Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
18 909 964,80 UAH
UA-2021-04-26-008418-a ● e863864810b740f0b8f3f210d30e3fe6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Ангеліна Омельченко +380679432399 omelchenko.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 18 909 964,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 549,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надає забезпечення тендерної пропозиціїї. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000,00 грн. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», тендерною документацією, Додатком 16 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору у розмірі 0,5% від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: п/р UA373065000000026002300005097 у ПАТ АБ “РАДАБАНК”, ЄДРПОУ 04054151 Призначення платежу: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя» Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником (Додаток 15). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає копії документів, що підтверджують перерахунок коштів. Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Сквер по пр. Ювілейному в Хортицькому районі м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-26-008418-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг", Код ЄДРПОУ:41219095
Дата подання: 29 квітня 2021 15:05
Дискримінаційні умови тендерної документації.
Відповідно до умов Додатка №3 то тендерної документації з метою підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію згідно ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) учасники процедури закупівлі повинні обов'язково документально підтвердити наявність:
- кран на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн – не менше 1 шт.;
- екскаватор на гусеничному ходу з об’ємом ковша не меньше 1,8 м? - не менше 3 шт.
Відповідно до положень статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В даному випадку, оголошена замовником закупівля робіт суперечить таким приниципам, закріпленим у ст. 5 Закону, як максимальна економія та ефективність, в силу опублікованих вище умов тендерної документації.
Наразі, використання під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, такої спецтехніки, як кран на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн та екскаватор на гусеничному ходу з об’ємом ковша не менше 1,8 м? призведе до збільшення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів та відповідно - собівартості будівельно-монтажних робіт.
Підпунктом 6.2.1.5 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013) надається право підрядним організаціям виконувати роботи із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів.
В даному випадку, враховуючи характер робіт, що є предметом закупівлі, їх виконання можливе із застосуванням інших більш дешевих у використанні машин і механізмів, ніж кран на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн та екскаватор на гусеничному ходу з об’ємом ковша не менше 1,8 м?.
Разом з тим, оголошена замовником закупівля робіт суперечить таким приниципам, закріпленим у ст. 5 Закону, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до положень ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даному випадку, умови тендерної документації щодо обов'язкової наявності в учасників процедури закупівлі крана на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн та екскаватора на гусеничному ходу з об’ємом ковша не менше 1,8 м? є дискримінаційними, враховуючи те, що виконання робіт можливе без використання вказаної спецтехніки в силу наведених вище положень Державного стандарту України (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013).
Таким чином, враховуючи наведені обставини, керуючись положеннями ч.4 ст.22 Закону України, -
ВИМАГАЄМО:
усунути порушення процедури закупівлі, а саме виключити із тендерної документації дискримінаційні умови щодо обов'язкової наявності в учасників процедури закупівлі наступної спецтехніки:
- кран на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн – не менше 1 шт.;
- екскаватор на гусеничному ходу з об’ємом ковша не меньше 1,8 м? - не менше 3 шт.
Розгорнути
Згорнути
- кран на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн – не менше 1 шт.;
- екскаватор на гусеничному ходу з об’ємом ковша не меньше 1,8 м? - не менше 3 шт.
Відповідно до положень статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В даному випадку, оголошена замовником закупівля робіт суперечить таким приниципам, закріпленим у ст. 5 Закону, як максимальна економія та ефективність, в силу опублікованих вище умов тендерної документації.
Наразі, використання під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, такої спецтехніки, як кран на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн та екскаватор на гусеничному ходу з об’ємом ковша не менше 1,8 м? призведе до збільшення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів та відповідно - собівартості будівельно-монтажних робіт.
Підпунктом 6.2.1.5 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013) надається право підрядним організаціям виконувати роботи із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів.
В даному випадку, враховуючи характер робіт, що є предметом закупівлі, їх виконання можливе із застосуванням інших більш дешевих у використанні машин і механізмів, ніж кран на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн та екскаватор на гусеничному ходу з об’ємом ковша не менше 1,8 м?.
Разом з тим, оголошена замовником закупівля робіт суперечить таким приниципам, закріпленим у ст. 5 Закону, як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до положень ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даному випадку, умови тендерної документації щодо обов'язкової наявності в учасників процедури закупівлі крана на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн та екскаватора на гусеничному ходу з об’ємом ковша не менше 1,8 м? є дискримінаційними, враховуючи те, що виконання робіт можливе без використання вказаної спецтехніки в силу наведених вище положень Державного стандарту України (ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013).
Таким чином, враховуючи наведені обставини, керуючись положеннями ч.4 ст.22 Закону України, -
ВИМАГАЄМО:
усунути порушення процедури закупівлі, а саме виключити із тендерної документації дискримінаційні умови щодо обов'язкової наявності в учасників процедури закупівлі наступної спецтехніки:
- кран на гусеничному або автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 40 тонн – не менше 1 шт.;
- екскаватор на гусеничному ходу з об’ємом ковша не меньше 1,8 м? - не менше 3 шт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2021 13:44
Згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Щодо наявності техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, повідомляємо наступне:
У Додатку № 3 до тендерної документації замовником представлено мінімально необхідний перелік основних будівельних машин, механізмів, обладнання, електроінструменту, транспортних засобів та іншої техніки, при використанні якої, учасник буде спроможний виконати предмет закупівлі в зазначенні строки, з відповідною якістю.
Також у Додатку № 3 до тендерної документації замовником зазначено:
«Учасник у довідці зазначає чи є машини, механізми та обладнання власними, чи знаходяться у користуванні на підставі зазначених в довідці умов.
Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. В разі використання договорів послуг учасник надає документи: копії договорів послуг, дійсні на весь термін виконання робіт за предметом закупівлі; копії документів, які підтверджують права власності на зазначені в договорах машини та механізми; листи підтвердження від власника щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за предметом закупівлі.
В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку, у разі оренди техніки у фізичної особи, договір має бути нотаріально посвідчений.
В разі договору лізингу — надати копію договору, з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця.
В разі використання техніки субпідрядної організації, надати копію договору субпідряду на виконання робіт по об’єкту закупівлі, або копію договору наміру на виконання робіт на об’єкті закупівлі, з наданням копій документів, що підтверджують права власності субпідрядника на зазначену техніку, у разі використання субпідрядником орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
Тобто, Замовник з метою збільшення конкурентоздатності учасників запропонував учаснику зазначити наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, не тільки власної техніки, а також Замовником допускається використання орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), або по договорам надання послуг.
Таким чином вимога щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розширює конкуренцію та направлена на збільшення кількості організацій, що можуть відповідати кваліфікаційним критеріям.
Щодо наявності техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, повідомляємо наступне:
У Додатку № 3 до тендерної документації замовником представлено мінімально необхідний перелік основних будівельних машин, механізмів, обладнання, електроінструменту, транспортних засобів та іншої техніки, при використанні якої, учасник буде спроможний виконати предмет закупівлі в зазначенні строки, з відповідною якістю.
Також у Додатку № 3 до тендерної документації замовником зазначено:
«Учасник у довідці зазначає чи є машини, механізми та обладнання власними, чи знаходяться у користуванні на підставі зазначених в довідці умов.
Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. В разі використання договорів послуг учасник надає документи: копії договорів послуг, дійсні на весь термін виконання робіт за предметом закупівлі; копії документів, які підтверджують права власності на зазначені в договорах машини та механізми; листи підтвердження від власника щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за предметом закупівлі.
В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку, у разі оренди техніки у фізичної особи, договір має бути нотаріально посвідчений.
В разі договору лізингу — надати копію договору, з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця.
В разі використання техніки субпідрядної організації, надати копію договору субпідряду на виконання робіт по об’єкту закупівлі, або копію договору наміру на виконання робіт на об’єкті закупівлі, з наданням копій документів, що підтверджують права власності субпідрядника на зазначену техніку, у разі використання субпідрядником орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
Тобто, Замовник з метою збільшення конкурентоздатності учасників запропонував учаснику зазначити наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, не тільки власної техніки, а також Замовником допускається використання орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), або по договорам надання послуг.
Таким чином вимога щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розширює конкуренцію та направлена на збільшення кількості організацій, що можуть відповідати кваліфікаційним критеріям.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" |
18 893 082,99
UAH з ПДВ
|
18 893 082,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОСТІР ПЛЮС" |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" #42338959 |
Переможець |
18 893 082,99
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 14:53
|
Лист на розірвання №1550 від 29.12.2023 до договору №041.21.30 від 08.06.2021.pdf | укладений |
15 січня 2024 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:07
|
ДУ3 до договору 041-21-30 від 08.06.2021.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2021 11:52
|
ДУ№2 до Договору №041-21-30 від 08.06.2021р.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2021 13:58
|
ДУ№1 до Договору №041-21-30 від 08.06.2021р.pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 13:45
|
Договір №041-21-30 від 08.06.2021р.pdf | укладений |
09 червня 2021 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 041/21/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 041/21/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2,3 в новій редакції, подовження строку дії Договору та строку виконання робіт у зв'язку із затримкою фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 041/21/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 червня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з відсутністю коштів у головного розпорядника на фінансування робіт, керуючись п.14.1, 14.2 Договору, на підставі п.4 ст.849 Цивільного кодексу України |