Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ЖАШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38646750 |
Місцезнаходження: | 19201, Україна , Черкаська обл., Жашків, вул. Лікарняна,19 |
Контактна особа: |
Міщанюк Раїса Василівна +380474761249 tsentr2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2021 16:54 |
Очікувана вартість: | 303 725,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
28 квітня 2021 08:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 16:50 |
ТД Медичні вироби.docx | |
27 квітня 2021 16:50 |
Протокол про проведення закупівлі.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-03-000025 ● 5b568c20465240248efee7695c895a20
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2021 №347
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2021 № 003100-18/5639-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
Офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.06.2021 № 347
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-27-007650-a, 27.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-03 14:59:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів, 5 лотів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-27-007650-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
- чому річний план не мітить назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником щодо кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), як це визначено пунктом 2 частини другої статті 4 Закону;
- чому під час цієї процедури закупівлі одночасно шляхом поділу на лоти придбавається два предмети закупівлі, а саме: ДК 021:2015 – 33140000-3 «Медичні матеріали» та ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні» (наприклад, реактиви для аналізатора автоматичного гематологічного ABX Micros ES60);
- чому під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях не зазначено інформацію про назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-04 15:11:27
рішення про відміну тендера
вирішено відмінити тендерну закупівлю в зв'язку з неможливості усунення помилок
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-10 15:37:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів, 5 лотів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-27-007650-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ чому тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Діавін» за лотом «Медичні матеріали (до глюкометра GluNEO®Lite)» не відхилено відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, якщо він не надав довідку, складену у довільній формі, про виконання аналогічного договору (або договорів), де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-16 10:47:27
вiдповiдь на запит по монiторингу
Вирiшено вiдмiнити тендер взвязку з неможливiстю усунення порушень закону про закупiвлi
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедура відмінена
2021-06-23 10:04:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893.) • усунуто
Тендер відмінено
2021-06-23 10:32:29
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Медичні матеріали різні |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 650,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ РІЗНІ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2021 16:50 |
ТД Медичні вироби (1).docx |
27 квітня 2021 16:50 |
Протокол про проведення закупівлі.jpg |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" |
53 923,50
UAH з ПДВ
|
53 923,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 04 червня 2021 15:22 |
Кінець періоду оскарження: | 15 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 15 червня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У межах проведення моніторингу закупівлі медичних матеріалів, 5 лотів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-27-007650-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉ - чому річний план не мітить назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником щодо кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), як це визначено пунктом 2 частини другої статті 4 Закону; - чому під час цієї процедури закупівлі одночасно шляхом поділу на лоти придбавається два предмети закупівлі, а саме: ДК 021:2015 – 33140000-3 «Медичні матеріали» та ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні» (наприклад, реактиви для аналізатора автоматичного гематологічного ABX Micros ES60); - під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях не зазначено інформацію про назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 |
04 червня 2021 15:22
|
Електронний підпис |
04 червня 2021 15:20
|
рішення про відміну |