір 345 1.pdf укладений
12 травня 2021 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі листа Підрядник від 31.08.2021 №1945, керуючись п.4. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.12.1. договору №345/1 від 12.05.2021, дійшли згоди про наступне: Додаток №4 до Договору «Графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 345/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне: Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 5861351,82 грн. з ПДВ, з них: - за рахунок коштів місцевого бюджету – 3798794,00 грн. з ПДВ; - за рахунок коштів НСЗУ – 2062557,82 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 345/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне: Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 5861351,82 грн. з ПДВ, з них: - за рахунок коштів місцевого бюджету – 3209383,30 грн. з ПДВ; - за рахунок коштів НЗСУ – 2651968,52 грн. з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 345/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне: Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 5861351,82 грн. з ПДВ, з них: - за рахунок коштів місцевого бюджету – 3209383,30 грн. з ПДВ; - за рахунок коштів НЗСУ – 2651968,52 грн. з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 345/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації, керуючись п.4. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.12.1. договору підряду №345/1 від 15.05.2021, дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 5 861 351,82 грн. з ПДВ. При цьому, • фінансування 2021 року – 4655894,35 грн., з них: o за рахунок коштів місцевого бюджету – 3739496,70 грн. з ПДВ; o за рахунок коштів НЗСУ – 916397,65 грн. з ПДВ; • фінансування 2022 року – 1205457,47 грн., з них: • за рахунок коштів місцевого бюджету – 0,00 грн.; • за рахунок коштів НЗСУ – 1205457,47 грн. з ПДВ. 2. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п.6.1.1. Договору, і завершити виконання робіт до 31.03.2022. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 3. Пункт 11.2. Договору викласти в наступній редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2022 р.; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України». 4. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 345/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі листа Підрядника від 31.03.2022 №2071, у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану в Україні, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу, згідно листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності, щодо неможливості виконання у встановлений термін зобов'язань по Договору, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 5.2. та 12.1. договору підряду №345/1 від 15.05.2021 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п.6.1.1. Договору, і завершити виконання робіт до 20.12.2022. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 2. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 345/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 3.1., 5.1. та Додатки №1-4 до Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 345/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 655 894,35
UAH (в тому числі ПДВ 775 982,39 UAH)