Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
479 215,00 UAH
UA-2021-04-27-002802-c d254e9de7c0240acbbb123b9b1230a78
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамарець Вікторія Віталіївна

+380957707291 agent.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа: Крамарець Вікторія Віталіївна
+380957707291
agent.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 травня 2021 15:41
Очікувана вартість: 479 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 792,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається з банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості: 2 396,08 грн. (дві тисячі триста дев’яносто шість грн. 08 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється Замовником відповідно до ст.31 Закону. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Реквізити Замовника: Назва: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради. ЄДРПОУ 02142336. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників, 3. Назва банку: ДКСУ м. Київ, адреса банку: м. Нікополь, пр. Трубників, 27, UA 808201720355109014005046076. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику в разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2396.08 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до ч.1 статті 27 Закону під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’ять) % кошторисної вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. У призначенні платежу обов’язково вказати: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області", код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 808201720355109014005046076 одержувач: ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 02142336. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі, якщо Учасник-переможець не виконав усі умови договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Шевченка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом зарахування коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт, після виставленого рахунку та підписання акта виконаних робіт при надходженні бюджетних коштів. При умові відсутності фінансування розрахунки проводяться Замовником на рахунок Виконавця коштів на підставі належно оформленого акту виконаних робіт та виставленого рахунку з відстрочкою платежу до 120 календарних днів Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається з банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості: 2 396,08 грн. (дві тисячі триста дев’яносто шість грн. 08 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється Замовником відповідно до ст.31 Закону. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Реквізити Замовника: Назва: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради. ЄДРПОУ 02142336. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників, 3. Назва банку: ДКСУ м. Київ, адреса банку: м. Нікополь, пр. Трубників, 27, UA 808201720355109014005046076. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику в разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 2396.08 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до ч.1 статті 27 Закону під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’ять) % кошторисної вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. У призначенні платежу обов’язково вказати: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області", код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 808201720355109014005046076 одержувач: ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 02142336. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі, якщо Учасник-переможець не виконав усі умови договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
27 квітня 2021 11:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2021 11:43
експертний звіт.pdf
27 квітня 2021 11:43
договір СШ _ 1.doc
27 квітня 2021 11:43
Оголошення кап. рем. СШ _ 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт огляду
Дата подання: 28 квітня 2021 09:35
Дата відповіді: 28 квітня 2021 11:06
Шановний Замовнику! Якщо Учасник вже оглядав об’єкт данної закупівлі та має Акт огляду, підписаний представником відділу освіти і науки Нікопольської міської ради від 09.04.2021. Чи можливо щоб Учасник данної закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції надав зазначений Акт та не проводив огляду повторно? Тим паче, що обсяги робіт згідно дефектного акту не змінилися та й в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні вимоги щодо дати огляду об’єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Якщо уже існує акт огляду об’єкта, підписаний представником відділу освіти і науки Нікопольської міської ради, то повторно проводити огляд не потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-27-002802-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38309618
Дата подання: 20 травня 2021 08:58
Вимога
Уповноваженій особі
Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради
Борщаговській А.О

ВИМОГА
на протокольне рішення №216 від 18 травня 2021 року
уповноваженої особи Борщаговської А.О
"Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
(номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b)
щодо скасування рішення щодо дискваліфікації
Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС»
(КОД ЄДРПОУ 38309618)

Згідно зі статтею 5. пп.1-4. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3 № 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245 № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312 № 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.45 № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400}{В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}{Із змінами, внесеними згідно із Законами № 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12 № 475-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30,ст.208 № 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.100 № 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123 № 808-IX від 17.07.2020 № 954-IX від 03.11.2020 № 1026-IX від 02.12.2020) передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У відповідності до вищевказаного, наше підприємство передбачає в Вашому протокольному рішенні №216 від 18.05.2021 року щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ – 38309618) наявні признаки дискримінаційних дій зі сторони Замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ - 38309618) (далі – Учасник) не погоджується з підставами Замовника щодо відхилення пропозиції в протокольному рішенні № 216 від 18 травня 2021 року:
1. «1) В проектно-кошторисній документації, наданій Учасником у складі своєї пропозиції не враховано дотримання вимог нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12.
Тим самим, відповідно до робочого проекту, пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам та відхиляється Замовником.»

В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель затвердженим протоколом № 212 від 27.04.2021 року уповноваженої особи Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради по закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) (далі – Оголошення) був наданий для розрахунку кошторису Дефектний акт, викладений в Додатку №5 до Оголошення, а не робочий проект. Також повідомляємо Замовнику, що розрахунок кошторисної документації робиться або по робочому проекту, або по дефектному акту, а ніяким чином по Завданню на проектування або Експертному звіту (примітка: Завдання на проектування – це документ, де розписують вимоги замовника, які він пред’являє до архітектурних рішень і характеристик об’єкта, а також до його параметрів, вартості і заходам по зведенню необхідні для розробляння робочого проекту. Експертний звіт - документально оформлений результат проведення експертизи проектної документації.).
Учасник закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) надав кошторисну (а не проектно-кошторисну) документацію у відповідності до викладеного Дефектного акту Замовника з урахуванням всіх вимог Замовника.
Тому відхилення пропозиції Учасника Замовником на підставі невідповідності до робочого проекту, який не був викладений Замовником в систему ПРОЗОРРО та неврахування вимог визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12., по яким не передбачено Законодавством України розрахунок кошторисної документації, є дискримінаційним і може розглядатися як корупційна складова зі сторони Уповноваженої особи Замовника.

2. «2) Згідно п.4.16 Оголошення про закупівлю, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалось надання інформаційної довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації та копії документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником.
Подані документи містять довідку про працівників відповідної кваліфікації та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) Учасником на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку (Форма 4ДФ), що містить індентифікаційні коди працівників і не дає змогу встановити трудові відносини Учасника саме з цими працівниками».

Учасник закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) надав всі необхідні документи на вимогу Замовника згідно Додатку 3 та п. 4.16 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт.

Учасник вважає, що відхилення пропозиції не відповідає жодній з умов пункту 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а тому Учасник передбачає наявні признаки дискримінаційних дій зі сторони Замовника у його рішення про відхилення пропозиції Учасника. Учасник наголошує на тому, що згідно вимог Замовника торгів, Учасником було надано лист-підтвердження № 60/23 від 05.05.2021р. про те, що інформація, подана у складі тендерної пропозиції Учасника - є достовірною та Учасник несе повну відповідальність за подану цю інформацію. Також Учасником було подано довідку про працевлаштування № 60/12/2 від 06.05.2021р. із підтвердженням інформації про працевлаштування працівників у виді додавання електронного звіту Форма 4ДФ з підтвердженням його офіційної подачі Квитанції №№ 1,2, із включеною достовірною інформацією про офіційне працевлаштування працівників з вказанням їх ідентифікаційних даних, та підтвердження Учасником надання безперешкодної можливості Замовнику перевірити всю інформацію у вигляді розгляду оригіналів документів в офісі підприємства. Згідно пункту 5 Оголошення Замовника торгів "У разі отримання замовником достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника." Якщо Замовник торгів не використав своє право на перевірку достовірності інформації, а саме - не перевірив інформацію Учасника про наявність працівників у Учасника торгів, не ідентифікував працівників по кодам, на що вони давали свою згоду (на підтвердження Учасник у складі своєї тендерної документації надає лист № 60/13 від 06.05.2021р.), у Замовника відсутнє право вважати надану інформацію такою, що є неповною або недостовірною, та у Замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію Учасника за такими критеріями.
Тому відхилення Замовником пропозиції Учасника за зазначеними аргументами Замовника є дискримінаційним і може розглядатися як корупційна складова зі сторони Уповноваженої особи Замовника.



Згідно з усім вищезазначеним, ВИМАГАЄМО ПЕРЕГЛЯНУТИ ТА ЗАДОВОЛЬНИТИ НАШУ ВИМОГУ ЩОДО СКАСУВАННЯ протокольного рішення без №216 від 18.05.2021 року уповноваженою особою Борщаговської А.О. Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради з питання скасування рішення щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (КОД ЄДРПОУ 38309618) та визнати переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (КОД ЄДРПОУ 38309618) по закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b).


У випадку відхилення або незадоволення нашої Вимоги залишаємо за собою право звертатися до інших державних структур згідно чинного законодавства України для вирішення цього питання.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 травня 2021 09:57
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-04-27-002802-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38309618
Дата подання: 20 травня 2021 14:20
Вимога
Уповноваженій особі
Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради
Борщаговській А.О

ВИМОГА
на протокольне рішення №216 від 18 травня 2021 року
уповноваженої особи Борщаговської А.О
"Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
(номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b)
щодо скасування рішення щодо дискваліфікації
Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС»
(КОД ЄДРПОУ 38309618)

Згідно зі статтею 5. пп.1-4. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3 № 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245 № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312 № 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.45 № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400}{В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}{Із змінами, внесеними згідно із Законами № 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12 № 475-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30,ст.208 № 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.100 № 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123 № 808-IX від 17.07.2020 № 954-IX від 03.11.2020 № 1026-IX від 02.12.2020) передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У відповідності до вищевказаного, наше підприємство передбачає в Вашому протокольному рішенні №216 від 18.05.2021 року щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ – 38309618) наявні признаки дискримінаційних дій зі сторони Замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ - 38309618) (далі – Учасник) не погоджується з підставами Замовника щодо відхилення пропозиції в протокольному рішенні № 216 від 18 травня 2021 року:
1. «1) В проектно-кошторисній документації, наданій Учасником у складі своєї пропозиції не враховано дотримання вимог нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12.
Тим самим, відповідно до робочого проекту, пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам та відхиляється Замовником.»

В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель затвердженим протоколом № 212 від 27.04.2021 року уповноваженої особи Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради по закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) (далі – Оголошення) був наданий для розрахунку кошторису Дефектний акт, викладений в Додатку №5 до Оголошення, а не робочий проект. Також повідомляємо Замовнику, що розрахунок кошторисної документації робиться або по робочому проекту, або по дефектному акту, а ніяким чином по Завданню на проектування або Експертному звіту (примітка: Завдання на проектування – це документ, де розписують вимоги замовника, які він пред’являє до архітектурних рішень і характеристик об’єкта, а також до його параметрів, вартості і заходам по зведенню необхідні для розробляння робочого проекту. Експертний звіт - документально оформлений результат проведення експертизи проектної документації.).
Учасник закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) надав кошторисну (а не проектно-кошторисну) документацію у відповідності до викладеного Дефектного акту Замовника з урахуванням всіх вимог Замовника.
Тому відхилення пропозиції Учасника Замовником на підставі невідповідності до робочого проекту, який не був викладений Замовником в систему ПРОЗОРРО та неврахування вимог визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12., по яким не передбачено Законодавством України розрахунок кошторисної документації, є дискримінаційним і може розглядатися як корупційна складова зі сторони Уповноваженої особи Замовника.

2. «2) Згідно п.4.16 Оголошення про закупівлю, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалось надання інформаційної довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації та копії документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником.
Подані документи містять довідку про працівників відповідної кваліфікації та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) Учасником на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку (Форма 4ДФ), що містить індентифікаційні коди працівників і не дає змогу встановити трудові відносини Учасника саме з цими працівниками».

Учасник закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b) надав всі необхідні документи на вимогу Замовника згідно Додатку 3 та п. 4.16 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт.

Учасник вважає, що відхилення пропозиції не відповідає жодній з умов пункту 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а тому Учасник передбачає наявні признаки дискримінаційних дій зі сторони Замовника у його рішення про відхилення пропозиції Учасника. Учасник наголошує на тому, що згідно вимог Замовника торгів, Учасником було надано лист-підтвердження № 60/23 від 05.05.2021р. про те, що інформація, подана у складі тендерної пропозиції Учасника - є достовірною та Учасник несе повну відповідальність за подану цю інформацію. Також Учасником було подано довідку про працевлаштування № 60/12/2 від 06.05.2021р. із підтвердженням інформації про працевлаштування працівників у виді додавання електронного звіту Форма 4ДФ з підтвердженням його офіційної подачі Квитанції №№ 1,2, із включеною достовірною інформацією про офіційне працевлаштування працівників з вказанням їх ідентифікаційних даних, та підтвердження Учасником надання безперешкодної можливості Замовнику перевірити всю інформацію у вигляді розгляду оригіналів документів в офісі підприємства. Згідно пункту 5 Оголошення Замовника торгів "У разі отримання замовником достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника." Якщо Замовник торгів не використав своє право на перевірку достовірності інформації, а саме - не перевірив інформацію Учасника про наявність працівників у Учасника торгів, не ідентифікував працівників по кодам, на що вони давали свою згоду (на підтвердження Учасник у складі своєї тендерної документації надає лист № 60/13 від 06.05.2021р.), у Замовника відсутнє право вважати надану інформацію такою, що є неповною або недостовірною, та у Замовника відсутні підстави відхиляти пропозицію Учасника за такими критеріями.
Тому відхилення Замовником пропозиції Учасника за зазначеними аргументами Замовника є дискримінаційним і може розглядатися як корупційна складова зі сторони Уповноваженої особи Замовника.



