Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне канцелярське приладдя (код ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-04-28-005806-b ● ace76755a634496faf5f96df3bec1e39
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський апеляційний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42258617 |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Солом'янська, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Місюра Ольга Олександрівна +380442841543 olga.ol.misyura@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2021 16:31 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до статті 27 Закону та умов угоди про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації. Угода про надання забезпечення виконання договору про закупівлю укладається між замовником та переможцем процедури закупівлі не пізніше 10 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить – 5 (п’ять) відсотків вартості договору. Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: Отримувач: Київський апеляційний суд Код ЄДРПОУ: 42258617 Реєстраційний рахунок: UA068201720355289002001082186 Банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві МФО банку: 820172 Платник:_________________________________________ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю за предметом відповідно ДК CPV 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» - офісне канцелярське приладдя. Прізвище, ім’я по батькові платника необхідно вказувати повністю. Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
Антистеплер (антизшивач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
200 пачка
Біндери 15 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
300 пачка
Біндери 25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
200 пачка
Біндери 32 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
300 пачка
Біндери 41 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
300 пачка
Біндери 51 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
70 шт
Бокс для паперу (для нотаток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
1000 шт
Голка для прошивання документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 пачка
Стікери - закладки пластикові (з клейким шаром)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
250 шт
Діркопробивач з лінійкою (40 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
100 шт
Діркопробивач з лінійкою (70 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
80 шт
Лоток для паперу (А4) вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
80 шт
Лоток для паперу (А4) горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
200 шт
Маркер перманентний (чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
400 шт
Маркер текстовий (зелений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
400 шт
Маркер текстовий (жовтий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
400 шт
Маркер текстовий (рожевий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
400 шт
Маркер текстовий (блакитний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
300 шт
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
400 шт
Ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5000 шт
Нитки для прошивки документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Нитки (шпагат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5000 шт
Олівець чорнографітний з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
1500 пачка
Папір для нотаток (непроклеєний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197610-5 — Багатошарові папір і картон
1000 пачка
Папір для нотаток з клейким шаром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
1000 шт
Папка-швидкозшивач з прозорим верхом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
700 шт
Папка-реєстратор 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
1000 шт
Папка-реєстратор 70мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
200 шт
Папка-планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
2000 шт
Папка картонна на зав’язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5000 шт
Папка-швидкозшивач картонна "Справа"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Папка пластикова непрозора на гумках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9000 шт
Ручка гелева (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
7000 шт
Ручка гелева (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
400 шт
Ручка гелева (червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
16000 шт
Ручка кулькова (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
8000 шт
Ручка кулькова (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
400 шт
Ручка кулькова (червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
3000 шт
Скотч великий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 шт
Скотч малий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Степлер (зшивач) №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
500 шт
Степлер (зшивач) № 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
1000 пачка
Скріпка округла 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
800 пачка
Скріпка округла 33 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
300 пачка
Скріпка округла 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
5000 пачка
Скоби для степлеру №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
3000 пачка
Скоби для степлеру №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
300 пачка
Файл для документів (А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
350 шт
Шило канцелярське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 шт
Бейдж горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30191140-7 — Аксесуари для особистої ідентифікації
500 шт
Шнурок до бейджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30191140-7 — Аксесуари для особистої ідентифікації
100 пачка
Гумки пакувальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Підставка настільна для канцелярського приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
150 шт
Корегуюча рідина в пляшечці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина
500 шт
Ластик (гумка) комбінований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
200 шт
Лінійка пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 шт
Чинка для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 16:27 |
51098182474_Додаток 2 до ТД ОКП 25.04.2021.pdf | |
28 квітня 2021 16:27 |
51098183380_Додатку 5 до ТД ОКП 25.04.2021.pdf | |
28 квітня 2021 16:27 |
51098183370_Додаток 4 до ТД ОКП 25.04.2021.pdf | |
28 квітня 2021 16:27 |
51098182904_Додаток 3 ОКП (договір) 25.04.2021.pdf | |
28 квітня 2021 16:27 |
51098182411_Додатку 1 до ТД ОКП 25.04.2021.pdf | |
28 квітня 2021 16:27 |
51098164305_Тендерна документація ОКП 25.04.2021_1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 03 травня 2021 10:42
Дата відповіді: 07 травня 2021 10:50
Шановний Замовнику! З метою спрощення подання тендерної пропозиції, прошу Вас у складі тендерної документації додати її у форматі WORD. Також прошу надати інформацію щодо кількості запланованих поставок предмету закупівлі
Відповідь: Шановний Учасник!
За результатом розгляду Вашого звернення від 03 травня 2021 року (10:42), оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням у мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-28-005806-b, повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Крім того зазначаємо, що Законом не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерну документацію та додатки до неї.
З огляду на означене, тендерним комітетом Київського апеляційного суду було розміщено тендерну документацію по процедурі відкриті торги на закупівлю товару – офісне устаткування та приладдя різне, код ДК 021:2015-30190000-7 (Офісне канцелярське приладдя), затверджену рішенням тендерного комітету Київського апеляційного суду від 28 квітня 2021 року, оформлену протоколом № 4 від 28.04.2021 (далі – тендерна документація), у електронному вигляді у форматі файлу «.pdf».
Додатково зазначаємо, що формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру (наприклад, що розміщені за посиланням: https://www.freepdfconvert.com/uk/pdf-to-word; https://tools.pdf24.org/uk/pdf-converter; https://pdf2doc.com/uk/; https://www.adobe.com/ua/acrobat/online/pdf-to-word.html; https://smallpdf.com/uk/edit-pdf; https://convertonlinefree.com/pdftowordru.aspx тощо) з формату файлу «.pdf» у формат файлу «.doc», «.docx».
Щодо кількості запланованих поставок предмету закупівлі зазначаємо, що згідно підпункту 1.4.4 тендерної документації строк поставки товару визначений відповідно до умов проєкту договору (Додаток 3 до цієї тендерної документації), але в будь-якому випадку до кінця 2021 року.
В свою чергу, згідно пункту 3.3 проєкту договору Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцеві на протязі трьох днів з моменту оформлення Покупцем письмового замовлення на поставку Товару від Покупця.
Визначення кількості запланованих поставок Товару буде здійснюватися під час виконання умов договору на розсуд Покупця.
За результатом розгляду Вашого звернення від 03 травня 2021 року (10:42), оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням у мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-28-005806-b, повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Крім того зазначаємо, що Законом не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерну документацію та додатки до неї.
З огляду на означене, тендерним комітетом Київського апеляційного суду було розміщено тендерну документацію по процедурі відкриті торги на закупівлю товару – офісне устаткування та приладдя різне, код ДК 021:2015-30190000-7 (Офісне канцелярське приладдя), затверджену рішенням тендерного комітету Київського апеляційного суду від 28 квітня 2021 року, оформлену протоколом № 4 від 28.04.2021 (далі – тендерна документація), у електронному вигляді у форматі файлу «.pdf».
Додатково зазначаємо, що формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру (наприклад, що розміщені за посиланням: https://www.freepdfconvert.com/uk/pdf-to-word; https://tools.pdf24.org/uk/pdf-converter; https://pdf2doc.com/uk/; https://www.adobe.com/ua/acrobat/online/pdf-to-word.html; https://smallpdf.com/uk/edit-pdf; https://convertonlinefree.com/pdftowordru.aspx тощо) з формату файлу «.pdf» у формат файлу «.doc», «.docx».
Щодо кількості запланованих поставок предмету закупівлі зазначаємо, що згідно підпункту 1.4.4 тендерної документації строк поставки товару визначений відповідно до умов проєкту договору (Додаток 3 до цієї тендерної документації), але в будь-якому випадку до кінця 2021 року.
В свою чергу, згідно пункту 3.3 проєкту договору Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцеві на протязі трьох днів з моменту оформлення Покупцем письмового замовлення на поставку Товару від Покупця.
Визначення кількості запланованих поставок Товару буде здійснюватися під час виконання умов договору на розсуд Покупця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
844 828,20
UAH з ПДВ
|
844 828,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
967 684,80
UAH з ПДВ
|
955 488,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
1 007 580,60
UAH з ПДВ
|
961 305,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
1 092 237,00
UAH з ПДВ
|
967 554,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Відхилено |
844 828,20
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 19:04
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Відхилено |
955 488,60
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 19:10
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
961 305,90
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 19:18
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
967 554,96
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 19:24
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 травня 2021 19:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі