Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення генерального плану с. Галицинове
Очікувана вартість
699 332,00 UAH
UA-2021-04-29-001693-c ● 0c0bf0afc3fc4b4384c9418764b3220b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Галицинівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22440768 |
Місцезнаходження: | 57286, Україна , Миколаївська обл., Вітовський р-н, с.Галицинове, вул Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Юрій Денежко +380679652751 yantar47@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2021 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2021 08:26 |
Початок аукціону: | 14 червня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 699 332,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 496,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення генерального плану с. Галицинове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється поетапно після надання послуг. Вартість 1-го етапу складає (30%). Вартість 2-го етапу складає (40%). Вартість 3-го етапу складає (30%). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2021 11:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2021 11:40 |
Протокол 299.pdf | |
03 червня 2021 11:40 |
ТД (зі змінами).doc | |
03 червня 2021 11:40 |
Перелік змін в Додаток 1.docx | |
03 червня 2021 11:40 |
Додаток 1 до ТД ст 16 ст 17 (зі змінами).doc | |
03 червня 2021 11:40 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
29 квітня 2021 10:08 |
ТД.doc | |
29 квітня 2021 10:08 |
Додаток 1 до ТД ст 16 ст 17.doc | |
29 квітня 2021 10:08 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
29 квітня 2021 10:08 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
29 квітня 2021 10:08 |
Додаток 5 до ТД.dmf | |
29 квітня 2021 10:07 |
Обгрунтування проведеної закупівлі та ціни.docx | |
29 квітня 2021 10:07 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.doc |
03 червня 2021 11:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2021 11:40 |
Протокол 299.pdf
|
|||
03 червня 2021 11:40 |
ТД (зі змінами).doc
|
|||
03 червня 2021 11:40 |
Перелік змін в Додаток 1.docx
|
|||
03 червня 2021 11:40 |
Додаток 1 до ТД ст 16 ст 17 (зі змінами).doc
|
|||
03 червня 2021 11:40 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
29 квітня 2021 10:08 |
ТД.doc
|
|||
29 квітня 2021 10:08 |
Додаток 1 до ТД ст 16 ст 17.doc
|
|||
29 квітня 2021 10:08 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
29 квітня 2021 10:08 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
29 квітня 2021 10:08 |
Додаток 5 до ТД.dmf
|
|||
29 квітня 2021 10:07 |
Обгрунтування проведеної закупівлі та ціни.docx
|
|||
29 квітня 2021 10:07 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-29-001693-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЯКОВЛЕВА ІРИНА ВЕНІАМІНІВНА", Код ЄДРПОУ:2504919507
Дата подання: 04 травня 2021 16:48
ВИМОГА
щодо внесення змін до Технічної документації
«Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Уповноважена особа Замовника спеціаліст І з публічних закупівель категорії
Юрій Денежко
ВИМОГА
щодо внесення змін до Технічної документації
«Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Згідно ТД та ЗУ «Про публічні закупівлі», « Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження вносити зміни до тендерної документації».
Тому просимо Замовника внести наступні зміни до ТД «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування та оприлюднити замовником відповідно до статті 10 Закону, а саме:
1. Норми Тендерної документації, що зобов’язують учасника надати документи, щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, що вимагаються Замовником, в частині використання програмного забезпечення конкретного ліцензіата, обмежуючи використання аналогічного ліцензійного програмного забезпечення, що відповідає та не суперечить нормам та законодавству України для виконання таких робіт .
2. Норми Тендерної документації, щодо надання аналогу, а саме договору з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування в редакції:
«На підтвердження зазначеної вимоги Учасник надає до кожного наданого в складі тендерної пропозиції аналогічного договору фрагмент виконаної містобудівної документації площею не менше 300 га у форматі даних dmf та інформацію у вигляді довідки (позитивний висновок) у довільній формі від ліцензіата програмного забезпечення (ТОВ «Аналітика») щодо цілісності, повноти, структури даних, відповідності метаданих та повноти атрибутивних даних містобудівної документації згідно шаблону Додатку 5 до тендерної документації.»
Дане трактування та норма Технічної документації суперечить діючому законодавству в частині надання підтвердження виконання аналогічних договорів та має пряме зобов’язання використання програмного забезпечення конкретного ліцензіата ТОВ «АНАЛІТИКА» при наданні аналогу та виконання робіт та є дискримінаційною. Також хочемо звернути увагу на норму щодо зобов’язання надання містобудівної документації площею не менше 300 га у форматі даних dmf, що також є дискримінаційною.
Ураховуючи вимоги пункту 5 частини першої статті 1 Закону, документація конкурсних торгів розроблялась та затверджувалась замовником самостійно і повинна була містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Тому просимо викласти дану норму ТД замовником в даній редакції, без обмежень прав та свобод учасників закупівель: «Аналогічний договір – договір щодо надання послуг з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, яким визначено предмет цієї закупівлі, а саме 71410000-5 Послуги у сфері містобудування.»
Якщо наша вимога щодо внесення змін до Технічної документації не буде задоволена, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та відповідних органів щодо захисту наших прав та інтересів як учасників.
Розгорнути
Згорнути
Юрій Денежко
ВИМОГА
щодо внесення змін до Технічної документації
«Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Згідно ТД та ЗУ «Про публічні закупівлі», « Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження вносити зміни до тендерної документації».
Тому просимо Замовника внести наступні зміни до ТД «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування та оприлюднити замовником відповідно до статті 10 Закону, а саме:
1. Норми Тендерної документації, що зобов’язують учасника надати документи, щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, що вимагаються Замовником, в частині використання програмного забезпечення конкретного ліцензіата, обмежуючи використання аналогічного ліцензійного програмного забезпечення, що відповідає та не суперечить нормам та законодавству України для виконання таких робіт .
2. Норми Тендерної документації, щодо надання аналогу, а саме договору з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування в редакції:
«На підтвердження зазначеної вимоги Учасник надає до кожного наданого в складі тендерної пропозиції аналогічного договору фрагмент виконаної містобудівної документації площею не менше 300 га у форматі даних dmf та інформацію у вигляді довідки (позитивний висновок) у довільній формі від ліцензіата програмного забезпечення (ТОВ «Аналітика») щодо цілісності, повноти, структури даних, відповідності метаданих та повноти атрибутивних даних містобудівної документації згідно шаблону Додатку 5 до тендерної документації.»
Дане трактування та норма Технічної документації суперечить діючому законодавству в частині надання підтвердження виконання аналогічних договорів та має пряме зобов’язання використання програмного забезпечення конкретного ліцензіата ТОВ «АНАЛІТИКА» при наданні аналогу та виконання робіт та є дискримінаційною. Також хочемо звернути увагу на норму щодо зобов’язання надання містобудівної документації площею не менше 300 га у форматі даних dmf, що також є дискримінаційною.
Ураховуючи вимоги пункту 5 частини першої статті 1 Закону, документація конкурсних торгів розроблялась та затверджувалась замовником самостійно і повинна була містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Тому просимо викласти дану норму ТД замовником в даній редакції, без обмежень прав та свобод учасників закупівель: «Аналогічний договір – договір щодо надання послуг з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, яким визначено предмет цієї закупівлі, а саме 71410000-5 Послуги у сфері містобудування.»
Якщо наша вимога щодо внесення змін до Технічної документації не буде задоволена, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та відповідних органів щодо захисту наших прав та інтересів як учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2021 17:00
Відповідно до умов тендерної документації допускається застосування інших ліцензованих програмних продуктів, наприклад MapInfo, ArcInfo, Intergraph, AutoCad та інших, що жодним чином не обмежує право учасників взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Селище Галицинове є перспективним у розвитку, так як розташоване в пригороді м. Миколаєва, та чисельність його постійно збільшується. Виготовлена містобудівна документація має бути конвертована у формат даних dmf, зберігаючи цілісність, повноту та структуру даних, оскільки Замовник в подальшому планує створювати інші документи в форматі dmf згідно Технічного завдання, тому необхідно підтвердити кваліфікацію Виконавця можливістю створювати файли згідно Додатку 5 до тендерної документації.
ТОВ «Аналітика» є ліцензіатом програмного продукту, в якому працює Замовник. Замовник не має можливості і необхідності придбати додатково всі програмні продукти, які представлені на ринку України. Довідка (позитивний висновок) ТОВ «Аналітика» потрібен Замовнику для переконання в можливості подальшого повноцінного використання виготовленого продукту.
Надане документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має підтверджувати фактичну спроможність Учасника виконати, з відповідною якістю, обсяг послуг, визначений Замовником в тендерній документації. При цьому, аналогічний договір – договір щодо надання послуг з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, яким визначено предмет цієї закупівлі, а саме 71410000-5 Послуги у сфері містобудування.Таким чином дискримінаційні вимоги та вимоги, що обмежують конкуренцію з боку замовника в тендерній документації відсутні. Надіємось що Ви з порозумінням віднесетесь до наших вимог та як кваліфікований учасник приймете активну участь у проведені торгів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-29-001693-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:43759207
Дата подання: 10 травня 2021 18:29
Дата подання: 10 травня 2021 18:29
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-04-29-001693-c,стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Оприлюднена Замовником тендерна документація на закупівлю за предметом: «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування, затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 159 від «26» квітня 2021 р. (надалі – Тендерна документація) містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема, на участь у Закупівлі, на перемогу в аукціоні в Закупівлі, на отримання замовлення від Замовника, та відповідно, отримання прибутку.
Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2021 16:38
Рішення від 12.05.2021 № 10356 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 13 травня 2021 16:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2021 № 11185.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 15:30
Рішення від 21.05.2021 № 11185.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Галицинівська сільська рада доводить до Вашого відома, що на виконання п.2, п.3, п. 4 рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11185-р/пк-пз від 21.05.2021 в закупівлю "Виготовлення генерального плану с. Галицинове" (UA-2021-04-29-001693-c) внесені відповідні зміни .
Нова редакції тендерної документації та Додатку №1, а також перелік змін до них оприлюднені через авторизований електронний майданчик шляхом завантаження окремих файлів.
Дата виконання рішення замовником: 03 червня 2021 12:10
Номер скарги: UA-2021-04-29-001693-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "БАЗИС", Код ЄДРПОУ:41457747
Дата подання: 21 липня 2021 17:15
Дата подання: 21 липня 2021 17:15
Скарга щодо прийнятих рішень Замовником
Замовник: Галицинівська сільська рада, код ЄДРПОУ 22440768 (57286, Миколаївська область, Вітовський район, с. Галицинове, вул. Центральна, 1; e-mail: otggalitsinovo@gmail.com; телефон: (067) 965 27 51)
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектне бюро «Базис», код ЄДРПОУ 41457747 (Адаеса: 65031, Одеська область, м. Одеса, вул. Проценко, буд. 50, корпус 3, прим. 3 Н; e-mail: grigoriysuroviy@gmail.com; телефон: (097) 188 45 80)
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника
Замовником торгів, Галицинівською сільською радою, було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги за ідентифікатором закупівлі UA-2021-04-29-001693-c, назва предмету закупівлі: «Виготовлення генерального плану с. Галицинове» Код ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон № 922-VIII).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектне бюро «Базис» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог Закону № 922-VIII та умов тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 03 червня 2021 року № 299 (далі – Тендерна документація).
Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у розділі 5 Тендерної документації, та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції.
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників відкритих торгів, Замовником на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 358 від 14.07.2021р. (далі – Протокол № 358) було прийнято рішення про визначення переможцем Консорціум «Архізем Україна» та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торів Консорціум «Архізем Україна». Відповідно до Протоколу
№ 358, за результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція учасника - Консорціум «Архізем Україна» відповідає вимогам Тендерної документації та додаткам до неї.
Скаржник не може погодитися із цим рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують його права та інтереси, а також суперечать нормам Закону № 922-VIII з огляду на наступне.
Провівши ретельний аналіз тендерної пропозиції учасника/переможця Консорціум «Архізем Україна», Скаржником було виявлено наступні порушення, як зі сторони учасника/переможця Консорціум «Архізем Україна», так і зі сторони Замовника.
Відповідно до пункту 3 Розділу І Додатку 1 до Тендерної документації в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати копії не менше одного виконаного у повному обсязі аналогічного договору з усіма додатками до цих договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, завдання з розроблення генерального плану або генерального плану та плану зонування, та документи, які свідчать про фактичне та повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (наприклад, акти наданих послуг). Об’єкти містобудівної документації за аналогічним договором, що наданий у складі тендерної пропозиції, має містити метадані та атрибутивні дані об’єкта містобудівної документації. Об’єкти містобудівної документації мають бути виготовлені із застосуванням програмного продукту Digitals XE. Допускається застосування інших ліцензованих програмних продуктів, наприклад MapInfo, ArcInfo, Intergraph, AutoCad та інших, але при цьому виготовлена містобудівна документація має бути конвертована у формат даних dmf, зберігаючи цілісність, повноту та структуру даних. Структура подання інформації виготовлених об’єктів містобудівної документації має забезпечувати можливість внесення змін та доповнень, інформаційний обмін для використання у геоінформаційних ГІС-технологій та можливість отримання графічного оригіналу містобудівної документації. На підтвердження зазначеної вимоги Учасник надає до кожного наданого в складі тендерної пропозиції аналогічного договору фрагмент виконаної містобудівної документації у форматі даних dmf згідно шаблону Додатку 5 до тендерної документації.
Виходячи з вимог Додатку 1 до Тендерної документації, вбачається, що учасник процедури відкритих торгів повинен був завантажити фрагмент виконаної містобудівної документації у форматі даних dmf виключно у відповідності із шаблоном Додатку 5 до Тендерної документації.
