Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Спортивний комплекс "Авангард" |
Код ЄДРПОУ: | 39401098 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Мельникова, 46 |
Контактна особа: |
Щербак Владислав Сергійович +380444868999 AvangardSport777@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 11:43 |
Очікувана вартість: | 76 184 966,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 380 924,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору на строк до 31.12.2021 року, однак в будь-якому випадку до повного виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації. Реквізити Замовника: Державне підприємство «Спортивний комплекс «Авангард» Код ЄДРПОУ 39401098 Банківські реквізити: IBAN:UA463003460000026008026735801 в ПАТ «АЛЬФА-БАНК», м. Київ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2021 17:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2021 17:37 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.pdf | |
29 квітня 2021 17:37 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf | |
26 квітня 2021 18:42 |
Тендерна документація.pdf |
29 квітня 2021 17:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 квітня 2021 17:37 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.pdf
|
|||
29 квітня 2021 17:37 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf
|
|||
26 квітня 2021 18:42 |
Тендерна документація.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000016 ● cc601a5be6c645db9ad36f2d58171522
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2021 № 322
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
21.05.2021 № 322
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-04-26-007326-c 26.04.2021
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-27 09:40:24
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень будівлі льодового палацу ДП «СК «АВАНГАРД» на вул. Мельникова, 46 (літера А) у Шевченківському районі м. Києва» (Коригування) 1 черга будівництва (ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-26-007326-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів ДП «Спортивний комплекс «Авангард» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-31 18:10:00
Пояснення
На запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об'єтку "Капітальний ремонт приміщень будівлі льодового палацу ДП "СК "Авангард" на вул. Мельникова, 46 (літера А) у Шевченківському районі м. Києва" (Коригування) 1 черга будівництва (ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" направляємо посилання на сторінку власного веб-сайту з розміщенням обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також необхідна інформацію додається до цього листа окремим ПДФ-файлом.
https://sc-avangard.kiev.ua/reconstruction/
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-11 16:32:35
Роз'яснення щодо висновку
Надаємо запечерення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-26-007326-c від 09.06.2021 року
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-26-007326-c від 09.06.2021 року Відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 21.05.2021 року № 322 розпочато моніторинг закупівлі по предмету РОБОТИ ПО ОБ'ЄКТУ "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ БУДІВЛІ ЛЬОДОВОГО ПАЛАЦУ ДП "СК "АВАНГАРД" НА ВУЛ. МЕЛЬНИКОВА, 46 (ЛІТЕРА А) У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ М.КИЄВА" (КОРИГУВАННЯ) 1 ЧЕРГА БУДІВНИЦТВА (ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)", оголошення про проведення якої оголошено за № UA-2021-04-26-007326-c. За результатами проведення моніторингу, 09 червня 2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про його результати, яким встановлено наявність порушення вимог частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII та частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII з огляду на наступне: 1) Переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» у складі пропозиції надано довідку від 05.05.2021 № 5/21-19, в якій відсутня інформація щодо наявності в ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» інженера, чим порушено підпунктом 5.2.4 пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації; 2) Переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» не надано документу, який би свідчив про прийняття об’єкту в експлуатацію по аналогічному договору, чим не виконано вимоги підпункту 5.2.9 пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації; 3) Переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» не надано копій документів, які підтверджують повне виконання договору, зазначеного в довідці згідно з пунктом 5.2.8 Розділу ІІІ тендерної документації, чим не виконано вимоги пункту 5.2.10 Розділу ІІІ тендерної документації; 4) Переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» не надано зокрема договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2021 року, чим не виконано вимоги п. 5.2.1 та 5.2.2 Розділу ІІІ тендерної документації. Повідомляємо, що Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком з наступних підстав. По-перше, відповідно до підпункту 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відомості про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі відповідно до запропонованої форми Таблиця «2», зокрема до переліку обов’язково включити інженера. На виконання вищезазначеного, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» у складі тендерної пропозиції надала довідку № 5/21-19 від 05.05.2021 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить інформацію про наявність інженера-проектувальника Шемелько Р.М. та інженера-проектувальника Дацко М.М., чим підтверджено наявність інженера. Відповідно до Розділу 15. Інженер. Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 N 336. Завдання та обов'язки. Виконує з використанням засобів обчислювальної техніки, комунікацій та зв'язку роботи в галузі науково-технічної діяльності з проектування, будівництва, інформаційного обслуговування, організації виробництва, праці та управління, метрологічного забезпечення, технічного контролю тощо. Розробляє методичні та нормативні документи, технічну документацію, а також пропозиції та заходи щодо виконання розроблених проектів і програм. Вищезазначене свідчить, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» підтверджено наявність інженера у відповідності до умов тендерної документації, чим виконано підпункт 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в повному обсязі. Вищезазначене також свідчить, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що підтверджено документами, які надані у складі тендерної пропозиції в повному обсязі. По-друге, відповідно до підпункту 5.2.9. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договір (-и), який (-і) вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.8. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов’язковим наданням документу про прийняття об’єкту в експлуатацію по даному договору. На виконання вищезазначеного, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» у складі тендерної пропозиції надано договір підряду № 26-10/17 від 26.10.2017 року, укладений між Приватним підприємством «Житлово-будівельна компанія «РІЕЛ» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС», об’єктом якого відповідно до пункту 1.1. даного договору є Бізнес-центр з об'єктами соціально-культурного, соціально-побутового призначення в складі офісних га торгівельних приміщень, житлових апартаментів, квартир та інших приміщень по вул. Глибочицька, 1З у Шевченківському районі м. Києва та Сертифікат ІУ № 163193092424 про прийняття об’єкту - Бізнес-центр з об'єктами соціально-культурного, соціально-побутового призначення в складі офісних га торгівельних приміщень, житлових апартаментів, квартир та інших приміщень по вул. Глибочицька, 1З у Шевченківському районі м. Києва в експлуатацію, чим виконано підпункт 5.2.9. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в повному обсязі. Вищезазначене свідчить, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджено документами, які надані у складі тендерної пропозиції в повному обсязі. По-третє, відповідно до підпункту 5.2.10. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) повне виконання договору(ів), який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.8. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації (довідки форми КБ-3 за весь період виконання робіт по договору). На виконання вищезазначеного, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» у складі тендерної пропозиції надано довідку № 5/21-5 від 05.05.2021 року, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного з Приватним підприємством «Житлово-будівельна компанія «РІЕЛ» на суму 21 063 597, 02 грн. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» надано договір підряду № 26-10/17 від 26.10.2017 року, укладений між Приватним підприємством «Житлово-будівельна компанія «РІЕЛ» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС», де у пункті 2.1. даного договору вказано, що ціна договору визначена на підставі локальних кошторисів та складає суму вартості всіх робіт, які були виконані Підрядником згідно додатків до договору. Відповідно до додатків № 1-12, які є невід’ємною частиною даного договору, договірна ціна договору складає 25 124 234, 86 грн з ПДВ. Водночас, відповідно до пункту 2 кожного із додатків зазначено, що після закінчення робіт Замовник здійснює остаточний розрахунок за виконані роботи на протязі 5 (п’яти) банківських днів з моменту надання Підрядником рахунків, згідно з підписаними Сторонами актами та Довідками і актом приймання-передачі закінчених Робіт. Відтак, загальну суму договору (остаточний розрахунок по договору) становить сума усіх підписаних сторонами актів та довідок, а саме у розмірі 21 063 597, 02 грн., що підтверджено наданими у складі довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та актами приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в). Вищезазначене свідчить, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» виконано підпункт 5.2.10. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в повному обсязі, чим підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджено документами, які надані у складі тендерної пропозиції в повному обсязі. По-четверте, відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, яка зазначена у відомостях згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди*/суборенди*/лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи. * Договір повинен бути чинний не менш ніж до 31.12.2021 року. На виконання вищезазначеного, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» у складі тендерної пропозиції надано довідку № 5/21-1 від 05.05.2021 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка містить інформацію про наявність орендованого нежитлового приміщення загальною площею 22,5 кв.м., за адресою: м. Київ, вул. Степана Руданського, 3а, офіс 509 та договір № 07-02/509 оренди нежитлового приміщення від 07.02.2019 року, де у додатковій угоді № 2 до даного договору вказано, що «цей договір діє з «07» лютого 2019 року до «31» грудня 2020 року. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення договору оренди протягом одного місяця після закінчення терміну дії договору, він вважається продовженим на той самий термін і на тих самих умовах, які були передбачені договором». Враховуючи вищезазначене, на момент подання тендерної пропозиції, договір № 07-02/509 оренди нежитлового приміщення від 07.02.2019 року пролонговано на той самий термін і на тих самих умовах, які були передбачені договором, а саме до 31.12.2021 року, чим виконано підпункт 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в повному обсязі та підтверджено відповідність ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вищезазначене свідчить, що Замовником не допущено порушень законодавства при проведенні процедури закупівлі по предмету РОБОТИ ПО ОБ'ЄКТУ "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ БУДІВЛІ ЛЬОДОВОГО ПАЛАЦУ ДП "СК "АВАНГАРД" НА ВУЛ. МЕЛЬНИКОВА, 46 (ЛІТЕРА А) У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ М.КИЄВА" (КОРИГУВАННЯ) 1 ЧЕРГА БУДІВНИЦТВА (ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)", ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-26-007326-c, зокрема у Замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» у відповідності до статті 31 Закону.
2021-06-11 16:47:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги частини 11 та частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII та частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в судовому порядку. |
Дата публікації: | 29 червня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/18041/21 |
Дата відкриття провадження: | 05 липня 2021 |
Документи:
03 серпня 2021 17:05
|
Електронний підпис |
29 червня 2021 17:38
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРА ЛЮКС" |
75 782 070,33
UAH з ПДВ
|
75 782 070,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД - 11" |
76 099 843,02
UAH з ПДВ
|
76 099 843,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СФЕРА ЛЮКС" #41377997 |
Переможець |
75 782 070,33
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 13:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:39
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 18:46
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 18:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 12:18
|
Додаткова угода 2 з додатком.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 11:56
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 червня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 16:15
|
Додаток №3 | укладений |
01 червня 2021 16:13
|
Додаток №2 | укладений |
01 червня 2021 16:13
|
Додаток №1 | укладений |
01 червня 2021 16:12
|
Договір | укладений |
01 червня 2021 16:12
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
25 червня 2021 11:13
|
3 000 000,00 UAH | UA628201720343270001000098928 ДП "СК "Авангард" |
UA968201720355309107000709821 ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ "СФЕРА ЛЮКС" |
Оплачений |
20 липня 2021 12:06
|
19 734 621,10 UAH | UA628201720343270001000098928 ДП "СК "Авангард" |
UA968201720355309107000709821 ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ "СФЕРА ЛЮКС" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення розрахункових реквізитів виконавця робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт до Договору підряду № 19 на виконання робіт від 01.06.2021 року, виклавши його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено юридичну адресу Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали додаткову угоду з метою врегулювання договірних відносин, узгодження проектних рішень та вирішення питання здачі-прийняття виконаних будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |