Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Артем Лук'яненко +380512374965 artemlukianenko986263@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 173 161 574,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 731 615,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 18:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 18:36 |
ТД (Лазурна, 18-В).docx | |
26 квітня 2021 18:36 |
Технічна специфікація (Додаток 4).rar |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-02-000033 ● 2e3e002c6f6e4de9b6bc429fb349f0a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2021 № 281
Одеса
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-04-26-007300-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 квітня 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.06.2021.
Начальник Управління
Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-17 13:29:42
Запит замовнику щодо надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Реконструкція Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи по вулиці Лазурній, 18-В у м. Миколаєві. Коригування проекту» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Згідно з умовами пункту 2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагалось надати: «підтвердження обов’язкової наявності в штатному розкладі наступних інженерних працівників та спеціалістів будівельних професій: виконроб, сантехнік, електромонтажник будівельний, маляр, штукатур, електрогазозварювальник, бетоняр та інші». В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД» не зазначені спеціалісти будівельних професій, які точно відповідають вимозі тендерної документації щодо наявності електромонтажника будівельного. Зважаючи на вказане, пропоную пояснити, яким чином Замовник встановив, що пропозиція ТОВ «Антарес-БУД» відповідає кваліфікаційним вимогам в цій частині?
2. Довідкою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, від 06.05.2021 № 100, поданою у складі тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-БУД», не передбачено наявність машин і механізмів, передбачених відомостями ресурсів до технічного завдання тендерної документація (автомобілі, трактори, крани тощо). Зважаючи на вказане, пропоную пояснити, яким чином Замовник встановив, що пропозиція ТОВ «Антарес-БУД» відповідає кваліфікаційним вимогам в цій частині?
3. Згідно з умовами пункту 3 частини четвертої Додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагалось надати: «дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, які необхідні для виконання робіт зазначені Учасником в частині ІІ підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни, виданий Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом, або його територіальними органами, або іншими державними органами (передбачені порядком видачі дозволів)». В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД» наявний тільки один відповідний Дозвіл на експлуатацію вантажопідйомних кранів та машин, а саме: крану підвісного електричного однобалкового, зав № 22436, 1971 р.в. СРСР. Зважаючи на вказане, пропоную пояснити, яким чином Замовник встановив, що вказаний дозвіл стосується будь-якої машини чи механізму, зазначеної учасником ТОВ «Антарес-БУД» в частині ІІ підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-24 08:25:25
Відповідь на звернення
У відповідь на зауваження та можливе порушення вимог тендерної документації за результатами моніторингу повідомляємо наступне
1. «Ознака порушення – ТОВ «Антарес-БУД» не надав дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, які залучені на умовах надання послуг»
Додатком 1 пункт 4 підпункт 3 тендерної документації передбачено надання діючого дозволу УЧАСНИКА на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, які необхідні для виконання робіт зазначені Учасником в частині ІІ підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни. ТОВ « Антарес-БУД» , як УЧАСНИК тендерної закупівлі, надав у складі тендерної пропозиції дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин і механізмів, які зазначені у Довідці про наявність матеріально-технічної бази та в частині ІІ підсумкової відомості ресурсів та є власністю учасника. Інша техніка ( машини, механізми) планується до використання відповідно до Договорів про надання послуг, що передбачають надання техніки разом з кваліфікованим персоналом та відповідальність за техніку безпеки при використанні механізмів покладається на виконавця послуг ( Договори про надання послуг в наявності у складі тендерної пропозиції учасника). Вартість виконання послуг за вищевказаними договорами не перевищує 20% вартості предмета закупівлі, тому документи, що підтверджують кваліфікацію виконавців послуг та дозволи на використання машин і механізмів не подавались у складі тендерної пропозиції учасника. Вимогами тендерної документації встановлені вимоги до надання документів залучених субпідрядників та співвиконавців, якщо вартість робіт складає не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
Отже, порушення вимог тендерної документації з боку ТОВ «Антарес-БУД», як Учасника тендерної закупівлі, відсутнє.
2.У пропозиції ТОВ «Антарес-БУД» міститься інформація, щодо наявності електромонтажників, які працюють у будівництві відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010. Електромонтажник будівельний у Класифікаторі професій зазначено за кодом 7249 – укрупнені професії механіків та монтажників електричного та електронного устаткування та не містить інших кодів КОД ЗКППТР. Зазначені у довідці ТОВ «Антарес-БУД» професії електромонтажників, які працюють на будівництві повністю відповідають вимогам Класифікатора професій та визначені кодом 7137 – будівельні та подібні до них електрики. Отже, ознаки порушення вимог тендерної документації з боку ТОВ «Антарес-БУД» відсутнє.
3. Ознака порушення – ТОВ «Антарес-БУД» не включив до довідки будівельні машини та механізми, зазначені у технічному завданні.
Ознака порушення не підтверджується.
Будівельні машини та механізми у технічному завданні зазначені із відомостей ресурсів інвесторських кошторисів та розраховані на підставі нормативних показників.
В додатку 1 до тендерної документації в розділі «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вказується: «Будівельні машини і механізми, зазначені Учасником в частині ІІ підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни повинні бути відображені в довідці про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
Отже, Учасник, для виконання робіт за предметом закупівлі, прорахував за необхідне використання тільки тих машин та механізмів, які відображені в довідці про наявність будівельних машин і механізмів та повністю відповідають ІІ частині підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на зауваження та можливе порушення вимог тендерної документації за результатами моніторингу повідомляємо наступне 1. «Ознака порушення – ТОВ «Антарес-БУД» не надав дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, які залучені на умовах надання послуг» Додатком 1 пункт 4 підпункт 3 тендерної документації передбачено надання діючого дозволу УЧАСНИКА на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, які необхідні для виконання робіт зазначені Учасником в частині ІІ підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни. ТОВ « Антарес-БУД» , як УЧАСНИК тендерної закупівлі, надав у складі тендерної пропозиції дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин і механізмів, які зазначені у Довідці про наявність матеріально-технічної бази та в частині ІІ підсумкової відомості ресурсів та є власністю учасника. Інша техніка ( машини, механізми) планується до використання відповідно до Договорів про надання послуг, що передбачають надання техніки разом з кваліфікованим персоналом та відповідальність за техніку безпеки при використанні механізмів покладається на виконавця послуг ( Договори про надання послуг в наявності у складі тендерної пропозиції учасника). Вартість виконання послуг за вищевказаними договорами не перевищує 20% вартості предмета закупівлі, тому документи, що підтверджують кваліфікацію виконавців послуг та дозволи на використання машин і механізмів не подавались у складі тендерної пропозиції учасника. Вимогами тендерної документації встановлені вимоги до надання документів залучених субпідрядників та співвиконавців, якщо вартість робіт складає не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. Отже, порушення вимог тендерної документації з боку ТОВ «Антарес-БУД», як Учасника тендерної закупівлі, відсутнє. 2.У пропозиції ТОВ «Антарес-БУД» міститься інформація, щодо наявності електромонтажників, які працюють у будівництві відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010. Електромонтажник будівельний у Класифікаторі професій зазначено за кодом 7249 – укрупнені професії механіків та монтажників електричного та електронного устаткування та не містить інших кодів КОД ЗКППТР. Зазначені у довідці ТОВ «Антарес-БУД» професії електромонтажників, які працюють на будівництві повністю відповідають вимогам Класифікатора професій та визначені кодом 7137 – будівельні та подібні до них електрики. Отже, ознаки порушення вимог тендерної документації з боку ТОВ «Антарес-БУД» відсутнє. 3. Ознака порушення – ТОВ «Антарес-БУД» не включив до довідки будівельні машини та механізми, зазначені у технічному завданні. Ознака порушення не підтверджується. Будівельні машини та механізми у технічному завданні зазначені із відомостей ресурсів інвесторських кошторисів та розраховані на підставі нормативних показників. В додатку 1 до тендерної документації в розділі «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вказується: «Будівельні машини і механізми, зазначені Учасником в частині ІІ підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни повинні бути відображені в довідці про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Отже, Учасник, для виконання робіт за предметом закупівлі, прорахував за необхідне використання тільки тих машин та механізмів, які відображені в довідці про наявність будівельних машин і механізмів та повністю відповідають ІІ частині підсумкової відомості ресурсів до договірної ціни пропозиції.
2021-07-05 09:48:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-БУД" |
164 503 495,30
UAH з ПДВ
|
164 503 495,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІВАЙС ЛТД" |
173 161 152,14
UAH з ПДВ
|
173 161 152,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-БУД" #31159868 |
Переможець |
164 503 495,30
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:40
|
Д.у. 4 Д.16-21 Лазурна18 Антарес.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2023 19:41
|
Д.у.3 Д.16-21 Лазурна18 Антарес.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 19:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2023 11:39
|
Д.у.2 Д 16-21 Лазурна 18 В Антарес.pdf | зміни до договору |
27 березня 2023 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 13:39
|
Д.У. 1 Д. 16-21 Лазурная 18 Антарес Буд.FR12.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 14:27
|
Д. 16-21 Лазурная 18.FR12.pdf | укладений |
28 травня 2021 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 та в пункт 9.1 розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статті 41 п.5.4. Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статті 41 п.5.4. Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |