Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт системи киснепостачання КНП «Малинська міська лікарня» Малинської міської ради»
Очікувана вартість
5 550 836,80 UAH
UA-2021-04-29-000083-b c9dd4611882a40138ce5672bd1b8e2bc
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гарбар Леся Миколаївна

+380413351138 kot_sam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01991783
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Контактна особа: Гарбар Леся Миколаївна
+380413351138
kot_sam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється шляхом проведення попередньої оплати у розмірі 30% від ціни договору на протязі 5 банківських днів з дати надходження бюджетних коштів, та проведення остаточних розрахунків у розмірі 70% від ціни договору на протязі 30 календарних днів по факту виконання робіт на підставі актів приймання виконаних підрядних робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт системи киснепостачання КНП «Малинська міська лікарня» Малинської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, місто Малин, вулиця Бондарик, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки здійснюються на протязі 5-и банківських днів з дати надходження бюджетних коштів Аванс 5 Банківські 30
Iнша подія Остаточні розрахунки здійснюються протягом 30 календарних днів по факту виконання робіт на підставі актів приймання виконаних підрядних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

29 квітня 2021 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЗАБУДОВНИК "
#13545190
Переможець 5 550 836,80
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 09:18

Документи

29 квітня 2021 09:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 12:45
Додаткова угода - продовження строку дії договору від 28.12.2023 року.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 12:44
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 09:38
Додаткова угода - продовження строку дії договору.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 09:34
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:37
Додаткова угода Продовження строку дії договору.pdf зміни до договору
13 січня 2022 14:35
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 09:24
Договір про закупівлю робіт укладений
29 квітня 2021 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 3 від 12.01.2022 р. (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження). Сума договору, після внесення змін, залишається незмінною. Обсяги закупівлі, після внесення змін, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 4 від 29.12.2022 р. (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження). Сума договору, після внесення змін, залишається незмінною. Обсяги закупівлі, після внесення змін, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 6 від 28.12.2023 р. (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження). Сума договору, після внесення змін, залишається незмінною. Обсяги закупівлі, після внесення змін, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML