Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
NK 024: 2019 - 35159 Linear accelerator system
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380826501565 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Khmelnytsky Regional Oncology Center |
National ID: | 01981224 |
Contact point: |
+380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Additional contacts: |
Shevchuk Konstantin Igorovich +380826501565 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2021 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 08 червня 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 62 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 27 квітня 2021 16:25 |
Enquiries until: | 18 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 травня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 62 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 310 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором здійснюється Покупцем у національній валюті України - гривнях у безготівковому порядку шляхом перерахування еквіваленту грошового зобов‘язання на рахунок Постачальника. Покупець має право при наявності погодження головного розпорядника бюджетних коштів провести розрахунки за даним договором шляхом не більше 30% попередньої оплати Товару на підставі норм Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641. У випадку здійснення Покупцем попередньої оплати, постачання товару за даним Договором здійснюється Постачальником у строк не більше трьох місяців з моменту здійснення такої попередньої оплати Покупцем, але не пізніше 31.12.2021 року. Залишок суми (70%), а саме остаточний розрахунок з Постачальником проводиться на підставі накладної та Акту приймання-передачі Товару підписаного уповноваженими особами обох Сторін договору по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Платежі здійснюються поступово по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця, з обов'язковим посиланням на номер та дату Договору, на рахунок Постачальника. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Покупцем бюджетних коштів Постачальнику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Постачальника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2021 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 16:25 |
4.1. ТХ .docx | |
27 квітня 2021 16:25 |
4. ТД_мiжнароднi_торги_прискорювач 2021 (1) (1) (1).doc | |
27 квітня 2021 16:25 |
4.2. Додаток 2 прискорювач .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україн від 18.02.2020 № 275 (про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), яку Замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг.
Окрім того, згідно ч.1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Відповідно до ч.4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації).
Поряд з цим, Замовником здійснено аналіз ринку, проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін аналогічного товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель Prozzoro), інформацію отриману шляхом проведення ринкових консультацій та запитів цінових пропозицій.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україн від 18.02.2020 № 275 (про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), яку Замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг.
Поряд з цим, Замовником здійснено аналіз ринку, проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін аналогічного товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель Prozzoro), інформацію отриману шляхом проведення ринкових консультацій та запитів цінових пропозицій.
Наголошуємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україн від 18.02.2020 № 275 (про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), яку Замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг.
Поряд з цим, Замовником здійснено аналіз ринку, проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін аналогічного товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель Prozzoro), інформацію отриману шляхом проведення ринкових консультацій та запитів цінових пропозицій.
Як уже раніше нами повідомлялося, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось виключно згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україн від 18.02.2020 № 275 (про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі), яку Замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг.
Поряд з цим, Замовником здійснено аналіз ринку, проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін аналогічного товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронній системі закупівель Prozzoro), інформацію отриману шляхом проведення ринкових консультацій та запитів цінових пропозицій.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000070 ● 1f6438169f284b3ca091ab4d90e269ad
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-04-27-003667-b 27.04.2021 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-28 14:09:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, очікуваною вартістю 62 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-27-003667-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-01 13:54:02
Пояснення з власної ініціативи
І. КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень, може повідомити наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 – 35159 Система лінійного прискорювача)» тендерний комітет залучив відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки завідуючої радіологічним відділенням, лікаря з променевої терапії відділення променевої терапії та інженера – радіолога (фізик) відділення променевої терапії. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу забезпечення запуску, сумісності та належного функціонування лінійного прискорювача.
КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі відповідають лише продукції одного виробника.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників лінійних прискорювачів в Україні.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро).
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту
Повідомляємо, що у Замовника наявна на сторінці власного веб-сайту (http://hood.net.ua/departments/radiologichne-viddilennya/) інформація про очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП |
61 900 000,00
UAH з ПДВ
|
61 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА #36519759 |
Переможець |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 18:13
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 14:27
|
Доп угода -4 (2).pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 12:19
|
Доп угода-3.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 11:41
|
Доп угода_.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 13:06
|
Доп угода (2).pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 12:04
|
Договір | укладений |
22 червня 2021 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |