Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Бульвар Верховної Ради, 16-Б, 18-А, 18-Б, 22-А, 22-Б, 24-А, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)),
Очікувана вартість
1 045 000,00 UAH
UA-2021-04-27-005826-c a141d18d92754601861678648018f6c4
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2021 10:00
Очікувана вартість: 1 045 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Бульвар Верховної Ради, 16-Б, 18-А, 18-Б, 22-А, 22-Б, 24-А,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Бульвар Верховної Ради, 16-Б, 18-А, 18-Б, 22-А, 22-Б, 24-А, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)),
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Бульвар Верховної Ради, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІЛАРК" 1 044 101,90
UAH з ПДВ
1 044 101,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2021 13:32
Електронний підпис
07 травня 2021 13:31
20.1. Сертифікати ISO.pdf
07 травня 2021 13:31
12.1. Довідка з ГУ ДПС.pdf
07 травня 2021 13:31
6.2. 2020 Квитанція №2.pdf
07 травня 2021 13:31
16. Витяг з ЄДР.pdf
07 травня 2021 13:31
6.4. Квитанція №2.rtf
07 травня 2021 13:31
15.3. Копія відгуку .pdf
07 травня 2021 13:31
31. Проєкт договору.pdf
07 травня 2021 13:31
11. Довідки з банку.pdf
07 травня 2021 13:31
17. Довідка щодо ст. 17.pdf
07 травня 2021 13:31
5. Довідка щодо підпису.pdf
07 травня 2021 13:31
3.1. Протокол№2.pdf
07 травня 2021 13:31
18 . Копія ліцензії.pdf
07 травня 2021 13:31
20. Копія дозволу.pdf
07 травня 2021 13:31
12.2. Ключ до довідки.p7s
07 травня 2021 13:31
13.4. Сальдова відомість.pdf
07 травня 2021 13:31
10. Цінова пропозиція .pdf
07 травня 2021 13:31
1. Пропозиція.pdf
07 травня 2021 13:31
24. Сертифікати якості.pdf
07 травня 2021 13:31
3.2. Рішення від 23.03.21.pdf
07 травня 2021 13:31
14.5. Посвідчення з ОП.pdf
07 травня 2021 13:31
5.2. Скан-копія опису.pdf
07 травня 2021 13:31
22.3 Схема відновлення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІЛАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІЛАРК"
#38606332
Переможець 1 044 101,90
UAH з ПДВ
11 травня 2021 12:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2021 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІЛАРК"
#38606332
1 044 101,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 35-21-110.pdf укладений
14 травня 2021 15:18