Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Вебсайт: | http://www.chnpp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська обл., Славутич, ВУЛИЦЯ 77-Ї ГВАРДІЙСЬКОЇ ДИВІЗІЇ, будинок 7/1 |
Контактна особа: |
Асамова Оксана Миколаївна 380459343263 o.asamova@chnpp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2021 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 79 669 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 398 349,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 398349.3 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати відповідно до пункту 4 Додатку 4 тендерної документації | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2021 10:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 10:20 |
Зм_2_ТД.7z | |
14 травня 2021 10:20 |
Зм_2_ТД.doc | |
14 травня 2021 10:20 |
Зм_2_До Додатку 5_ЗП.pdf | |
14 травня 2021 10:20 |
Перелік змін 2.doc | |
14 травня 2021 10:20 |
Зм_2_Додаток 4.doc | |
30 квітня 2021 15:46 |
Зм_1_ТД.7z | |
30 квітня 2021 15:46 |
Перелік змін 1.doc | |
30 квітня 2021 15:46 |
Зм_1_ТД.doc | |
30 квітня 2021 15:46 |
Зм_1_Додаток 1.doc | |
27 квітня 2021 11:26 |
До Додатку 5.7z | |
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 3.doc | |
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 7.doc | |
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 4.doc | |
27 квітня 2021 11:26 |
ТД.doc | |
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 6.doc | |
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 5.doc | |
27 квітня 2021 11:26 |
До Додатку 7.pdf | |
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 2.doc | |
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 1.doc | |
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 1-1.doc |
14 травня 2021 10:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 травня 2021 10:20 |
Зм_2_ТД.7z
|
|||||||||
14 травня 2021 10:20 |
Зм_2_ТД.doc
|
|||||||||
14 травня 2021 10:20 |
Зм_2_До Додатку 5_ЗП.pdf
|
|||||||||
14 травня 2021 10:20 |
Перелік змін 2.doc
|
|||||||||
14 травня 2021 10:20 |
Зм_2_Додаток 4.doc
|
|||||||||
30 квітня 2021 15:46 |
Зм_1_ТД.7z
|
|||||||||
30 квітня 2021 15:46 |
Перелік змін 1.doc
|
|||||||||
30 квітня 2021 15:46 |
Зм_1_ТД.doc
|
|||||||||
30 квітня 2021 15:46 |
Зм_1_Додаток 1.doc
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
До Додатку 5.7z
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 3.doc
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 7.doc
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 4.doc
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
ТД.doc
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 6.doc
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 5.doc
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
До Додатку 7.pdf
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 2.doc
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 1.doc
|
|||||||||
27 квітня 2021 11:26 |
Додаток 1-1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно визначених тендерною документацією обсягів роботи , проведення обстеження та частини проектних робіт в зоні іонізуючого випромінювання. Крім того, проектні рішення повинні ураховувати специфіку виконання будівельно – монтажних робіт в умовах високих рівнів іонізуючого випромінювання. Тобто потенційний Учасник повинен продемонструвати досвід виконання проектів на об’єктах з наявністю іонізуючого випромінювання . Зважаючи на це вважаємо за необхідне врахувати ці вимоги до потенційних Учасників.
Крім цього, зважаючи на статус об’єкту проектування, у відповідності до вимог нормативно – правових документів України, Учасник повинен продемонструвати виконання умов допуску його персоналу до роботи на об’єкті проектування, зокрема: наявність допуску до особливих робіт, дозволу на проведення робіт в Зоні вітчуження, документальне підтвердження перевірки знань з ядерної та радіаційної безпеки його персоналу, ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення та інші необхідні дозвільні документи при роботі на об’єкті .
Зазначений проект фінансується за рахунок державного бюджету та має великі фінансові вкладення та, у відповідності до тендерної документації, розрахунок за виконану роботу передбачений тільки після її прийняття, при цьому відсутні якісь вимоги до учасника в частині врахування фінансових ризиків. Тому пропонуємо, з метою недопущення неспроможності виконання зазначеного проекту Учасником в силу відсутності власного фінансового ресурсу, врахувати вимоги до Учасників щодо демонстрації фінансової спроможності виконання робіт у повному обсязі з огляду на умови розрахунків за виконані роботи .
2. За положеннями вимоги в частині перенесення строку подання тендерних пропозицій, досвіду виконання проектів на об’єктах з високими рівнями іонізуючого випромінювання, ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, документального підтвердження перевірки знань з ядерної та радіаційної безпеки його персоналу»: – будуть внесені зміни до тендерної документації.
3. За положеннями вимоги в частині наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю - перелік кваліфікаційних критеріїв, визначений у п. 1 Додатку 1 тендерної документації залишається без змін.
