Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручки віконні (код 44520000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
2 250,00 UAH
UA-2021-04-27-000142-a 5b2e32eeaf234739be68091899d2f587
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бовсунюк Світлана Миколаївна

+380442463064 S.BOVSUNIUK@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, Місто Київ вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Бовсунюк Світлана Миколаївна
+380442463064
S.BOVSUNIUK@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Строк (термін) поставки товару: не більше 20 (двадцяти) календарних днів з моменту укладення договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт.
Ручки віконні (код 44520000-1 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткової накладної і рахунку постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2021 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

27 квітня 2021 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО – КОСТРУКТОРСЬКА ФІРМА АСТРО"
#39238559
Переможець 2 250,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 08:57

Документи

27 квітня 2021 08:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 09:00
Договір 170.pdf укладений
27 квітня 2021 08:59