Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту туалету відповідно до вимог ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель та споруд" у приміщенні амбулаторій № 4,5 КНП «ДЦПМСД №8» ДМР за адресою пр. Мануйлівський, 29-А, м. Дніпро
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-04-28-003558-a b07f8f81522847e18cea76709e6bc37c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КНП ДЦПМСД

+380632311979
+380671151593
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: КНП ДЦПМСД
+380632311979,+380671151593
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 квітня 2021 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту туалету відповідно до вимог ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель та споруд" у приміщенні амбулаторій № 4,5 КНП «ДЦПМСД №8» ДМР за адресою пр. Мануйлівський, 29-А, м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Мануйлівський, 29-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після підписання Акту приймання виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2021 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 14:50
Додаток 1 Технічне завдання.doc
28 квітня 2021 14:50
Додаток 2 Форма цінової пропозиціїdocx.doc
28 квітня 2021 14:50
Додаток 3 Проект договору.doc
28 квітня 2021 14:50
Додаток 4 Лист згода.doc
28 квітня 2021 14:50
Оголошення пр. Мануйловський, 29-А.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-28-003558-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАЛЕНЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3115201270
Дата подання: 28 квітня 2021 15:58
Дискримінаційні та неправомірні вимоги.
В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель в п.7.10. довідку у довільній формі з інформацією про наявність матеріально-технічної бази для виконання необхідних послуг, обов’язково включаючи наявність у власності або користуванні (оренді) учасника автомобілів: не менш 2 од. для перевезення людей та не менш 1 од. для перевезення великогабаритного обладнання вантажністю від 900 кг.
Відповідно до складу робіт зазначеного у дефектному акті данні машини та механізму ресурсними елементами кошторисними нормами не передбачено. Також відповідно до законодавчих норм України підприємство не зобов’язано мати або обов’язково орендувати автомобіль. Доставка матеріалів буде включена в вартість матеріалів. Ця вимога е дискримінаційна та не правомірна. Вимагаймо прибрати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2021 14:21
Шановний учасник. Відповідно до частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги встановлені з метою, щоб убезпечить від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у строки та у порядку зазначені в документації, у тому числі щодо доставки необхідних будівельних матеріалів та робітників до об’єкту, де будуть надаватись відповідні послуги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-28-003558-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАЛЕНЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3115201270
Дата подання: 30 квітня 2021 17:00
Будемо вимушені звернутись зі скаргою!
Навіщо??? у власності або користуванні (оренді) учасника автомобілів: не менш 2 од. для перевезення людей??? По-перше е громадський транспорт. По-друге можливо жити рядом або орендувати житло..
Це не правомірно! Будемо вимушені звернутись зі скаргою!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2021 13:28
Шановний учасник. Відповідно до частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Оскільки надання послуг з поточного ремонту передбачає використання певну кількість різноманітного обладнання, будівельних матеріалів та певну кількість працівників, які повинні знаходиться на об’єкті у певний час, Замовник, з метою ефективного отримання послуг у строки та у порядку зазначені в документації, встановив відповідні вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Роман и К 165 302,03
UAH з ПДВ
165 302,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2021 17:48
Електронний підпис
11 травня 2021 17:45
Дефектний акт.pdf
11 травня 2021 17:45
Цінова пропозиція.pdf
11 травня 2021 17:45
Проект договору.pdf
11 травня 2021 17:45
Копія ліцензії АВК-5.pdf
11 травня 2021 17:45
Акт обстеження.pdf
11 травня 2021 17:45
Статут РИК_20201218_0001.pdf
11 травня 2021 17:45
выписка из ЕДР_20201218_0002.pdf
11 травня 2021 17:45
Опис до Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Роман и К

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Роман и К
#35114197
Переможець 165 302,03
UAH з ПДВ
12 травня 2021 15:06

Документи

12 травня 2021 15:06
Електронний підпис
12 травня 2021 15:04
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Роман и К
#35114197
165 302,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2021 15:06
Електронний підпис
12 травня 2021 15:04
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 14:19
Договір 08.pdf укладений
19 травня 2021 14:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 165 302,03
UAH (в тому числі ПДВ 27 550,33 UAH)