Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43927048 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Контактна особа: |
Кравченко Олег 057-760-73-31 dgkh.hmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1 Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у відповідності з чинним законодавством у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії та оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та наказу МЕРТ від 14.12.2020р. №2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у розмірі: 3 % від очікуваної вартості закупівлі. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії розміром: 60000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень, 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, не менше 91 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Місцезнаходження Замовника: 61003, Харківська обл., м. Харків, Конституції майдан, буд. 7 Код ЄДРПОУ: 43927048 Р/р: UA838201720355119008000113955 в Держказначейській службі України, м. Київ При внесенні Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену КЕП/УЕП відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик окремим PDF – файлом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Згідно з вимогами ч.3 та ч.4 статті 25 Закону: 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів,що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.3. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору; Вид забезпечення: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 3 (три) відсотки вартості договору. Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу МЕРТ від 14.12.2020р. №2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції". Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Місцезнаходження Замовника: 61003, Харківська обл., м. Харків, Конституції майдан, буд. 7 Код ЄДРПОУ: 43927048 Р/р: UA838201720355119008000113955 в Держказначейській службі України, м. Київ Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок учасника. Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору шляхом завантаження в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості). 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.3. Умови неповернення забезпечення виконання договору: Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання умов договору. Право щодо неповернення Виконавцю забезпечення виконання Договору виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Виконавцем Договору. 6.4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються післяоплатою на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 14:56 |
Додаток 3.docx | |
28 квітня 2021 14:56 |
Додаток 4.docx | |
28 квітня 2021 14:56 |
Додаток 5.docx | |
28 квітня 2021 14:56 |
Додаток 7.docx | |
28 квітня 2021 14:56 |
Додаток 6.docx | |
28 квітня 2021 14:56 |
ТД.docx | |
28 квітня 2021 14:56 |
Оголошення.docx | |
28 квітня 2021 14:56 |
Додаток 2.docx | |
28 квітня 2021 14:56 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До переліку електронних майданчиків, авторизованих відповідно до вимог Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженому постановою КМУ від 24.02.2016 р. № 166, не входить зазначений вами ресурс відкритих онлайн-курсів «Промітеус».
Вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та пройшли навчання (підвищення кваліфікації) на одному з авторизованих електронних майданчиків системи Prozorro з отриманням відповідних посвідчень (сертифікатів про проходження навчання, виданих не раніше ніж 01.01.2021 р.) та досвіду роботи у сфері публічних закупівель, обумовлена тим, що до Закону України «Про публічні закупівлі» внесено зміни, що понесло за собою технічні та функціональні зміни на майданчиках.
Ми маємо бути впевнені у високій кваліфікації та відповідному рівні знань працівників, які будуть надавати замовлений нами перелік послуг, до якого входить також надання допомоги під час внесення до електронної системи Прозорро інформації про закупівлю у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-20-000038 ● b358cbefa8c646779a6bedb406adb54e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2021 222
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.05.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.05.2021 № 222
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2021-04-28-003509-c 28.04.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-31 16:53:21
Аргументовані заперечення
За результатами моніторингу процедури закупівлі (UA-2021-04-28-003509-c) в електронній системі закупівель 27.05.2021 оприлюднено висновок Державної Аудиторської Служби України про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок), згідно якого встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), частини восьмої статті 12 Закону та частини п’ятої статті 23 Закону.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону надаємо аргументовані заперечення до Висновку.
1. Висновком установлено, що пунктом 6 розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії в паперовій формі, що є порушенням вимог частини восьмої статті 12 Закону.
Надаємо наступні аргументовані заперечення з приводу цієї частини Висновку.
Тендерна документація відкриті торги на закупівлю за предметом: ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (надання консалтингових послуг з проведення закупівель (консультаційні послуги з питань закупівель) (ДК 021:2015: 79418000-7 Консультаційні послуги з питань закупівель), затверджена Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 28 квітня 2021 року (далі – Тендерна документація) у відповідності до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі – Закон) передбачає від учасника-переможця закупівлі внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Так, згідно абзацу 7 пункту 6 розділу 6 Тендерної документації Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору шляхом завантаження в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості).
Разом з цим, абзац 5 пункту 6 розділу 6 Тендерної документації містить нагадування: «Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України».
Так, згідно статті 547 Цивільного кодексу України - Форма правочину щодо забезпечення виконання зобов'язання:
Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі.
Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним.
Варто зазначити, що вказане нагадування не є вимогою, та не містить зобов’язання Учаснику-переможцю надавати будь-яку інформацію у паперовому вигляді Замовнику.
Таким чином, порушення частини 8 статті 12 Закону – відсутні.
2. Висновком установлено, що пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. При цьому не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам, чим порушено частину п’яту статті 23 Закону.
Надаємо наступні аргументовані заперечення з приводу цієї частини Висновку.
Згідно частини 5 статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Пунктом 7 розділу 3 Тендерної документації, з урахуванням предмету закупівлі, встановлена вимога щодо застосування заходів із захисту довкілля, та на підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Також слід звернути увагу на те, що частина 5 статті 23 Закону надає право Замовнику вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Проте, вказаний пункт Закону не містить вичерпного переліку яких саме вимог Замовник може встановити, для такого підтвердження учасниками. Так, ці вимоги можуть передбачати підтвердження відповідності товарів, послуг чи робіт, які пропонуються учасниками, екологічним чи іншим характеристикам товару, роботи чи послуги встановленим Замовником, або можуть містити й інші вимоги/критерії для підтвердження.
Замовник зобов’язаний в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі тільки в разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги.
Варто зазначити, що Тендерною документацією не встановлено конкретних екологічних чи інших характеристик товару.
В Додатку 1 до Тендерної документації встановлена Технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) відповідно до частини 1 статті 23 Закону.
Таким чином, порушення частини 5 статті 23 Закону – відсутні.
3. Висновком установлено, що Додаток 2 до тендерної документації містить перелік консультаційних послуг, які повинен надавати учасник-переможець, а саме: зміни до плану закупівель, протокол уповноваженої особи (далі - протокол) щодо внесення змін до плану закупівель, Звіти про договір про закупівлю, укладені без використання електронної системи закупівель, протоколи щодо вибору закупівлі, протоколи щодо затвердження оголошення, вимог до предмета закупівлі та проекту договору про закупівлю, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерні документації, проекти договорів про закупівлю, зміни до тендерної документації та роз’яснень до неї, відповідні протоколи, розгляд пропозицій учасників на відповідність умовам, визначеним в тендерній документації, попередній рекомендаційний висновок щодо розгляду пропозицій учасників. Зазаначене не відповідає частині першій статті 10 Закону, згідно якої замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Надаємо наступні аргументовані заперечення з приводу цієї частини Висновку.
Згідно частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Згідно частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок):
Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу, згідно частини 10 Порядку.
Відповідно до Тендерної документації предметом закупівлі є «ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (надання консалтингових послуг з проведення закупівель (консультаційні послуги з питань закупівель)) (ДК 021:2015: 79418000-7 Консультаційні послуги з питань закупівель)».
Згідно Додатку 1 до Тендерної документації – Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Надання послуг складається з консультацій під час планування та здійснення закупівель в терміни, визначені Замовником по кожній закупівлі окремо, та в порядку, встановленому Законом.
Також, Додаток 1 до Тендерної документації містить перелік консультаційних послуг.
Предмет закупівлі та Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не передбачають оприлюднення інформацію про закупівлі учасниками. Учасники повинні надавати лише консалтингові (консультаційні) послуги з проведення закупівель.
Більш того, враховуючи, що після внесення інформації в електронні поля, під час розміщення такої інформації, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи (уповноваженої особи учасника), надання таких послуг учасником-переможцем не є можливим, з урахуванням частини 1 статті 11 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (UA-2021-04-28-003509-c) не порушено норми Закону.
Просимо врахувати надані нами аргументовані заперечення до Висновку та переглянути Висновок з метою визначення відсутності порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУАРТ" |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ #3441813311 |
Переможець |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2021 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2021 16:27
|
SCAN0005.PDF | зміни до договору |
10 червня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 14:03
|
SCAN0004.PDF | укладений |
04 червня 2021 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ 1 «Предмет договору» Договору № КП1-0106/21 від 01.06.2021 доповнити пунктом 1.4 у наступній редакції: «1.4. Строк надання послуг: до 31 грудня 2021 року.». 2. Пункт 11.2 Договору № КП1-0106/21 від 01.06.2021 викласти у новій редакції: «11.2. Строк дії Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 11.1. Договору та діє до 31 грудня 2021 року, але в частині розрахунків до його повного виконання.». |
Номер договору про закупівлю: | КП1-0106/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |