Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення (концертна зала) ПНЗ «Зміна» м. Києва
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2021-04-28-004538-c ● 2476586ec2f4478e9a49df5b0d766463
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Позашкільний навчальний заклад "Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва "Зміна" міста Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 22933034 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Краківська буд.20 |
Контактна особа: |
Ломакіна Наталія Іларіонівна mnvk-zmina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 670 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення (концертна зала) ПНЗ «Зміна» м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Краківська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 16:29 |
ТД пот.ремонт КОНЦ.ЗАЛА.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-28-004538-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛЛВМОР", Код ЄДРПОУ:42533074
Дата подання: 19 травня 2021 13:22
ВИМОГА про надання додаткової інформації в порядку ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАЛЛВМОР» (далі – ТОВ «ТАЛЛВМОР») приймає участь у відкритих торгах, що проводяться Позашкільним навчальним закладом "Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва "Зміна" міста Києва" (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-28-004538-c, предмет закупівлі Поточний ремонт приміщення (концертна зала) ПНЗ «Зміна» м. Києва.
17.05.2021 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТАЛЛВМОР» відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету №12 від 17.05.2021 року.
Тендерна пропозиція ТОВ «ТАЛЛВМОР» була відхилена з наступних підстав: «Пропозиція Переможця не відповідає вимогам предмета закупівлі - 1. Пропозиція не відповідає формі пропозиції встановленої замовником. 2. В довідці про наявність працівників відсутні посади необхідні для виконання предмету закупівлі. 3. Кошторисна документація не відповідає предмету закупівлі».
Відповідно до ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) «інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель».
У Протоколі засідання тендерного комітету №12 від 17.05.2021 року відсутнє посилання на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідає, а також Замовник не надав обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛЛВМОР».
Попри це, Замовником було зазначено, що в наданій ТОВ «ТАЛЛВМОР» довідці про наявність працівників відсутні посади необхідні для виконання предмету закупівлі.
Звертаємо увагу Замовника, що тендерна документація процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-04-28-004538-c не містить спеціальної форми довідки про наявність працівників.
Відповідно до п. 2.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним вимогам, учасники мають надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Оскільки в тендерній документації взагалі відсутні вимоги щодо зазначення посад працівників, то відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛЛВМОР» з цієї підстави є неправомірним.
ТОВ «ТАЛЛВМОР» підтвердило свою відповідність передбаченим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям, надавши довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №1607 від 07.04.2021 року .
Зважаючи на вищезазначене, ТОВ «ТАЛЛВМОР» реалізовує своє право передбачене у ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII і звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ТАЛЛВМОР» умовам тендерної документації.
З повагою,
Директор
ТОВ «ТАЛЛВМОР» ____________________ Кудінов А.С.
Розгорнути
Згорнути
17.05.2021 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТАЛЛВМОР» відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету №12 від 17.05.2021 року.
Тендерна пропозиція ТОВ «ТАЛЛВМОР» була відхилена з наступних підстав: «Пропозиція Переможця не відповідає вимогам предмета закупівлі - 1. Пропозиція не відповідає формі пропозиції встановленої замовником. 2. В довідці про наявність працівників відсутні посади необхідні для виконання предмету закупівлі. 3. Кошторисна документація не відповідає предмету закупівлі».
Відповідно до ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) «інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель».
У Протоколі засідання тендерного комітету №12 від 17.05.2021 року відсутнє посилання на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідає, а також Замовник не надав обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛЛВМОР».
Попри це, Замовником було зазначено, що в наданій ТОВ «ТАЛЛВМОР» довідці про наявність працівників відсутні посади необхідні для виконання предмету закупівлі.
Звертаємо увагу Замовника, що тендерна документація процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-04-28-004538-c не містить спеціальної форми довідки про наявність працівників.
Відповідно до п. 2.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним вимогам, учасники мають надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Оскільки в тендерній документації взагалі відсутні вимоги щодо зазначення посад працівників, то відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТАЛЛВМОР» з цієї підстави є неправомірним.
ТОВ «ТАЛЛВМОР» підтвердило свою відповідність передбаченим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям, надавши довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №1607 від 07.04.2021 року .
Зважаючи на вищезазначене, ТОВ «ТАЛЛВМОР» реалізовує своє право передбачене у ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII і звертається до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ТАЛЛВМОР» умовам тендерної документації.
З повагою,
Директор
ТОВ «ТАЛЛВМОР» ____________________ Кудінов А.С.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛЛВМОР" |
553 301,83
UAH з ПДВ
|
499 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕСТАБУД УКРАЇНА" |
553 610,11
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛЛВМОР" #42533074 |
Відхилено |
499 600,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 17:26
|
ТОВ "ВЕСТАБУД УКРАЇНА" #39618901 |
Переможець |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2021 12:46
|
Дод угода ВЕСТА 2.pdf | зміни до договору |
26 липня 2021 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 10:57
|
Дод.угода ВЕСТА.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 13:51
|
Дог 500 тис Веста.pdf | укладений |
07 червня 2021 13:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з відсутністю необхідних матеріалів для завершення робіт, продовжити строк виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 46/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни Договору |
Номер договору про закупівлю: | 46/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |