Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональні комп`ютери в зборі
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-04-27-002499-b 33b68eec151e4c92aa72b6888419c84e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Надженко

+380992489257 lida2005lida@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БУРИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛІКАРНЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ
Код ЄДРПОУ: 00704310
Місцезнаходження: 41700, Україна , Сумська обл., Буринський район, м. Буринь, вул. ВОЗНЕСЕНСЬКА, буд. 59
Контактна особа: Лідія Надженко
+380992489257
lida2005lida@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2021 09:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2021 10:58
Початок аукціону: 13 травня 2021 13:32
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
персональний комп`ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41700, Україна, Сумська область, м.Буринь, Вознесенська,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання товару та підписання накладної на оплату товару протягом 7-ми банківських днів Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2021 15:39
Проєкт Договору.docx
27 квітня 2021 15:39
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-27-002499-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Шевченко Марина Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3178903668
Дата подання: 29 квітня 2021 10:34
Авторизаційний лист
Шановний Замовнику, просимо Вас доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації вимогою щодо надання Учасниками в тендерній пропозицій документів, що будуть засвідчувати офіційність запропонованого товару. З огляду на інформацію наведену вище, доречним буде зазначати вимогу наступного змісту: "Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію листа авторизації від виробника або його офіційного дистриб’ютора в Україні на запропонований товар (моноблок) для даної закупівлі із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви учасника" Прошу зазначити, що дана вимога не є дискримінаційною та є гарантією Замовника у отриманні легального товару, що буде мати належну якість та відповідний рівень сервісного обслуговування.
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару і ліцензійності програмного забезпечення відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. До того ж, Замовник для здійснення закупівлі застосовує не тільки нормативні акти, але й практику АМКУ. Отже, пропонуємо ознайомитися із рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від27.09.2018. Слід також зазначити, що авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується. Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника в Україні. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2021 14:50

Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про неможливість внесення даних змін до оголошення про проведення допорогової закупівлі, оскільки це може спричинити зменшення кола потенційних учасників.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2021 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" 45 554,00
UAH з ПДВ
42 797,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна 46 500,00
UAH з ПДВ
42 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 47 666,00
UAH з ПДВ
42 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" 47 250,00
UAH з ПДВ
45 516,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОРОЗ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ 47 850,00
UAH з ПДВ
45 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАНЗЮК І. В. 47 820,00
UAH з ПДВ
47 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2021 09:45
Електронний підпис
11 травня 2021 09:41
Сертифікати HP.pdf
11 травня 2021 09:41
Пропозиція.pdf
11 травня 2021 09:41
Проект договору.pdf
11 травня 2021 09:41
Банк.pdf
11 травня 2021 09:41
Лист згода.pdf
11 травня 2021 09:41
Паспорт та ІПН.pdf

Публічні документи

11 травня 2021 10:23
Електронний підпис
11 травня 2021 10:23
Цінова пропозиція.pdf
11 травня 2021 10:23
витяг II.PDF
11 травня 2021 10:23
виписка.PDF

Публічні документи

11 травня 2021 09:49
Уставні з ЕЦП.zip
11 травня 2021 09:49
Ст. 16.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"

Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ТІНОС-Д"

ФОП МОРОЗ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ

ФОП МАНЗЮК І. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2648910063
Рішення скасоване 42 797,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 12:58
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2648910063
Рішення скасоване 42 797,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 15:20
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2648910063
Відхилено 42 797,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 16:11
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна
#3268721006
Переможець 42 798,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 16:16

Документи

18 травня 2021 11:59
протокол.pdf

Документи

18 травня 2021 13:02
Електронний підпис
18 травня 2021 13:00
протокол.pdf

Документи

Документи

18 травня 2021 16:16
Електронний підпис
18 травня 2021 16:13
прот.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2021 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна
#3268721006
42 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2021 16:16
Електронний підпис
18 травня 2021 16:13
прот.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 15:18
дог Пух.pdf укладений
24 травня 2021 15:15