Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Бахмутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142796 |
Вебсайт: | https://bahmutosvita.klasna.com/ |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42 |
Контактна особа: |
Анастасія Абраменко +380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 92 608 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 463 043,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 463043 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Забезпечення надається у вигляді банківської гарантії. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору (згідно Тендерної документації) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Перед початком робіт Замовник перераховує Підряднику попередню оплату згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт у термін-10 робочих днів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи, придбані та поставлені необхідні для виконання робіт матеріали, конструкції, вироби та обладнання проводяться платежами за об'єкт у цілому або проміжними платежами (за етапи або окремі види робіт, конструктивні елементи), на підставі документів про обсяги робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» протягом 25 календарних днів з дня їх підписання. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2021 13:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 13:04 |
зміни.docx | |
05 травня 2021 13:04 |
тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
28 квітня 2021 17:07 |
тендерна документація.docx | |
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx | |
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 2 Проект договору.docx | |
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 3 Технічне завдання та Підсумкова відомість.docx | |
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 3 Технічні вимоги.docx | |
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 4 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника .docx | |
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 5 Довідка огляду.docx |
05 травня 2021 13:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 травня 2021 13:04 |
зміни.docx
|
|||
05 травня 2021 13:04 |
тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
28 квітня 2021 17:07 |
тендерна документація.docx
|
|||
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 2 Проект договору.docx
|
|||
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 3 Технічне завдання та Підсумкова відомість.docx
|
|||
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 3 Технічні вимоги.docx
|
|||
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 4 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника .docx
|
|||
28 квітня 2021 17:00 |
Додаток № 5 Довідка огляду.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000019 ● a82f93f6eeef4855a9144855129c0015
- Статус: вирішено ● Дата: 10 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-04-28-005009-c 28.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 11:40:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 10» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-28-005009-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-05 17:15:28
Пояснення щодо запиту
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, відкорегованої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно
Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011р. №560);
- експертних звітів філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Донецькій області від 13.11.2020 року №05-1164-20 та від 30.01.2017 року №05-1115-16, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ;
- ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказам Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293.
- Програми економічного і соціального розвитку території Бахмутської міської територіальної громади на 2021 рік, яка міститься на офіційному сайті Бахмутської міської ради у вільному доступі за посиланням https://artemrada.gov.ua/28507 (Додаток 4 п.45) та на офіційному сайті Управління освіти Бахмутської міської ради у вільному доступі за посиланням
https://bahmutosvita.klasna.com/uk/site/kapitalne-budivnitstvo-on.html
- Програми розвитку освіти на території Бахмутської міської територіальної громади на 2021– 2025 роки, яка міститься на офіційному сайті Бахмутської міської ради у вільному доступі за посиланням https://artemrada.gov.ua/28432 (Додаток 1 п.12.11) та на офіційному сайті Управління освіти Бахмутської міської ради у вільному доступі за посиланням
https://bahmutosvita.klasna.com/uk/site/kapitalne-budivnitstvo-on.html
3) Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На виконання цієї вимоги, надаємо посилання на офіційний сайт Бахмутської міської ради https://artemrada.gov.ua/30257
Управління освіти Бахмутської міської ради надає інформацію у вигляді таблиці щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів:
№п/п ПІБ Посада Склад тендерного комітету Наказ Управління освіти
1 Заікіна Оксана Володимирівна Заступник начальника Голова тендерного комітету Від 07.08.2020 №303
2 Шевченко Наталія Володимирівна Начальник фінансового відділу Заступник голови тендерного комітету Від 07.08.2020 №303
3 Абраменко Анастасія Валентинівна Бухгалтер фінансового відділу Секретар тендерного комітету Від 07.08.2020 №303
4 Крісан Ірина Володимирівна Начальник матеріального відділу Член тендерного комітету Від 07.08.2020 №303
5 Легка Вікторія Володимирівна Начальник відділу ЦГО Член тендерного комітету Від 22.02.2021 №91
6 Макагон Марина Сергіївна Начальник відділу облiку харчування в закладах освiти Член тендерного комітету Від 01.12.2020 №566
Тендерний комітет Управління освіти Бахмутської міської ради під час виконання своїх обов’язків, керується Положенням про тендерний комітет Управління освіти (затвердженим наказом Управління освіти від 19.02.2020р. №90), Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівль.
Згідно п. 2.15 Положення про тендерний комітет Управління освіти посадової інструкції (додається) відповідальним за оприлюднення інформації про закупівлю є секретар тендерного комітету.
Надання інформації про усунення порушення замовником
18.11.2021 року було розміщено в електронній системі закупівель висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-28-005009-c. У висновку зазначено, що Учасником (Приватне підприємство «Олнайт») у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.05.2021 № 5, яка не містить інформацію про досвід роботи працівників на займаній посаді, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 4 тендерної документації, а Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «Олнайт» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону та уклав з ним договір. Управління освіти Бахмутської міської ради з висновком не погоджується, оскільки: 28.04.2021 року Управлінням освіти Бахмутської міської ради (далі-Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Бахмут, вул. Леваневського,10» (коригування). 17.05.2021 року відбувся аукціон вище зазначеної закупівлі. Після розкриття тендерної пропозиції Учасника (Приватного підприємства «Олнайт») Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником у складі тендерної пропозиції. На виконання п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовником 20.05.2021 року було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей з наступним змістом: «Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет виявив невідповідність в інформації, поданої у тендерній пропозиції Учасника, а саме: 1. Учасником у тендерній пропозиції надано довідку вих. № 5 від 14.05.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій не вказано досвід роботи на займаній посаді вказаних працівників. - Відповідно пп. 2.1 п.2 Додатку № 4 до тендерної документації Учасник має надати інформаційну довідку яка містить відомості про працівників, які будуть безпосередньо залучені до реалізації виконання робіт, передбачених тендерною пропозицією учасника (ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді); з додаванням сканкопій відповідних офіційних документів (дипломів про освіту, свідоцтв), які підтверджують кваліфікацію всіх працівників, які будуть безпосередньо залучені до реалізації виконання робіт. 2. Учасником у тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано договір № 2 від 07.04.2017 року, де предметом є будівництво. - Відповідно пп. 3.2 п.3 Додатку № 4 до тендерної документації. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 2 сканкопії договору (аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту) - Досвід виконання підтвердити: скан-копією з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів), документами, що підтверджують виконання договору(-ів) в повному обсязі (форми КБ-2в та КБ-3) та позитивним (-и) листом (-ами) відгуком (-ами) від контрагента, з яким укладено договір (-и) про його (їх) виконання.» Учасник, на виконання вимоги Замовника та керуючись п.9 ст.26 Закону виправив невідповідності в інформації та/або в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, завантаживши через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою, всіх документів, серед яких був файл «Оновлена довідка працівники. рdf» (дата та час завантаження-21.05.2021 14 год. 50 хв). Вище зазначений файл містить довідку від 21.05.2021 року №65 з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання вимог п.9 ст. 26 Закону Замовник розглянув тендерну пропозицію Приватного підприємства «Олнайт» з урахуванням виправлення Учасником виявлених невідповідностей. 24.05.2021року протоколом засідання тендерного комітету №77 визнано переможцем закупівлі «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського,10» (коригування) Приватне підприємство «Олнайт», пропозиція якого відповідає тендерній документації. Також протоколом від 24.05.2021 року №77 прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського,10» (коригування) з Приватним підприємством «Олнайт». Враховуючи вище викладене зазначаємо, що всі необхідні документи для участі у тендерній процедурі були надані Учасником, а тендерним комітетом розглянуто відповідну тендерну пропозицію та прийнято рішення з урахуванням всіх вимог діючого законодавства. Таким чином, жодних правових підстав, щодо розриву діючого договору у Управління освіти Бахмутської міської ради з ПП «Олнайт» не має. Просимо Вас: 1. Переглянути наявні(завантажені) документи за процедурою закупівлі UA-2021-04-28-005009-c, переконавшись про наявність всіх необхідних та достатніх документів для визначення переможця тендеру. 2. Змінити висновок, визначивши – відсутність порушень.
2021-11-24 16:49:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2021-11-30 15:53:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Олнайт" |
86 611 451,04
UAH з ПДВ
|
86 611 451,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХНОКОМ" |
91 880 400,00
UAH з ПДВ
|
91 880 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Олнайт" #24065501 |
Переможець |
86 611 451,04
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2021 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:45
|
ду1дог275.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 09:32
|
договір підряду 275.pdf | укладений |
15 червня 2021 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викласти Додаток№1 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |