Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту турбокомпресорів PDH50
PDH50 turbocharger repair services
PDH50 turbocharger repair services
Очікувана вартість
13 151 602,80 UAH
UA-2021-04-27-005783-c ● c0e20522ac264c96a1bb50772f4490b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Publik Joint-State Company "Ukranian Railway" |
National ID: | 40075815 |
Contact point: |
Borsh Marina +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2021 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 13 151 602,80 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 27 квітня 2021 16:27 |
Enquiries until: | 31 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 13 151 603 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 10.06.2021; 10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 10.06.2021; 10-00
Тендерна документація
01 червня 2021 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 10:43 |
8. Зміни_2 ТД (PDH50).doc | |
01 червня 2021 10:43 |
Лист учасникам (Зміни 2 до ТД).pdf | |
01 червня 2021 10:43 |
8. Зміни_2 Проєкт договору (PDH50).docx | |
28 травня 2021 14:14 |
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД).pdf | |
28 травня 2021 14:14 |
8. Зміни_1 ТД (PDH50).doc | |
27 квітня 2021 16:24 |
8. ТД (PDH50).doc | |
27 квітня 2021 16:24 |
8. Проєкт договору (PDH50).docx |
01 червня 2021 10:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 червня 2021 10:43 |
8. Зміни_2 ТД (PDH50).doc
|
||||||
01 червня 2021 10:43 |
Лист учасникам (Зміни 2 до ТД).pdf
|
||||||
01 червня 2021 10:43 |
8. Зміни_2 Проєкт договору (PDH50).docx
|
||||||
28 травня 2021 14:14 |
Лист учасникам (Зміни 1 до ТД).pdf
|
||||||
28 травня 2021 14:14 |
8. Зміни_1 ТД (PDH50).doc
|
||||||
27 квітня 2021 16:24 |
8. ТД (PDH50).doc
|
||||||
27 квітня 2021 16:24 |
8. Проєкт договору (PDH50).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-27-005783-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЕРЕВЯГА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2522212328
Дата подання: 29 квітня 2021 13:25
Щодо загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі
Згідно Додатку 1 ТД Учасник повинен надати: Копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі., але
відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Розгорнути
Згорнути
відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2021 11:38
Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Номер вимоги: UA-2021-04-27-005783-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЕРЕВЯГА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2522212328
Дата подання: 29 квітня 2021 13:25
Щодо виїзної перевірки учасника
Згідно Додатку 1, пункту 1.4. Учасник має надати Лист-згоду на надання доступу та на проведення замовником виїзної перевірки учасника в частині підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, які визначені тендерною документацією та статтею 16 Закону. Складається по формі Додатку № 12. та згідно Додатку 1, пункту 4. Учасник має надати документи про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Довідку, копії договору(ів), податкових накладних, видаткових накладних).
Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі:
статті 12, частини 8 Закону про публічні закупівлі «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»;
статті 5, частини 1 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.»
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині усунення вимоги щодо виїзної перевірки учасника та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №10160-р/пк-з від 26.07.2019р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі:
статті 12, частини 8 Закону про публічні закупівлі «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»;
статті 5, частини 1 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.»
вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині усунення вимоги щодо виїзної перевірки учасника та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону.
Для довідки Рішення АМКУ №10160-р/пк-з від 26.07.2019р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2021 11:38
Колісні пари та турбокомпресори є продукцією залізничного призначення, яка безпосередньо впливає на безпеку руху на залізничному транспорті, якість та своєчасність надання залізницею послуг у сфері перевезень, а відтак закупівля робіт по їх ремонту потребує особливої уваги з боку АТ «Укрзалізниця» як замовника.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Згідно із вимогами ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію або вимоги, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Указана інформація або вимоги визначаються замовником виходячи з його функціональної діяльності, напрямку роботи або інших чинників, які безпосередньо впливають на якість послуг або робіт, що є предметом публічної закупівлі.
Викладене підтверджується зокрема тим, що згідно положень ч. 15 ст. 29 Закону замовник за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Окрім того, у відповідності до вимог ст. 5 Закону замовник здійснює закупівлі за принципами забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, вжиття заходів до запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких обставин, маючи за мету отримати якісні послуги від підприємств реального сектору економіки, які спроможні відповідати за своїми зобов’язаннями та гарантувати належну якість зазначених ремонтів повідомляємо про необхідність встановлення вимог, передбачених ст. 16 Закону, до документів, які подаються учасниками процедур закупівель для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених замовником.