Проте, в порушення вказаних вимог Додатку 1 до Тендерної документації 09.07.2021р. Консорціум «Архізем Україна» в складі тендерної пропозиції завантажив файли «Козакове.dmf» та «Козакове.dmf.sig», які конвертовано у формат даних dmf із програмного продукту AutoCad без збереження цілісності, повноти та структури даних, а саме:
1. атрибутивні дані надані не коректно:
1.1 не заповнені атрибутивні дані такі як: функціональне використання території, площа га, стан використання території, тощо. В підтвердження виявлених невідповідностей фрагменти наведено нижче.
1.2 не заповнені атрибутивні дані по вулично-дорожній мережі, дорожна мережа не розділена на вулиці та проїзди:
1.2.1 не заповнені категорія вулиць, найменування вулиць, ширина смуг, тощо. В підтвердження виявлених невідповідностей фрагменти наведено нижче.
1.3 атрибутивні данні не коректно заповнені. В підтвердження виявлених невідповідносте фрагмент наведено нижче.
2. метадані відображені не коректно:
2.1 заявлена система координат не відповідає дійсності, в наслідок чого даний файл не підлягає інформаційному обміну для використання в геоінформаційних ГІС технологіях. В підтвердження виявлених невідповідносте фрагмент наведено нижче.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника відкритих торгів Консорціум «Архізем Україна», якого Замовником було визнано Переможцем відкритих торгів, не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині, що в свою чергу, ставить взагалі під сумнів спроможність такого учасника виконати якісно та в повному обсязі договір про закупівлю.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Учасника Консорціум «Архізем Україна», не відповідає умовам Тендерної документації та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог абзацу першого частини першої статті 31 Закону № 922-VIII.
Не відхиливши Тендерну пропозицію Консорціуму «Архізем Україна», Замовник порушив вимоги пункту п’ятого частини першої статті 5 та статті 31 Закону № 922-VIII..
Враховуючи наведене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
Статтею 18 Закону № 922-VIII передбачено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення, у т.ч. про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник звертається до Комісії з розгляду вказаної Скарги, прийняття рішення про зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця, з урахуванням висловлених у цій Скарзі доводів та аргументів.
З огляду на вищезазначене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015,
просимо:
1. Прийняти Скаргу, що стосується прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів Галицинівську сільську раду, скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 358 від 14.07.2021р. щодо визначення Консорціум «Архізем Україна» переможцем процедури закупівлі: Код ДК 021:2015: 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування», оголошення про проведення якої оприлюднено за UA-2021-04-29-001693-c.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 липня 2021 10:36
Рішення від 23.07.2021 № 16912.pdf
Дата публікації: 26 липня 2021 10:36
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.08.2021 №13614.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2021 19:02
Інформація по перенесення розгляду скарги від 11.08.2021 №13738.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2021 10:08
інформація про перенесення розгляду скарги від 16.08.2021 № 13791.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2021 17:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2021 № 18963.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2021 12:27
Рішення від 18.08.2021 № 18963.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2021 13:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2021 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" |
489 525,40
UAH з ПДВ
|
434 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
435 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "БАЗИС" |
684 500,00
UAH з ПДВ
|
684 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВИСОЦЬКА ОЛЬГА ЄВГЕНІВНА" |
698 000,00
UAH з ПДВ
|
698 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" #41888835 |
Відхилено |
434 999,90
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 08:13
|
|
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" #43759207 |
Переможець |
435 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 09:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2021 14:29
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 червня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2022 15:06
|
Доп угода 3 выд 18 07 22.pdf | зміни до договору |
18 липня 2022 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2022 09:29
|
Протокол 114 від 23 06 22 Про тех помилку.pdf | зміни до договору |
23 червня 2022 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:19
|
Скан_20211229 (6).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:58
|
Доп угода 2_compressed.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:34
|
Доп угода 1.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 15:42
|
Договір 258.pdf | укладений |
25 серпня 2021 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Затримка виникла внаслідок розгляду скарги в АМКУ |
Номер договору про закупівлю: | 258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме доопрацьований проект генплану містобудівною радою буде розглянутий у 2022 році, що унеможливлює виконання 3-го етапу за договором у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час публікації додаткової угоди №2 від 23.12.2021 до договору закупівлі №258 від 25.08.2021 щодо подовження терміну виконання послуг до 31.03.2022 на електронному майданчику «Закупки. пром. уа» була допущена технічна помилка, а саме датою закінчення дії договору, передбаченою п. 8.1. (31.12.2022) зазначено дату виконання послуг. При цьому в закупівлі виставлена копія додаткової угоди до договору, в якій в пункті зазначено, що термін дії договору до 31.12.2022. Вирішено: Опублікувати даний протокол в електронній системі закупівель та внести відповідні зміни на електронному майданчику, зазначивши термін дії договору до 31.12.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №114 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили (військова агресія РФ), , за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 258 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |