Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Запорізької в м.Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)]
Очікувана вартість
13 124 062,00 UAH
UA-2021-04-26-008309-a 217b0b4c8ea74b829db0cf2cc5fd9d34
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171886 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171886
tend2016@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2019 році в результаті проведення процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-05-001092-b було укладено договір від 16.09.2019 № 42/19 з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ", ціна договору складає 29 243 202,00 грн. Під час виконанні робіт по об’єкту була виявлена необхідність виконання додаткових робіт. У зв’язку з чим в 2021 році було зроблено коригування проекту. Згідно експертного звіту сума додаткових робіт становить 13 124 062, грн з ПДВ. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021 15:40
Оскарження наміру укласти договір: 07 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаткові роботи по І черзі будівництва.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція площі Запорізької в м.Запоріжжя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, площа Запорізька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 квітня 2021 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 15:24
Протокол переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-01-000052 ● e1afc4e59714406f9dae791a5dbe85b1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2021 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.09.2021 № 536

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Леся ПИШНИК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 536.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-04-26-008309-a, 26.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-01 16:42:37

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-26-008309-a, яка проводилась Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-06 09:42:11

Відповідь на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2021-04-26-008309-a

Видатки на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція площі Запорізької в м. Запоріжжя» (далі – Об’єкт) передбачені по Програмі розвитку інфраструктури та комплексного благоустрою міста Запоріжжя на 2020-2022 роки затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 18.12.2019 №15 (зі змінами та доповненнями), в межах видатків 2021 року. Остання редакція програми розміщена на сайті Запорізької міської ради за посиланням https://zp.gov.ua/uk/sessions/114/resolution/45842.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Запорізької в м. Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)]» визначено згідно з розробленою проєктно-кошторисною документацією, яка була розроблена з урахуванням вимог Порядку розроблення проєктної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16 травня 2011 року №45, ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», на підставі вихідних даних на проєктування з дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Зазначаємо, що по розробленій на Об’єкт проєктно-кошторисній документації відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 (із змінами), було отримано позитивний експертний звіт Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 31.03.2021 №10-0116-21 (зі змінами згідно листів Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 20.04.2021 №561, від 05.05.2021 №715).
Види, обсяги та вартість робіт визначені з урахуванням розробленої проєктно-кошторисної документації, зокрема з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», враховуючи граничні обсяги доведеного бюджетного фінансування у 2021 році на виконання робіт по Об’єкту.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі міститься в паперовому вигляді в матеріалах тендерної документації (додається).
Також слід зазначити, що відповідно до ч. 4 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Таким чином, оскільки постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 не належить до законодавства про закупівлі, перевірка її виконання у рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» є безпідставною.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#42977716
Переможець 13 124 062,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 15:40

Документи

26 квітня 2021 15:40
Електронний підпис
26 квітня 2021 15:39
Протокол 43.21-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 15:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#42977716
13 124 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2021 15:40
Електронний підпис
26 квітня 2021 15:39
Протокол 43.21-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 21:13
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 14:58
Додаткова угода 2 від 13.05.2021.pdf зміни до договору
19 січня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 16:40
Додаткова угода 1 від 27.05.2021.pdf зміни до договору
27 травня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 09:48
Додаток 3 графік виконання до договору 29.21.43.pdf укладений
13 травня 2021 09:46
Додаток 1 договірна ціна до договору 29.21.43.pdf укладений
13 травня 2021 09:46
Додаток 4 план фінансування до договору 29.21.43.pdf укладений
13 травня 2021 09:46
Додаток 2 локальний кошторис до договору 29.21.43.pdf укладений
13 травня 2021 09:46
Договір 29.21.43 від 13.05.2021.pdf укладений
13 травня 2021 09:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 червня 2021 14:59
3 937 218,60 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA608201720355379600000707570
ТОВ "БК Будреконструкцiя"
Оплачений
25 червня 2021 11:20
2 482 677,32 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA873001190000026007040463001
ТОВ "БК БУДРЕКОНСТРУКЦIЯ"
Оплачений
25 червня 2021 11:20
3 354 692,10 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA873001190000026007040463001
ТОВ "БК БУДРЕКОНСТРУКЦIЯ"
Оплачений
30 грудня 2021 15:47
403 771,68 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA873001190000026007040463001
ТОВ "БК БУДРЕКОНСТРУКЦIЯ"
Оплачений
30 грудня 2021 15:47
377 583,20 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA873001190000026007040463001
ТОВ "БК БУДРЕКОНСТРУКЦIЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна авансу
Номер договору про закупівлю: 29/21/43
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору 29/21/43 від 13.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 29/21/43
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 2 від 13.05.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 13 124 062,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 187 343,66 UAH)