З огляду на вищевикладене, а також вжиття заходів щодо недопущення порушення законних прав та інтересів підприємств реального сектору економіки, своєчасності та якості отримання залізницею відповідних послуг, які впливають на ефективність та безперебійну роботу товариства, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни, запропоновані потенційним учасником.
Номер вимоги: UA-2021-04-27-005783-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік", Код ЄДРПОУ:38284929
Дата подання: 05 травня 2021 14:03
щодо поділу на лоти
ТОВ «Машинобудівний завод «КВІК» має багатий досвід та потужну матеріально технічну базу для надання послуг з ремонту вузлів та обладнання рухомого складу Укрзалізниці.
Звертаємо увагу на те, що АТ «Укрзалізниця» планує проведення торгів з надання послуг з ремонту турбокомпресорів PDH50 в кількості 41 одиниць (Закупівля:UA-2021-04-27-005783-c).
Враховуючи те, що закінчення прийому пропозицій призначено на 31.05.2021р. та проведення аукціону призначено на липень, очікувана дата підписання договору про надання вище зазначених послуг – не раніше другої серпня поточного року.
Тобто, виконання такого великого об’єму ремонту за короткий термін неможливо жодним підприємством, який спеціалізується на виконанні таких ремонтів.
Враховуючи вище наведене, виконати весь обсяг ремонту можливо лише шляхом подовження терміну закінчення надання послуг до 30.06.2022р., або розподілу всього об’єму між різними виконавцями.
Крім того, враховуючи географічне розташування та значну віддаленість місця надання послуг від локомотивних депо регіональних філій, ми не можемо забрати в ремонт та видати з ремонту турбокомпресори PDH50, які знаходяться на території регіональної філії «Південна залізниця» та «Одеська залізниця».
В зв’язку з цим, просимо виділити окремим лотом надання послуг з ремонту турбокомпресорів PDH50 для регіональної філії «Придніпровська залізниця», «Донецька залізниця» «Південно-Західна залізниця».
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу на те, що АТ «Укрзалізниця» планує проведення торгів з надання послуг з ремонту турбокомпресорів PDH50 в кількості 41 одиниць (Закупівля:UA-2021-04-27-005783-c).
Враховуючи те, що закінчення прийому пропозицій призначено на 31.05.2021р. та проведення аукціону призначено на липень, очікувана дата підписання договору про надання вище зазначених послуг – не раніше другої серпня поточного року.
Тобто, виконання такого великого об’єму ремонту за короткий термін неможливо жодним підприємством, який спеціалізується на виконанні таких ремонтів.
Враховуючи вище наведене, виконати весь обсяг ремонту можливо лише шляхом подовження терміну закінчення надання послуг до 30.06.2022р., або розподілу всього об’єму між різними виконавцями.
Крім того, враховуючи географічне розташування та значну віддаленість місця надання послуг від локомотивних депо регіональних філій, ми не можемо забрати в ремонт та видати з ремонту турбокомпресори PDH50, які знаходяться на території регіональної філії «Південна залізниця» та «Одеська залізниця».
В зв’язку з цим, просимо виділити окремим лотом надання послуг з ремонту турбокомпресорів PDH50 для регіональної філії «Придніпровська залізниця», «Донецька залізниця» «Південно-Західна залізниця».
Скасована
Дата: 05 травня 2021 15:14
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2021-04-27-005783-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік", Код ЄДРПОУ:38284929
Дата подання: 05 травня 2021 15:16
щодо поділу на лоти
ТОВ «Машинобудівний завод «КВІК» має багатий досвід та потужну матеріально технічну базу для надання послуг з ремонту вузлів та обладнання рухомого складу Укрзалізниці.
Звертаємо увагу на те, що АТ «Укрзалізниця» планує проведення торгів з надання послуг з ремонту турбокомпресорів PDH50 в кількості 41 одиниць (Закупівля:UA-2021-04-27-005783-c).
Враховуючи те, що закінчення прийому пропозицій призначено на 31.05.2021р. та проведення аукціону призначено на липень, очікувана дата підписання договору про надання вище зазначених послуг – не раніше другої серпня поточного року.