Згідно з усім вищезазначеним, ВИМАГАЄМО ПЕРЕГЛЯНУТИ ТА ЗАДОВОЛЬНИТИ НАШУ ВИМОГУ ЩОДО СКАСУВАННЯ протокольного рішення без №216 від 18.05.2021 року уповноваженою особою Борщаговської А.О. Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради з питання скасування рішення щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (КОД ЄДРПОУ 38309618) та визнати переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» (КОД ЄДРПОУ 38309618) по закупівлі "Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області" (номер у ЦБД UA-P-2021-04-27-001661-b).


У випадку відхилення або незадоволення нашої Вимоги залишаємо за собою право звертатися до інших державних структур згідно чинного законодавства України для вирішення цього питання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2021 16:02
Шановний Учаснику!
1. Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
2. Згідно п.7 ст.14 період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Для проведення розрахунку кошторисної документації, Учасник мав право звернутися до Замовника в період уточнень з питанням щодо ознайомлення з робочим проектом в повному обсязі. Також у зв’язку з тим, що робочий проект містить великий обсяг документації, у Замовника не було технічної можливості викласти його в сканованому вигляді в повному обсязі в систему ПРОЗОРРО.
3. Згідно п.4.16 Оголошення про закупівлю, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалось надання інформаційної довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації та копії документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником.
Подані Вами документи містять довідку про працівників відповідної
кваліфікації та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого
(сплаченого) Учасником на користь фізичних осіб і сум утриманого з них
податку (Форма 4ДФ), що містить тільки індентифікаційні коди
працівників. Тим самим ми не маємо змогу встановити трудові відносини
Учасника саме з цими працівниками.
Номер вимоги: UA-2021-04-27-002802-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА", Код ЄДРПОУ:40479581
Дата подання: 20 травня 2021 17:13
Неправомірне відхилення
ЗАМОВНИК :
Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради

СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ (УЧАСНИК)
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"
ЄДРПОУ: 40479581,


ВИМОГА
про порушення порядку проведення процедури спрощеної закупівлі в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ВЄСПА",
вчинене уповноваженою особою Відділу освіти і науки Нікопольської міської ради за предметом закупівлі:
"Капітальний ремонт санітарних вузлів будівлі КЗ " Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІ ступенів № 1 імені Олександра Коваля" за адресою: вул. Шевченка, 11 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
(ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-27-002802-c) за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)

Вважаємо, що Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням» а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель вчинене Замовником торгів полягає у незаконному відхиленні Скаржника.
Нижче наводимо підстави та обґрунтування протиправності дій замовника.
Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради (далі – Замовник) під час здійснення спрощеної закупівлі є замовником торгів згідно пункту 11 частини 1 статті 1 Закону.
Протоколом уповноваженої особи Замовника від 19.05.2021 року №217 тендерну пропозицію ПП "ВЄСПА" було відхилено по причині:
1) Проектно-кошторисна документація, надана Учасником у складі своєї пропозиції містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт, тим самим відповідно до робочого проекту, пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам та відхиляється Замовником.

Але Замовником не зазначено жодного обґрунтування чи деталізації з вказанням, які саме роботи, обсяги чи склад не відповідає умовам оголошення. Таке формулювання невідповідності ставить під сумнів об’єктивність та неупередженість Замовника, адже не надає жодної можливості визначити, чи не є вказана причина дискваліфікації Скаржника надуманою та такою, що не може бути, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» причиною відхилення.
Ні підставі част.2 п. 14 ст.13 Закону вимагаємо надати конкретну аргументацію щодо невідповідності пропозиції ПП «ВЄСПА» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Або скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ВЄСПА» та визначити ПП «ВЄСПА» переможцем.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2021 10:24
Шановний Учаснику!
1. Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
2. В проектно-кошторисній документації, наданій Учасником у складі своєї пропозиції не враховано дотримання вимог нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, визначених експертним звітом до робочого проекту та завданням на проектування п.12.
Згідно п.7 ст.14 в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Для проведення розрахунку кошторисної документації, Учасник мав право звернутися до Замовника в період уточнень з питанням щодо ознайомлення з робочим проектом

Документи подані скаржником

20 травня 2021 08:58
Вимога.PDF

Документи подані скаржником

20 травня 2021 14:20
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2021 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС" 416 096,98
UAH з ПДВ
411 304,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА" 427 188,00
UAH з ПДВ
416 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АЙЕР СКАЙ" 476 257,12
UAH з ПДВ
461 880,67
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2021 18:20
Електронний підпис
07 травня 2021 18:20
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni.zip
07 травня 2021 18:20
Частина3.zip.p7s
07 травня 2021 18:20
Частина3.zip
07 травня 2021 18:20
Частина2.zip.p7s
07 травня 2021 18:20
Частина2.zip
07 травня 2021 18:20
Частина1.zip.p7s
07 травня 2021 18:20
Частина1.zip

Публічні документи

07 травня 2021 08:41
Електронний підпис
07 травня 2021 08:40
Рішення засновника.pdf
07 травня 2021 08:40
Посвідчення.pdf
07 травня 2021 08:40
Накази.pdf
07 травня 2021 08:40
Наказ про призначення.pdf
07 травня 2021 08:40
Контракт.pdf
07 травня 2021 08:40
Згоди.pdf
07 травня 2021 08:40
Довідка про персонал.pdf
07 травня 2021 08:40
Довідка МТБ.pdf
07 травня 2021 08:40
Аналогіч.догов..pdf
07 травня 2021 08:40
Стаття 17.pdf
07 травня 2021 08:40
Сертифікати.pdf
07 травня 2021 08:40
Копія Статуту+ Опис.pdf
07 травня 2021 08:40
Копія ліцензії .pdf
07 травня 2021 08:40
Копія декларації.pdf
07 травня 2021 08:40
Копія витягу.pdf
07 травня 2021 08:40
Код доступу.pdf
07 травня 2021 08:40
Деталізований графік.pdf
07 травня 2021 08:40
Гарантійний термін.pdf
07 травня 2021 08:40
Акт огляду.pdf
07 травня 2021 08:40
Licenziya Povnovazhennya zasvidcheni (1).zip
07 травня 2021 08:40
Кошторис.pdf
07 травня 2021 08:40
65.imd
07 травня 2021 08:40
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 травня 2021 16:36
Електронний підпис
07 травня 2021 15:44
Рейтинг (2).zip
07 травня 2021 15:44
Декларація.pdf
07 травня 2021 15:44
СЕРТИФІКАТИ.ZIP
07 травня 2021 15:44
Гарантия 20254.zip
07 травня 2021 15:44
Довіреність (1).zip
07 травня 2021 15:44
Ліцензія (1).zip
07 травня 2021 15:44
Довідки.pdf
07 травня 2021 15:44
Деталізований графік.PDF
07 травня 2021 15:44
Гарантійні листи.pdf
07 травня 2021 15:44
листи- згоди.pdf
07 травня 2021 15:44
Форма пропозиції.pdf
07 травня 2021 15:44
Додаток до ліцензії.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АЙЕР СКАЙ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС"
#38309618
Рішення скасоване 411 304,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 09:57
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"
#40479581
Рішення скасоване 416 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 09:57
ТОВ "АЙЕР СКАЙ"
#33339035
Рішення скасоване 461 880,67
UAH з ПДВ
20 травня 2021 09:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС"
#38309618
Відхилено 411 304,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 10:16
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"
#40479581
Відхилено 416 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 10:24
ТОВ "АЙЕР СКАЙ"
#33339035
Переможець 461 880,67
UAH з ПДВ
24 травня 2021 11:51

Документи

18 травня 2021 13:39
Електронний підпис
18 травня 2021 13:30
Протокол

Документи

19 травня 2021 14:59
Електронний підпис
19 травня 2021 14:53
Протокол

Документи

20 травня 2021 10:16
Електронний підпис
20 травня 2021 10:08
Протокол

Документи

20 травня 2021 10:24
Електронний підпис
20 травня 2021 10:21
протокол

Документи

24 травня 2021 11:51
Електронний підпис
24 травня 2021 11:49
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙЕР СКАЙ"
#33339035
461 880,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2021 11:51
Електронний підпис
24 травня 2021 11:49
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 13:30
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 14:35
додаток 4.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:29
додаток 3.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:29
додаток 2.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:29
додаток 1.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:29
дод.угода 3 до дог.135.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 14:26
2021-08-16-0001.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 11:28
дод угода сш 1.pdf зміни до договору
14 липня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 11:09
Частина 3 сш 1.pdf укладений
10 червня 2021 11:08
Частина 2 сш 1.pdf укладений
10 червня 2021 11:08
договір укладений
10 червня 2021 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 461 880,67
UAH (в тому числі ПДВ 76 980,11 UAH)