Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне "Офісний папір"
Очікувана вартість
354 103,00 UAH
UA-2021-04-29-001694-b 236529b1c2d04b858831bab24b91f97c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петров Станіслав

+380672455057 omzak@meregi.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ"
Код ЄДРПОУ: 32402870
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська 85
Контактна особа: Петров Станіслав
+380672455057
omzak@meregi.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2021 17:00
Початок аукціону: 19 травня 2021 11:25
Очікувана вартість: 354 103,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 541,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: ВІдповідно до Оголошення
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10623.09 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: XІI. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ (заповнюється в разі встановлення вимоги Замовником) 12.1.Виконання Договору забезпечується у вигляду завдатку. 12.2. Розмір забезпечення виконання Договору становить 5% від ціни Договору та складає _______ грн. 12.3. Постачальник здійснює перерахування грошових коштів (завдатку) на поточний рахунок ДП «РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ», код ЄДРПОУ 32402870, п/р UA_____________________________________ в АТ «Ощадбанк», з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення: «Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки» 12.4. Завдаток на виконання Договору повинен бути внесений Постачальником на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору. 12.5. Завдаток повертається Постачальнику у разі відсутності порушень виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором протягом 5 (п’ять) банківських днів після закінчення строку дії Договору згідно з листом Постачальника про повернення завдатку. 12.6. Забезпечення виконання Договору (завдаток) не повертається в разі порушення Постачальника умов Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2520 пач.
Папір офісний Double А А4 80г/м2, 500 арк., клас А, білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач.
Папір кольоровий А4 160 г/м2, 250 арк. Синий/голубий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач.
Папір кольоровий А4 160 г/м2, 250 арк. зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач.
Папір кольоровий А4 160 г/м2, 250 арк. жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач.
Папір кольоровий А4 160 г/м2, 250 арк. Рожевий/червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пач.
Папір А4 160 г/м2 250 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
32 пач.
Папір офісний А3 80 г/м2, 500 арк., клас А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пач.
Папір офісний Xerox Premier , А4, 80 г/м2, 500 арк., клас А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ВІдповідно до Оголошення

Сума забезпечення: 10623.09 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
XІI. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ (заповнюється в разі встановлення вимоги Замовником) 12.1.Виконання Договору забезпечується у вигляду завдатку. 12.2. Розмір забезпечення виконання Договору становить 5% від ціни Договору та складає _______ грн. 12.3. Постачальник здійснює перерахування грошових коштів (завдатку) на поточний рахунок ДП «РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ», код ЄДРПОУ 32402870, п/р UA_____________________________________ в АТ «Ощадбанк», з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення: «Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки» 12.4. Завдаток на виконання Договору повинен бути внесений Постачальником на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору. 12.5. Завдаток повертається Постачальнику у разі відсутності порушень виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором протягом 5 (п’ять) банківських днів після закінчення строку дії Договору згідно з листом Постачальника про повернення завдатку. 12.6. Забезпечення виконання Договору (завдаток) не повертається в разі порушення Постачальника умов Договору.
29 квітня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2021 16:06
Оголошення.pdf
29 квітня 2021 16:06
Тех.вимоги.pdf
29 квітня 2021 16:06
Додаток 3 Проект договору Офіс.папір.doc
29 квітня 2021 16:06
Додаток 2. Форма цінової пропозиції офіс.папір.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 травня 2021 16:47
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне «Офісний папір» з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме відсутності подальшої потреби у закупівлі послуг за даними технічними вимогами
Документи:
17 травня 2021 16:47
Електронний підпис
17 травня 2021 16:28
протокол.pdf