Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
3 498 627,72 UAH
UA-2021-04-27-005805-c 5296ec921d254c67b3fcf44c76292663
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25680355
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
380444972011
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість матеріалів, обладнання та інших ресурсів, що застосовуються Підрядником для виконання Робіт, мають відповідати вимогам договору, кошторисної документації, та мати відповідні сертифікати, паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість.
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ - ЖИРОХОВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ, 21.04.1983 Р.Н., УКРАЇНА , УКРАЇНА, 07454, КИЇВСЬКА ОБЛ., БРОВАРСЬКИЙ Р-Н, С. ТРЕБУХІВ, ВУЛ. ЧЕРВОНОАРМІЙСЬКА, БУД. 7,. , ТИП БЕНЕФІЦІАРНОГО ВОЛОДІННЯ - ПРЯМИЙ, ВІДСОТОК ЧАСТКИ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ - 25.
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ - ЗАЩЕНКОВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ, 25.06.1958 Р.Н., УКРАЇНА , УКРАЇНА, 04050, М. КИЇВ, ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ Р-Н, ВУЛ. МЕЛЬНИКОВА, БУД. 71, КВ. 71,. , ТИП БЕНЕФІЦІАРНОГО ВОЛОДІННЯ - ПРЯМИЙ, ВІДСОТОК ЧАСТКИ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ - 75.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи киснепостачання корпусу №4 КНП «Київської міської клінічної лікарні №6», за адресою: Україна, 03126, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3 »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 квітня 2021 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС"
#42558586
Переможець 3 498 627,72
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 16:31

Документи

27 квітня 2021 16:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 09:22
Звіт про виконання Договору.pdf укладений
01 липня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 10:32
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 10:31
Повідомлення.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 10:31
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 16:38
Звіт 264.pdf укладений
27 квітня 2021 16:37
Дефектний акт.pdf укладений
27 квітня 2021 16:36
Дефектний акт.pdf укладений
27 квітня 2021 16:35
Договірна ціна.pdf укладений
27 квітня 2021 16:35
Договір 264.pdf укладений
27 квітня 2021 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягу виконання робіт та строку їх виконання сторони погодили викласти пункт 2.1. та пункт 3.1. Договору в новій редакції: «2.1. Загальна вартість Робіт по договору складає:- 3 036681 грн.54 коп. (три мільйони тридцять шість тисяч шістсот вісімдесят одна гривня 54 коп.), у т. ч. ПДВ 506 113,59 грн. «3.1. Строк виконання Робіт- до 30.04.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 3 036 681,54
UAH (в тому числі ПДВ 506 113,59 UAH)