Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
193 140,00 UAH
UA-2021-04-29-001517-c 87c32c55c05c46cc8220d2d368da3e7d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Марина Володимирівна

380636407283 zakupivli.Fond@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонд соціального страхування України
Код ЄДРПОУ: 40210180
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Боричів Тік, будинок 28
Контактна особа: Онищенко Марина Володимирівна
380636407283
zakupivli.Fond@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 травня 2021 12:12
Очікувана вартість: 193 140,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 931,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Найменування замовника: Фонд соціального страхування України. Місцезнаходження Замовника: 04070, Україна , м. Київ, вулиця Боричів Тік, будинок 28. ЄДРПОУ замовника: 40210180. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Обов’язково має бути накладено КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Боричів Тік, будинок 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за цим Договором здійснюється за фактично надані Ппослуги поквартально впродовж 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2021 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 109 082,50
UAH
109 082,50
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 153 346,55
UAH
153 346,55
UAH
Документи

Публічні документи

12 травня 2021 17:30
Електронний підпис
12 травня 2021 17:29
Цінова пропозиція.rar
12 травня 2021 17:29
Сертифікати ISO 9001.rar
12 травня 2021 17:29
Сертифікат SCC 2021.rar
12 травня 2021 17:29
Проект договору.rar
12 травня 2021 17:29
Копія статуту.rar
12 травня 2021 17:29
Копія Витягу з ЄДРПОУ.rar
12 травня 2021 17:29
Копія Виписки з ЄДРПОУ.rar
12 травня 2021 17:29
Довідка про ліцензію.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Переможець 109 082,50
UAH
19 травня 2021 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
109 082,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:15
Додатковий договір 1 з ТОВ Вірний друк.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 17:06
Додатковий договір 1 з ТОВ Вірний друк.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 11:46
Договір № 12-102-21 від 26.05.2021 (ТОВ Вірний Друк).pdf укладений
26 травня 2021 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір діє з моменту його підписання Сторонами по 30.06.2022, а в частині виконання, - до повного його виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 12-102-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір діє з моменту його підписання Сторонами по 30.06.2022, а в частині виконання, - до повного його виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 12-102-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 130 899,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 816,50 UAH)