Тобто, виконання такого великого об’єму ремонту за короткий термін неможливо жодним підприємством, який спеціалізується на виконанні таких ремонтів.
Враховуючи вище наведене, виконати весь обсяг ремонту можливо лише шляхом подовження терміну закінчення надання послуг до 30.06.2022р., або розподілу всього об’єму між різними виконавцями.
Крім того, враховуючи географічне розташування та значну віддаленість місця надання послуг від локомотивних депо регіональних філій, ми не можемо забрати в ремонт та видати з ремонту турбокомпресори PDH50, які знаходяться на території регіональної філії «Південно-Західна залізниця» та «Одеська залізниця».
В зв’язку з цим, просимо виділити окремим лотом надання послуг з ремонту турбокомпресорів PDH50 для регіональної філії «Придніпровська залізниця», «Донецька залізниця», «Південна залізниця».
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу на те, що АТ «Укрзалізниця» планує проведення торгів з надання послуг з ремонту турбокомпресорів PDH50 в кількості 41 одиниць (Закупівля:UA-2021-04-27-005783-c).
Враховуючи те, що закінчення прийому пропозицій призначено на 31.05.2021р. та проведення аукціону призначено на липень, очікувана дата підписання договору про надання вище зазначених послуг – не раніше другої серпня поточного року.
Тобто, виконання такого великого об’єму ремонту за короткий термін неможливо жодним підприємством, який спеціалізується на виконанні таких ремонтів.
Враховуючи вище наведене, виконати весь обсяг ремонту можливо лише шляхом подовження терміну закінчення надання послуг до 30.06.2022р., або розподілу всього об’єму між різними виконавцями.
Крім того, враховуючи географічне розташування та значну віддаленість місця надання послуг від локомотивних депо регіональних філій, ми не можемо забрати в ремонт та видати з ремонту турбокомпресори PDH50, які знаходяться на території регіональної філії «Південно-Західна залізниця» та «Одеська залізниця».
В зв’язку з цим, просимо виділити окремим лотом надання послуг з ремонту турбокомпресорів PDH50 для регіональної філії «Придніпровська залізниця», «Донецька залізниця», «Південна залізниця».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2021 13:20
Географічне розташування та віддаленість регіональних філій АТ «Укрзалізниця» від місця надання послуг Виконавцем не впливає на терміни виконання ремонту турбокомпресорів PDH50. Строк надання послуг з ремонту становить не більше 35 календарних днів з дати підписання Акта приймання обладнання в ремонт (п. 5.11. Додатку №11 «Проект договору (істотні умови)» тендерної документації).
Подача виконавцю в ремонт турбокомпресорів PDH50 здійснюється Замовником (п. 5.1. Додатку №11 «Проект договору (істотні умови)» тендерної документації) згідно з Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання (Додаток 2 до Додатку №11 «Проект договору (істотні умови)» тендерної документації).
Вважаємо, що заплановані у 2021 році обсяги надання послуг ремонту турбокомпресорів PDH50 є можливими до виконання спеціалізованими підприємствами до 31.12.2021.
На підставі викладеного, Замовник вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації в частині розподілу зазначеної закупівлі за окремими лотами по регіональних філіях АТ «Укрзалізниця».
Подача виконавцю в ремонт турбокомпресорів PDH50 здійснюється Замовником (п. 5.1. Додатку №11 «Проект договору (істотні умови)» тендерної документації) згідно з Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання (Додаток 2 до Додатку №11 «Проект договору (істотні умови)» тендерної документації).
Вважаємо, що заплановані у 2021 році обсяги надання послуг ремонту турбокомпресорів PDH50 є можливими до виконання спеціалізованими підприємствами до 31.12.2021.
На підставі викладеного, Замовник вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації в частині розподілу зазначеної закупівлі за окремими лотами по регіональних філіях АТ «Укрзалізниця».
Номер вимоги: UA-2021-04-27-005783-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39380838
Дата подання: 12 травня 2021 14:49
зміна умов проведення торгів
Просимо звернути увагу на те, що в торгах на закупівлю послуг з ремонту турбокомпресорів PDH50 передбачено виконання ремонту значної кількості обладнання.
Переможець, з яким буде укладено договір, може потрапити в таку ситуацію, коли одночасно з різних філій Укрзалізниці буде завезено велика кількість обладнання, яка потребує ремонту. На виконання ремонту, згідно вимог Замовника відведено 35 календарних днів. Тобто, здійснити ремонт великої кількості обладнання в такий термін неможливо.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників.
Відповідно до ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На нашу думку, формування всього обсягу робіт у один лот унеможливлює участь у торгах підприємств з меншими виробничими потужностями, і як наслідок, призведе до відсутності конкуренції у закупівлі.
Відсутність конкуренції, однозначно призведе до порушення принципу максимальної економії та ефективності.
Для рівномірного розподілу надання послуг з ремонту обладнання, яке не призведе до перевантаження виробничих потужностей і, як наслідок, невиконання графіку робіт, або зниження якості наданих послуг, пропонуємо розділити весь об’єм на лоти.
Лоти пропонуємо сформувати окремо для кожної філії, яка подала заявку на ремонт обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Переможець, з яким буде укладено договір, може потрапити в таку ситуацію, коли одночасно з різних філій Укрзалізниці буде завезено велика кількість обладнання, яка потребує ремонту. На виконання ремонту, згідно вимог Замовника відведено 35 календарних днів. Тобто, здійснити ремонт великої кількості обладнання в такий термін неможливо.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників.
Відповідно до ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На нашу думку, формування всього обсягу робіт у один лот унеможливлює участь у торгах підприємств з меншими виробничими потужностями, і як наслідок, призведе до відсутності конкуренції у закупівлі.
Відсутність конкуренції, однозначно призведе до порушення принципу максимальної економії та ефективності.
Для рівномірного розподілу надання послуг з ремонту обладнання, яке не призведе до перевантаження виробничих потужностей і, як наслідок, невиконання графіку робіт, або зниження якості наданих послуг, пропонуємо розділити весь об’єм на лоти.
Лоти пропонуємо сформувати окремо для кожної філії, яка подала заявку на ремонт обладнання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2021 14:50
Замовник не заперечує щодо розподілу закупівлі за лотами згідно з пропозицією можливого учасника закупівлі (за регіональними філіями АТ «Укрзалізниця», для потреб яких здійснюється ремонт обладнання).
Зміни будуть оприлюднені додатково.
Зміни будуть оприлюднені додатково.
Номер вимоги: UA-2021-04-27-005783-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДЕРЕВЯГА ЛЮБОВ ОЛЕКСІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2522212328
Дата подання: 18 травня 2021 07:33
Щодо статті 16 ЗУ
Згідно Додатку 1 ТД Учасник повинен надати: Копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі., але відповідно до частина 1 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4) недискримінації учасників та рівне ставлення до них», тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу в частині загальної суми аналогічного договору не менше третини від вартості предмету закупівлі та таким чином привести тендерну документацію у відповідність до Закону. Для довідки Рішення АМКУ №6902-р/пк-пз від 05.04.2021р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2021 14:22
Замовник не заперечує проти задоволення вимоги потенційного учасника. Відповідні зміни будуть оприлюднені додатково
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1. Послуги з ремонту турбокомпресорів PDH50 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 924 624,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 472,37 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 57738 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія |
Title: Lot 1. PDH50 turbocharger repair services
Current status: Complete
Estimated total value: 1 924 624,80 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 13 472,37 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 16 липня 2021 11:14
Auction planned date: 16 липня 2021 11:14
Закінчення: 16 липня 2021 11:41
Позиції
6 од
Послуги з ремонту турбокомпресорів PDH50
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
PDH50 turbocharger repair services
CPV: 50220000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 липня 2021
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "КВІК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2021 15:37
|
ТОВ ЛАЙТ ТОРГ ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЄВРО ТЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2021 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "КВІК" |
1 924 452,00
UAH з ПДВ
|
1 910 977,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРО ТЕК" |
1 924 092,00
UAH з ПДВ
|
1 924 092,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛАЙТ ТОРГ ГРУП |
1 924 470,00
UAH з ПДВ
|
1 924 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "КВІК" #42792107 |
Переможець |
1 910 977,20
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 16:38
|
Звіт 604.pdf | укладений |
27 червня 2023 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:02
|
ДУ1 ПР Квік 604_2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 16:15
|
604 Квик.pdf | укладений |
06 серпня 2021 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 604/2021-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |