Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-04-27-001882-b 3c9d76b1a7484907bcee8b9b55132f70
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заболотна Оксана Юріївна

+380442073634 oksana.zabolotnaya134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Заболотна Оксана Юріївна
+380442073634
oksana.zabolotnaya134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2021 23:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Умови надання забезпечення пропозиції: Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення пропозиції: 3 960,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: має дорівнювати або перевищувати 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону Закону України «Про публічні закупівлі».
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3960 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем, Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5 % його вартості. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA 888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Забезпечення виконання договору вноситься Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору про закупівлю, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 найменувань
30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
70 пачка
Папір А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
1000 шт
Конверт поштовий Е65 (110х220)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
1000 шт
Ручка масляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
1100 шт
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
20 уп
Набір текстових маркерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
30 шт
Ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
200 шт
Швидкозшивач пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
10 шт
Чинка механічна на струбцині з контейнером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
300 шт
Папка на зав'язках А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
10 шт
Дошка коркова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30195600-8 — Дошки оголошень чи приладдя
150 уп
Файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 уп
Біндер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
15 шт
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
50 уп
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
140 шт
Клейка стрічка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
30 шт
Маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
500 шт
Олівець графітовий НВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
40 шт
Реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
25 шт
Ручка-ролер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192126-0 — Рапідографи
2 уп
Фотопапір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197643-5 — Папір для фотокопіювання
30 шт
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
5 шт
Нитка капронова для прошивання документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
30 шт
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
2 шт
Портфель В4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
10 шт
Папка пластикова з файлами А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
50 шт
Папка на гумках А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
50 шт
Папка пластикова А4 на 2 кільця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної та рахунку – фактури ПРОДАВЦЯ протягом 10 (десяти) робочих днів. У разі затримки фінансування із Державного бюджету, термін оплати поставленого товару збільшується на термін затримки надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Умови надання забезпечення пропозиції: Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення пропозиції: 3 960,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: має дорівнювати або перевищувати 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону Закону України «Про публічні закупівлі».

Сума забезпечення: 3960 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем, Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5 % його вартості. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA 888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Забезпечення виконання договору вноситься Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору про закупівлю, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник-переможець надає в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору у вигляді документу (платіжне доручення). При цьому учасник-переможець має завантажити забезпечення виконання договору в строк до публікації замовником договору про закупівлю.
27 квітня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2021 14:48
Проєкт договору канц. товари.docx
27 квітня 2021 14:48
Технічні вимоги канц. товари.docx
27 квітня 2021 14:48
Оголошення канц. товари.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2021 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Бумвест" 187 312,20
UAH з ПДВ
187 312,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 травня 2021 17:14
платіжне доручення.pdf
11 травня 2021 17:38
Електронний підпис
11 травня 2021 17:38
Цінова пропозиція.pdf
11 травня 2021 17:38
Svidotstvo pro reitynh color.zip
11 травня 2021 17:38
Nakaz_Nazarenko.zip
11 травня 2021 17:38
Nakaz.zip
11 травня 2021 17:38
Dovirenist_Nazarenko.zip
11 травня 2021 17:38
Dovirenist Nazarenko color.zip
11 травня 2021 17:38
Bankivska Litsenziia color.zip
11 травня 2021 17:38
Bank_licenzia.zip
11 травня 2021 17:38
203472-Г-1459.zip
11 травня 2021 17:38
Установчий договір.pdf
11 травня 2021 17:38
Статут - 24.07.2020.pdf
11 травня 2021 17:38
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 травня 2021 17:38
Паспорт, код - директор.pdf
11 травня 2021 17:38
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
11 травня 2021 17:38
Довідка 4-ОПП.pdf
11 травня 2021 17:38
Витяг з ЄДРПОУ - 10.03.2021.pdf
11 травня 2021 17:38
203472-Г-1459.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бумвест"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

203472-Г-1459.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Переможець 187 312,20
UAH з ПДВ
13 травня 2021 10:09

Документи

13 травня 2021 10:09
Електронний підпис
13 травня 2021 10:07
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2021 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест"
#23702466
187 312,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2021 10:09
Електронний підпис
13 травня 2021 10:07
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:35
Звіт укладений
06 січня 2022 14:33
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 11:38
ДУ 1.pdf зміни до договору
31 травня 2021 11:35
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 11:30
Договір укладений
26 травня 2021 11:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 липня 2021 12:47
187 312,20 UAH UA458201720343140001000099332
Генеральна дирекція ДКВС України
UA913808050000000026003190669
ТОВ"Бумвест"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення строку поставки товару. Виправлення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 97-К-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 187 312,20
UAH (в тому числі ПДВ 31 218,70 UAH)