Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області. Коригування»
Очікувана вартість
365 780,00 UAH
UA-2021-04-28-005340-c f50d3abf7007425192d2d999c05946c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2021 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2021 17:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 17:21
Очікувана вартість: 365 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов Договору про закупівлю. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2021 17:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 17:28
Додаток 1 Проект договору.docx
28 квітня 2021 17:28
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 17:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" 364 647,42
UAH з ПДВ
364 647,42
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
Переможець 364 647,42
UAH з ПДВ
14 травня 2021 12:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

14 травня 2021 12:14
Електронний підпис
14 травня 2021 12:13
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
364 647,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2021 12:14
Електронний підпис
14 травня 2021 12:13
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 11:54
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 липня 2021 11:54
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 16:48
Договір № 16.pdf укладений
24 травня 2021 16:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 червня 2021 11:12
339 543,74 UAH UA798201720344241013186028540
УКБ Житомирської міської ради
UA273808160000026008008001467
ДП "Фаворит ОПТ" АТЗТ "Фаворит"
Оплачений
11 червня 2021 11:12
19 516,85 UAH UA798201720344241013186028540
УКБ Житомирської міської ради
UA273808160000026008008001467
ДП "Фаворит ОПТ" АТЗТ "Фаворит"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатків № 1 та № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 359 060,59
UAH (в тому числі ПДВ 59 843,43 UAH)