Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Оксана Смольянинова +380617171886 tend2016@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 15:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 травня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
26 квітня 2021 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 15:24 |
Протокол переговорів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000052 ● e1afc4e59714406f9dae791a5dbe85b1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2021 № 536
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 536.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-04-26-008309-a, 26.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-01 16:42:37
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-26-008309-a, яка проводилась Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-06 09:42:11
Відповідь на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2021-04-26-008309-a
Видатки на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція площі Запорізької в м. Запоріжжя» (далі – Об’єкт) передбачені по Програмі розвитку інфраструктури та комплексного благоустрою міста Запоріжжя на 2020-2022 роки затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 18.12.2019 №15 (зі змінами та доповненнями), в межах видатків 2021 року. Остання редакція програми розміщена на сайті Запорізької міської ради за посиланням https://zp.gov.ua/uk/sessions/114/resolution/45842.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Запорізької в м. Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)]» визначено згідно з розробленою проєктно-кошторисною документацією, яка була розроблена з урахуванням вимог Порядку розроблення проєктної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16 травня 2011 року №45, ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», на підставі вихідних даних на проєктування з дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Зазначаємо, що по розробленій на Об’єкт проєктно-кошторисній документації відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 (із змінами), було отримано позитивний експертний звіт Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 31.03.2021 №10-0116-21 (зі змінами згідно листів Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 20.04.2021 №561, від 05.05.2021 №715).
Види, обсяги та вартість робіт визначені з урахуванням розробленої проєктно-кошторисної документації, зокрема з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», враховуючи граничні обсяги доведеного бюджетного фінансування у 2021 році на виконання робіт по Об’єкту.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі міститься в паперовому вигляді в матеріалах тендерної документації (додається).
Також слід зазначити, що відповідно до ч. 4 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Таким чином, оскільки постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 не належить до законодавства про закупівлі, перевірка її виконання у рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» є безпідставною.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" #42977716 |
Переможець |
13 124 062,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 21:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2022 14:58
|
Додаткова угода 2 від 13.05.2021.pdf | зміни до договору |
19 січня 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2021 16:40
|
Додаткова угода 1 від 27.05.2021.pdf | зміни до договору |
27 травня 2021 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 09:48
|
Додаток 3 графік виконання до договору 29.21.43.pdf | укладений |
13 травня 2021 09:46
|
Додаток 1 договірна ціна до договору 29.21.43.pdf | укладений |
13 травня 2021 09:46
|
Додаток 4 план фінансування до договору 29.21.43.pdf | укладений |
13 травня 2021 09:46
|
Додаток 2 локальний кошторис до договору 29.21.43.pdf | укладений |
13 травня 2021 09:46
|
Договір 29.21.43 від 13.05.2021.pdf | укладений |
13 травня 2021 09:46
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
03 червня 2021 14:59
|
3 937 218,60 UAH | UA388201720344211021100095199 Департамент інфраструктури та благ.ЗМР |
UA608201720355379600000707570 ТОВ "БК Будреконструкцiя" |
Оплачений |
25 червня 2021 11:20
|
2 482 677,32 UAH | UA388201720344211021100095199 Департамент інфраструктури та благ.ЗМР |
UA873001190000026007040463001 ТОВ "БК БУДРЕКОНСТРУКЦIЯ" |
Оплачений |
25 червня 2021 11:20
|
3 354 692,10 UAH | UA388201720344211021100095199 Департамент інфраструктури та благ.ЗМР |
UA873001190000026007040463001 ТОВ "БК БУДРЕКОНСТРУКЦIЯ" |
Оплачений |
30 грудня 2021 15:47
|
403 771,68 UAH | UA388201720344211021100095199 Департамент інфраструктури та благ.ЗМР |
UA873001190000026007040463001 ТОВ "БК БУДРЕКОНСТРУКЦIЯ" |
Оплачений |
30 грудня 2021 15:47
|
377 583,20 UAH | UA388201720344211021100095199 Департамент інфраструктури та благ.ЗМР |
UA873001190000026007040463001 ТОВ "БК БУДРЕКОНСТРУКЦIЯ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна авансу |
Номер договору про закупівлю: | 29/21/43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору 29/21/43 від 13.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 29/21/43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 2 від 13.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |