Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт Комунального закладу "Заповітненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"(заміна віконних блоків) "Водянської сільської ради, Кам"янсько-Дніпровського району,Запорізької області,вул.Центральна,2,с-ще Заповітне,Кам"янсько-Дніпровський район,Запорізька область"
Очікувана вартість
548 038,84 UAH
UA-2021-04-26-009007-a 3cac50ac6f1045c391d8d9efcaddcaae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Ганна Миколаївна

+380951109295
+380977003794
koma1000@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти молоді та спорту Водянської сільської ради Кам,янсько-Дніпровського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 41821587
Місцезнаходження: 71316, Україна , Запорізька обл., Водяне, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 143 А
Контактна особа: Павленко Ганна Миколаївна
+380951109295, +380977003794
koma1000@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 травня 2021 15:30
Початок аукціону: 12 травня 2021 15:30
Очікувана вартість: 548 038,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 740,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2741 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


роботи

роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
"Капітальний ремонт Комунального закладу "Заповітненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"(заміна віконних блоків) "Водянської сільської ради, Кам"янсько-Дніпровського району,Запорізької області,вул.Центральна,2,с-ще Заповітне,Кам"янсько-Дніпровський район,Запорізька область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Генеральный ремонт и реконструкция

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Сума забезпечення: 2741 UAH
26 квітня 2021 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 16:19
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо склопакету
Дата подання: 29 квітня 2021 15:51
Доброго дня, просимо внести зміни та зазначити вірний склопакет: 4solar-16-4 або 4solar-16-4i?
Відповідь відсутня
щодо профілю
Дата подання: 29 квітня 2021 15:54
Доброго дня! Просимо внести зміни та зазначити технічні характеристики на профіль.
Відповідь відсутня
дискримінаційни вимоги
Дата подання: 29 квітня 2021 16:04
Доброго дня! Просимо внести зміни та видалити вимогу п. 1.1.Додатку 3Надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Обов’язкова наявність складського приміщення площею не менш як 80 м.кв. в районі виконання робіт (в радіусі не більш ніж 50 км).- така умова документації обмежує коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які володіють складським приміщення в радіусі не більше ніж 50 км. Учасники які мають матеріально-технічну базу, але не відповідають цій вимогами не зможе прийняти участі. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIIІ від 25.12.2015 року (далі - Закон) закріплює одним з принципів здійснення публічних закупівель недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, які обмежують коло потенційних учасників без обґрунтованих на те причин.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінаційні вимоги/порушення
Дата подання: 29 квітня 2021 16:39
Замовник вимагає надати Штатний розкладу на 2021 р., який повинен містити інформацію: назва професії (посади), код згідно КП, розряд згідно ДКХП, посадові оклади робітників (доплати, надбавки) повинен відповідати розрахункам договірної ціни. п.1 ст 13 ЗУ Про публічні закупівлі повідомляє, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Просимо додати інформацію що у разі подання конфідеційної інформації - учасник має право закреслити(заштриховати) інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
щодо проходження експертизи
Дата подання: 29 квітня 2021 17:23
Просимо внести зміни до оголошення згідно "Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи" затвердженого Кабінетом Міністрів України №560 від 11 травня 2011 року та вимог ДБН А.2.2-3-2004 Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва та ВНЕСТИ ЗМІНИ, що Замовник самостійно несе витрати на зміну проектного рішення і проходження експертизи проекту у експертній організації, яка знаходиться в Переліку експертних організацій, що відповідають критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 р. No 53, та можуть проводити експертизу проектів будівництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Укртехремонт 498 912,04
UAH з ПДВ
498 912,04
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ СПЕЦРЕМТОРГ 533 000,00
UAH з ПДВ
533 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 травня 2021 15:56
Електронний підпис
11 травня 2021 15:51
Наказ Буркиця.7z
11 травня 2021 15:51
Лист для клієнті1.7z
11 травня 2021 15:51
Довіреність Буркиця _589.7z
11 травня 2021 15:51
Гарантія 5166-21.7z
11 травня 2021 15:51
Витяг НР.7Z
11 травня 2021 15:51
Банківська Ліцензі1.7z
11 травня 2021 15:51
681.imd
11 травня 2021 15:51
5. Листи-Згоди.pdf
11 травня 2021 15:51
4.4. ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
11 травня 2021 15:51
2.10. Довідка (Ст. 17).pdf
11 травня 2021 15:51
2.9. Чинні сертифікати.pdf
11 травня 2021 15:51
2.5. Декларація відпов..pdf
11 травня 2021 15:51
2.4. Ліцензія 2019р..pdf
11 травня 2021 15:51
2.2.10. Проект договору.pdf
11 травня 2021 15:51
2.2.2. Договірна ціна.pdf
11 травня 2021 15:51
2.2. Дефектний акт.pdf
11 травня 2021 15:51
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 травня 2021 16:45
Електронний підпис
07 травня 2021 16:43
53 Копія Статут.pdf
07 травня 2021 16:43
06.9 4.imd
07 травня 2021 16:43
06.2 Договірна ціна.pdf
07 травня 2021 16:43
06.1 Дефектний акт.pdf
07 травня 2021 16:43
06 Проект договору.pdf
07 травня 2021 16:43
02 103-181-000749-UA-2021-04-26-009007-a.zip
07 травня 2021 16:43
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укртехремонт

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ СПЕЦРЕМТОРГ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укртехремонт
#40381599
Відхилено 498 912,04
UAH з ПДВ
17 травня 2021 14:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ СПЕЦРЕМТОРГ
#40740277
Переможець 533 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 14:49

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехремонт #40381599

№ рішення у справі

72/21-р/к

Дата рішення у справі

07.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦРЕМТОРГ
#40740277
533 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:57
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:04
Дод угода 3 до Договору 82.pdf укладений
29 грудня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 08:36
Дод угода 2 до Договору 82.pdf укладений
05 липня 2021 08:35
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 08:34
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 15:58
Дод угода 1 до Договору підряду № 82.pdf укладений
02 липня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 10:24
Договір 82.pdf укладений
31 травня 2021 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Від 30. 06. 2021 року
Номер договору про закупівлю: 82
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Дод угода 1 до Договору № 82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Від 02. 07. 2021 року
Номер договору про закупівлю: 82
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Дод угода 2 до Договору № 82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 82
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 82
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 82
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Дод угода 3 до Договору підряду 82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
"Капітальний ремонт Комунального закладу "Заповітненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"(заміна віконних блоків) "Водянської сільської ради, Кам"янсько-Дніпровського району,Запорізької області,вул.Центральна,2,с-ще Заповітне,Кам"янсько-Дніпровський район,Запорізька область" 1 работы 532 999,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 532 999,00
UAH