Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення ЗОШ №41 по вул.Шкільній,2 в м.Чернівці
Очікувана вартість
290 190,00 UAH
UA-2021-04-28-001352-c ● ada95089c8854f0a824caad689978d33
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderosv@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 290 190,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). У разі, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії - учасник надає його разом із банківською гарантією. Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Реквізити замовника вказані у тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 8 705 грн. (вісім тисяч сімсот п’ять гривень). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції (не раніше ніж до 27.08.2021р.). Строк сплати за гарантією має становити 5(пять) банківських днів після одержання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8705 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення ЗОШ №41 по вул.Шкільній,2 в м.Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов’язується протягом 7 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних (послуг)робіт подати платіжне доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 10:57 |
Тендерна документація(поточний ремонт ЗОШ 41.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата подання: 28 квітня 2021 16:13
Дата відповіді: 30 квітня 2021 13:05
Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
У п.5 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, зокрема, такі види закупівлі:
- процедура закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
- спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
ТОБТО, ПРИ ВАРТОСТІ РОБІТ, ЩО ПЕРЕВИЩУЮТЬ 50 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ ТА Є МЕНШИМИ 1,5 МІЛЬЙОНА ГРИВЕНЬ, МАЄ ПРОВОДИТИСЯ СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ, А НЕ ТАКА ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ ЯК ВІДКРИТІ ТОРГИ.
Згідно ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі:
1) якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошенні про спрощену закупівлю;
2) якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:
предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;
укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
відсутність конкуренції з технічних причин;
існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності;
укладення договору про закупівлю з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу;
3) якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із:
виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі;
оскарженням прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендеру, що оскаржується;
розірванням договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендеру, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника;
4) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю;
5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури;
6) якщо здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності;
7) якщо закупівля товарів здійснюється з використанням електронного каталогу;
8) якщо закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю;
9) якщо здійснюється закупівля послуг, необхідних для проведення заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації та забезпечення підготовки і участі національних збірних команд України з видів спорту в міжнародних спортивних заходах, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України.
Як бачимо, жодна з вищевказаних умов не може бути підставою для придбання замовником робіт «Поточний ремонт приміщення ЗОШ №41 по вул. Шкільній, 2 в м. Чернівці» вартістю 290 190,00 грн. без застосування порядку проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас усунути дане порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Відповідно до чинного законодавства предмет закупівлі визначається замовником на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економіки від 15.04.2020р №708. Так, предмет закупівлі послуг визначається згідно з п.21 частини першої статті 1 Закону та за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.Згідно з Законом поточний ремонт -це послуги, а отже вартісна межа для проведення тендерних процедур для послуг складає від 200 тис. грн. Також, згідно п.3 Розділу ІІ затвердженого Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним обєктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2.-3:2014. Отже, замовник відповідно до чинного законодавства правомірно обрав процедуру закупівлі-"відкриті торги".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-28-001352-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ», Код ЄДРПОУ:39482533
Дата подання: 28 квітня 2021 16:16
усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
У п.5 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, зокрема, такі види закупівлі:
- процедура закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
- спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
ТОБТО, ПРИ ВАРТОСТІ РОБІТ, ЩО ПЕРЕВИЩУЮТЬ 50 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ ТА Є МЕНШИМИ 1,5 МІЛЬЙОНА ГРИВЕНЬ, МАЄ ПРОВОДИТИСЯ СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ, А НЕ ТАКА ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ ЯК ВІДКРИТІ ТОРГИ.
Згідно ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі:
1) якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошенні про спрощену закупівлю;
2) якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:
предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;
укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
відсутність конкуренції з технічних причин;
існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності;
укладення договору про закупівлю з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу;
3) якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із:
виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі;
оскарженням прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендеру, що оскаржується;
розірванням договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендеру, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника;
4) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю;
5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури;
6) якщо здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності;
7) якщо закупівля товарів здійснюється з використанням електронного каталогу;
8) якщо закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю;
9) якщо здійснюється закупівля послуг, необхідних для проведення заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації та забезпечення підготовки і участі національних збірних команд України з видів спорту в міжнародних спортивних заходах, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України.
Як бачимо, жодна з вищевказаних умов не може бути підставою для придбання замовником робіт «Поточний ремонт приміщення ЗОШ №41 по вул. Шкільній, 2 в м. Чернівці» вартістю 290 190,00 грн. без застосування порядку проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас усунути дане порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
У п.5 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, зокрема, такі види закупівлі:
- процедура закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
- спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
ТОБТО, ПРИ ВАРТОСТІ РОБІТ, ЩО ПЕРЕВИЩУЮТЬ 50 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ ТА Є МЕНШИМИ 1,5 МІЛЬЙОНА ГРИВЕНЬ, МАЄ ПРОВОДИТИСЯ СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ, А НЕ ТАКА ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ ЯК ВІДКРИТІ ТОРГИ.
Згідно ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі:
1) якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошенні про спрощену закупівлю;
2) якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:
предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;
укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
відсутність конкуренції з технічних причин;
існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності;
укладення договору про закупівлю з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу;
3) якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із:
виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі;
оскарженням прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендеру, що оскаржується;
розірванням договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендеру, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника;
4) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю;
5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури;
6) якщо здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності;
7) якщо закупівля товарів здійснюється з використанням електронного каталогу;
8) якщо закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю;
9) якщо здійснюється закупівля послуг, необхідних для проведення заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації та забезпечення підготовки і участі національних збірних команд України з видів спорту в міжнародних спортивних заходах, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України.
Як бачимо, жодна з вищевказаних умов не може бути підставою для придбання замовником робіт «Поточний ремонт приміщення ЗОШ №41 по вул. Шкільній, 2 в м. Чернівці» вартістю 290 190,00 грн. без застосування порядку проведення спрощеної закупівлі.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас усунути дане порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2021 13:07
Шановний учасник. Відповідно до чинного законодавства предмет закупівлі визначається замовником на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економіки від 15.04.2020р №708. Так, предмет закупівлі послуг визначається згідно з п.21 частини першої статті 1 Закону та за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.Згідно з Законом поточний ремонт -це послуги, а отже вартісна межа для проведення тендерних процедур для послуг складає від 200 тис. грн. Також, згідно п.3 Розділу ІІ затвердженого Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним обєктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2.-3:2014. Отже, замовник відповідно до чинного законодавства правомірно обрав процедуру закупівлі-"відкриті торги".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ленський М.В. |
278 780,00
UAH з ПДВ
|
278 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОТИШАН МИКОЛА КОСТЯНТИНОВИЧ " |
280 850,00
UAH з ПДВ
|
280 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ленський М.В. #2603509953 |
Переможець |
278 780,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 08:46
|
Договір №125.pdf | укладений |
07 червня 2021 08:45
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 липня 2021 18:21
|
278 780,00 UAH | UA798201720344200020000042940 Управління освіти Чернівецької МР |
UA143510050000026003193796700 ФОП Ленський М.В. |
Оплачений |