16.02.2021 року набула чинності постанова КМУ від 08.02.2021 № 97 «Про внесення змін до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641», за якою визначений у пункті 151 перелік був розширений низькою господарських операцій, реалізація яких може передбачати авансування. Зокрема, пункт 151 постанови КМУ від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» був доповнений положенням: «інші товари, роботи і послуги, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців».
Отже, за таких умов, у Замовника відсутня законодавча заборона щодо сплати авансу (з урахуванням меж вказаних у постанові КМУ від 22.07.2020 року № 641), а тому вбачаємо, що у проекті договору, який є Додатком 4 до тендерної документації, необхідно передбачити, що Підрядник приступає до виконання робіт після отримання ним авансу.
Вимоги:
Внести до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) наступні зміни та доповнення:
Розділ 4. «Порядок здійснення оплати» доповнити новим пунктом 4.2 у наступній редакції:
«Враховуючи великий обсяг робіт, який Виконавець має виконати за цим Договором із залученням значних ресурсів, Замовник зобов’язується до початку виконання робіт перерахувати Виконавцю на його банківський рахунок аванс у розмірі 30 (тридцяти) відсотків від затвердженої суми бюджетного фінансування цього Договору на відповідний бюджетний рік, який буде врахований в Актах здачі-приймання робіт та при остаточній оплаті.»;
Пункт 4.3 проекту договору доповнити словом «остаточної» та викласти у наступній редакції:
«Підставою для проведення остаточної оплати за виконані Виконавцем та прийняті Замовником роботи є підписаний сторонами Акт здачі-приймання робіт.»;
Пункт 4.4 проекту договору доповнити словами «остаточна оплата» та викласти у наступній редакції:
«Остаточна оплата Замовником за виконані роботи здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 20 робочих днів, з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання робіт та, при бюджетному фінансуванні, взяття на реєстрацію бюджетних фінансових зобов'язання за цим актом Державною казначейською службою України.»;
Пункт 6.1.1. проекту договору доповнити словами «перерахування авансу, остаточної та додаткової оплати» та викласти у наступній редакції:
«Своєчасно здійснювати перерахування авансу, остаточної та додаткової оплати за виконані та прийняті роботи за Актом здачі-приймання робіт, відповідно до умов цього Договору;»;
Пункт 6.2.1. проекту договору доповнити реченням «У такому разі Замовник проводить розрахунки з Виконавцем за фактично виконані роботи на дату розірвання Договору, з урахуванням раніше перерахованого авансу» та викласти у наступній редакції:
«Достроково розірвати цей Договір або ініціювати тимчасове припинення виконання робіт, повідомивши про це Виконавця листом не менше ніж за 10 календарних днів до запропонованої дати розірвання або припинення, у разі невиконання (не належного виконання) зобов'язань Виконавцем, недоцільності подальшого виконання робіт, відсутності коштів для фінансування, банкрутства Виконавця, з інших причин, в тому числі при недосягненні згоди (відмові, не своєчасному наданні відповіді, залишенні без розгляду) щодо пропозиції Замовника відповідно до п. п. 6.2.3 цього Договору. У такому разі Замовник проводить розрахунки з Виконавцем за фактично виконані роботи на дату розірвання Договору, з урахуванням раніше перерахованого авансу.»;
Пункт 6.4.1. проекту договору доповнити словами «аванс, остаточну та додаткову оплату» та викласти у наступній редакції:
«Своєчасно та в повному обсязі отримувати аванс, остаточну та додаткову оплату за виконані та прийняті роботи на умовах цього Договору;»;
Пункт 12.7.2. проекту договору доповнити словами «з урахуванням раніше сплаченого авансу» та викласти у наступній редакції:
«У разі припинення виконання робіт або розірвання цього Договору з ініціативи Замовника, фактичні витрати Виконавця, які склалися в рамках цього Договору на дату припинення виконання робіт або розірвання цього Договору, оплачуються Замовником в межах "Договірної ціни" (з урахуванням раніше сплаченого авансу) на підставі документів, що підтверджують такі витрати, які Виконавець повинен надати в 30-денний строк з дня отримання письмового повідомлення Замовника про припинення виконання робіт або розірвання цього Договору. В разі, якщо підставою для припинення виконання робіт або розірвання дії цього Договору Замовником є невиконання (несвоєчасне виконання) Виконавцем взятих зобов'язань за цим Договором, витрати Виконавцю не відшкодовуються.»
Пунктом 7.6. Договору передбачена відповідальність Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання, а саме: «Відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором Замовник на вимогу Виконавця повинен сплатити півтора проценти річних від простроченої суми оплати.». Таким чином, якщо перерахувати розмір пені на один день, яка запропонована Замовником в проекті договору, вона складе лише 0,004 відсотка (півтора проценти річних : 360 дн.) проти 0,1 відсотка пені для Виконавця від вартості робіт (послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, що є неспівмірним та дискримінаційною умовою для учасників торгів, у зв’язку з чим необхідно збалансувати таку відповідальність сторін за прострочення виконання зобов’язань по-аналогії.
Вимоги:
Внести до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) наступні зміни та доповнення:
Пункт 7.6. проекту договору змінити та викласти у новій редакції такого змісту:
«За порушення строків виконання зобов'язання, а саме: виконання зобов'язання із сплати Виконавцю грошових коштів за цим Договором, Замовник сплачує Виконавцю пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості робіт (послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцяти днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.».
Якщо застосування підпунктів 1, 2 пункту 7.5. Договору передбачене чинним законодавством, зокрема ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України, то включення підпункту 3 пункту 7.5. Договору є за своєю суттю подвійною відповідальністю для Виконавця за його порушення в частині невиконання зобов'язання щодо виконання робіт (послуг) в строк. Одночасне стягнення штрафу та пені за одне і теж порушення (у нашому випадку за невиконання зобов'язання щодо виконання робіт (послуг) в строк) заборонено законом. Згідно зі статтею 61 Конституції України ніхто не може бути двічі притягнутий до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Оскільки штраф і пеня є одним видом відповідальності, їх одночасне застосування за одне й те саме порушення порушує імперативні положення статті 61 Конституції України щодо заборони подвійної відповідальності за одне і те саме порушення. Отже, у вказаному пункті 7.5. Договору не може бути одночасно встановлена пеня та штраф за невиконання зобов'язання щодо виконання робіт (послуг) в строк, що передбачене у підпунктах 2, 3 цього пункту. У підпункті 3 пункту 7.5. Договору необхідно залишити лише відповідальність Виконавця за відмову від виконання зобов'язання — штраф у розмірі 25% відсотків вартості невиконаного зобов'язання.
Вимоги:
Внести до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) наступні зміни та доповнення:
Підпункт 3 пункту 7.5. проекту договору змінити та викласти у новій редакції такого змісту:
«за відмову від виконання зобов'язання — штраф у розмірі 25% відсотків вартості невиконаного зобов'язання.»
Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, передбачають баланс прав та обов’язків сторін, і паритетність їх відповідальності, виходячи з усвідомлення необхідності активної участі в будівництві обох сторін – і підрядника і замовника. Замовником передбачено нерівні умови змінення договірної ціни, що є несправедливими щодо Виконавця (підрядника), оскільки порушують один з основних принципів законодавства – принцип добросовісності. Так, статтею 509 ЦК України передбачено, що зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Принцип добросовісності є одним із засобів обмеження принципу свободи договору сторін, способом утримання сторін від зловживання своїми правами при виконанні договору.
Вимоги:
Внести до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) наступні зміни та доповнення:
Пункт 3.1 проекту договору: виключити слова «Планова (гранична)», доповнити словами «є динамічною» та викласти у наступній редакції:
«Ціна Договору (Договірна ціна) є динамічною, визначена Виконавцем відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-7:2013 (зі змінами), встановлена за результатами аукціону та згідно з "Договірною ціною на проектні роботи" (Додаток № 2 до цього Договору) складає: ________ грн.
крім того ПДВ ____________грн.,
всього разом з ПДВ _______________________ грн. (прописом)».
Редакція пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації залишається без змін.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 червня 2021 14:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000093 ● e3621edd77a94696ad777554cff33a67
- Статус: завершено ● Дата: 09 листопада 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-04-27-002682-a 27.04.2021 дані автоматичних індекаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 08:24:55
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Розроблення робочого проєкту по об'єкту «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкта «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу» (ДК 021:2015 код 71245000-7 Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-04-27-002682-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 16:58:24
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо виконання вимог пункту 4-1 ПКМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
1. Технічні та якісні характеристики закупівлі визначені на підставі:
- «Завдання на проєктування об’єкта «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об’єкта «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу»» інв. № БС 2300-10-2020 від 27.08.2020;
- «Технічного завдання № 01-19-ЦЕОУ(НБК) від. 18.02.2019 на розроблення проектної документації об'єкту будівництва "Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об'єкта "Укриття" ДСП ЧАЕС в частині "раннього" демонтажу"» з додатками;
- «Проектных критериев и требования к инфраструктуре НБК для демонтажа нестабильных конструкций объекта «Укрытие», SIP03 1 003 07 DCR 001 05, ред. 5 від 11.03.2009;
- Технічного рішення «О выборе варианта «раннего» демонтажа для разработки Рабочего проекта ПК-2 НБК «Инфраструктура для демонтажа нестабильных конструкций ОУ» инв. ТО № 04 от 29.01.2015 г. на 7 арк.
- Закону України «Про поводження з радіоактивними відходами» від 30.06.1995 №255/95-ВР;
- Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки» зі змінами від від 18.01.2001 № 2245-III;
- Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» від 14.01.1998 №15/98-ВР;
- Закону України «Про загальні засади подальшої експлуатації і зняття з експлуатації Чорнобильської АЕС та перетворення зруйнованого четвертого енергоблоку цією АЕС в екологічно безпечну систему» від 11.12.1998 №309-XIV;
- Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 №2694-ХІІ;
- Закону України «Про поводження з радіоактивними відходами» від 30.06.1995 №255/95-ВР;
- Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 №2059-VIII;
- ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
- ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище(ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд» (зі змінами);
- ДБН В.1.2-14:2018 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд»;
- ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення» (НПАОП 45.2-7.02-12);
- ДБН В.2.6-198:2014 «Сталеві конструкції. Норми проектування»;
- ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я людини та захист навколишнього природного середовища»;
- ДСТУ Б А.2.4-4:2009 “СПДБ. Основні вимоги до проєктної та робочої документації” (із змінами);
- ДСТУ Б А.2.4-10:2009 “СПДБ. Правила виконання специфікації обладнання, виробів і матеріалів”;
- ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (із змінами);
- «Порядку розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженого наказом Мінрегіону України від 16.05.2011 № 45 (із змінами);
- ДСТУ 8855:2019 «Будинки і споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)»;
- НПАОП0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»;
- НАПБ 02.021-2001 «Общие положения по обеспечению пожарной безопасности объекта «Укрытие»;
- НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»;
- НРБУ-97 ДГН6.6.1-6.5001-98. Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97);
- «Вимог щодо структури та змісту звіту з аналізу безпеки реалізації проектів на об'єкті «Укриття», НП 306.5.04/3.054-2001, затверджених наказом ДКЯРУ від 03.12.2001 №106;
- «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ-2017);
- Експлуатаційно-технічної документації ДСП ЧАЕС;
- «Основних санітарних правил забезпечення радіаційної безпеки України», затверджених наказом МОЗ України від 02.02.2005 за № 54;
- ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проєктної документації на будівництво" (зі змінами),
- ДСТУ Б А.2.4-4:2009 “СПДБ. Основні вимоги до проєктної та робочої документації” (із змінами),
- ДСТУ Б А.2.4-10:2009 “СПДБ. Правила виконання специфікації обладнання, виробів і матеріалів”,
- ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (із змінами).
2. Очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі:
- «Завдання на проєктування об’єкта «Новий безпечний конфайнмент (НБК). Пусковий комплекс 2 (ПК-2). Демонтаж нестабільних конструкцій об’єкта «Укриття» ДСП ЧАЕС в частині «раннього» демонтажу»» інв. № БС 2300-10-2020 від 27.08.2020,
- планових трудовитрат,
- Розрахунків відповідно до норм ДСТУ Б Д. 1.1.-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" (зі змінами та доповненнями);
- Виробничі витрати, пов'язані з виконанням проектних робіт згідно вимог "Методичних рекомендацій з формування собівартості проектних робіт з урахуванням вимог положень (стандартів) бухгалтерського обліку";
- Кошториси складені за формою № 3-П .
- Розмір бюджетного призначення відповідно до «Плану використання бюджетних коштів».
3. Посилання на сайт ДСП ЧАЕС
https://chnpp.gov.ua/ua/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-19-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2021 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Б.І Т. |
55 602 000,00
UAH з ПДВ
|
55 602 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНСТРОЙ" |
71 136 854,00
UAH з ПДВ
|
59 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" |
69 500 000,00
UAH з ПДВ
|
63 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ КІЕП |
78 500 000,00
UAH з ПДВ
|
78 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МЕНЕРГО |
78 967 000,00
UAH з ПДВ
|
78 967 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ Інститут транспорту нафти |
79 569 840,00
UAH з ПДВ
|
79 569 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Б.І Т. #43837379 |
Відхилено |
55 602 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 13:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНСТРОЙ" #34800741 |
Відхилено |
59 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 13:17
|
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" #30568931 |
Переможець |
63 999 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 08:56
|
УГОДА про розірвання.pdf | укладений |
13 березня 2024 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2023 13:27
|
Д_у_3.pdf | зміни до договору |
17 січня 2023 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 13:14
|
Договір.pdf | укладений |
08 липня 2021 13:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 823-114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 липня 2021 — 30 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
11 596 562,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 932 760,39 UAH)
|
Причини розірвання договору: | підстави розірвання договору зазначені у угоді про розірвання договору № 823-114 від 07.07.2021р. |