Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спортивне взуття
Очікувана вартість
64 320,00 UAH
UA-2021-04-28-003933-b 023e4d2f2626428694a0028d1aa0390b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федченко Дмитрий

+380938620193 kz_popni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03190047
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2
Контактна особа: Федченко Дмитрий
+380938620193
kz_popni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2021 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 64 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1929.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18820000-3: Спортивне взуття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 пар.
Кросівки чоловічі,кросівки жіночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, Польова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 18820000-3 — Спортивне взуття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 1929.6 UAH
30 квітня 2021 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 12:38
Оголошення ( нова редакція).docx
28 квітня 2021 12:00
проект договору.docx
28 квітня 2021 12:00
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
30 квітня 2021 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 12:38
Оголошення ( нова редакція).docx
28 квітня 2021 12:00
проект договору.docx
28 квітня 2021 12:00
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

матеріал
Дата подання: 29 квітня 2021 11:29
Дата відповіді: 29 квітня 2021 13:21
з якого матаріалу верху має бути взуття? Шкіра нтуральна/синтетична чи може тканина?
Відповідь: Доброго дня.Стосовно Вашого питання, до оголошення про закупівлю будуть внесені зміни,а саме в Додаток №2 "Технічні,якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі",та викладені у новій редакції.Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-28-003933-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЄРЕМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2349221560
Дата подання: 29 квітня 2021 11:58
Дискримінаційна вимога документації Замовника
Доброго дня.
Ознайомившись з Тендерною документацією, були виявлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі».Тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник, який знаходиться на стадії «кваліфікація переможця» закупівлі надає Замовнику зразки товару особисто протягом 48 годин. Прийом товару у повному обсязі відбувається у присутності представника переможця з перевіркою фасону та розмірів по кожній позиції. Відправлення товару службою доставки типу «Нова пошта» та інші, не приймаються.»
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»

Штучне обмеження кількості учасників таким чином заперечує принципам відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням,.недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно не допускати до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів та не допускати створення умов для спотворення результатів торгів.

Також ст. 5 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Просимо прибрати незаконну вимогу та внести зміни в документацію!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2021 12:16
Доброго дня! Вашу вимогу було розглянуто. Замовник не вбачає в данному випадку дискримінаційних дій.Дана вимога предбачена для того, щоб Замовник на етапі закупівлі "кваліфікація переможця", міг переконатися, що запропонований товар в пропозиції учасника, відповідає дійсності.Тому порушення ЗУ"Про публічні закупівлі" не відбувається. До абзацу "Учасник, який знаходиться на стадії «кваліфікація переможця» закупівлі надає Замовнику зразки товару особисто протягом 48 годин. Прийом товару у повному обсязі відбувається у присутності представника переможця з перевіркою фасону та розмірів по кожній позиції. Відправлення товару службою доставки типу «Нова пошта» та інші, не приймаються" будуть внесені корективи та викладені у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2021-04-28-003933-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3308615443
Дата подання: 30 квітня 2021 12:27
Дискримінаційна вимога Замовника
Шановний замовнику, як ви собі уявляєте те що ми як учасник із Закарпаття маємо за 48 годин доїхати в Попасну Луганської області? Ця вимога точно є дискримінаційна щодо учасників із західної України, тому в разі не внесення відповідних змін, ми вимушені будемо визнати вас як замовника , який обмежує коло осіб для участі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2021 12:43
Шановний Учасник,стосовно вашого питання, було внесено зміни до оголошення закупівлі та викладено у новій редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП СОБЧУК РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 62 712,00
UAH з ПДВ
62 712,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 травня 2021 18:23
Електронний підпис
15 травня 2021 18:22
Довідка про ПДВ.pdf
15 травня 2021 18:22
Цінова пропозиція.pdf
15 травня 2021 18:22
Фото товару.pdf
15 травня 2021 18:22
Підписаний_G0521-4423-GL_tender.pdf
15 травня 2021 18:22
garant_G0521-4423-GL_tender.zip
15 травня 2021 18:22
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СОБЧУК РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СОБЧУК РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3453614936
Переможець 62 712,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 12:17

Документи

17 травня 2021 12:17
Електронний підпис
17 травня 2021 12:16
протокол 63.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СОБЧУК РОМАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3453614936
62 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2021 12:17
Електронний підпис
17 травня 2021 12:16
протокол 63.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 14:13
договор №91.pdf укладений
20 травня 2021 14:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 травня 2021 10:14
62 712,00 UAH UA648201720344211004300051109
КЗ "Попасн.обл.психоневролог.інтернат"
UA543154050000026000052317137
ФОП Собчук Р.О.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 62 712,00
UAH