Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» Послуги з поточного ремонту ІІ поверху адмінбудівлі сільської ради по вул. Духновича, 64, с.Горонда, Мукачівський район, Закарпатська область
Очікувана вартість
967 484,40 UAH
UA-2021-04-26-007245-c ● c26145bfcc964d8b9856d47bc59e6fbb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Горондівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04350412 |
Місцезнаходження: | 89656, Україна , Закарпатська обл., Мукачівський р-н, село Горонда, Вул. Духновича, 64 |
Контактна особа: |
Сергій Лембей +380955916365 goronda.s-r@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2021 11:09 |
Очікувана вартість: | 967 484,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 674,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
«Інші завершальні будівельні роботи» Послуги з поточного ремонту ІІ поверху адмінбудівлі сільської ради по вул. Духновича, 64, с.Горонда, Мукачівський район, Закарпатська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» Послуги з поточного ремонту ІІ поверху адмінбудівлі сільської ради по вул. Духновича, 64, с.Горонда, Мукачівський район, Закарпатська область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 18:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 18:23 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доцільність відкритих торгів
Дата подання: 26 квітня 2021 23:48
Дата відповіді: 27 квітня 2021 13:48
з 1 вересня 2015 року набувають чинності зміни до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» в частині проведення експертизи проектів будівництва. Змінами, зокрема, передбачається, що обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо кошторисної частини проектної документації. Таким чином, проведення експертизи кошторисної частини проектної документації у зазначених випадках, якщо кошторисна вартість об'єкті не перевищує 300 тисяч гривень, стає необов'язковою. Вартість робіт по обєкту "Послуги з поточного ремонту ІІ поверху адмінбудівлі сільської ради по вул. Духновича, 64, с.Горонда, Мукачівський район, Закарпатська область (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)" становить 967 тис.грн що перевищує 300 тис грн. згідно проекту договору поданим Замовником ніде невказано що даний обєкт відповідає кошторисній документації яка пройшла експертизу. Також незрозуміло чому Поточний ремонт приміщень адмінбудинку Керецьківської сільської ради (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) віднесли до відкритих торгів, коли даний вид робіт і по складу і по вартості відноситься до спрощеної процедури закупівель. Якщо вже даний обєкт віднесли до відкритих торгів тоді де зазначено голову тендерного комітету а не посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками . Прошу відповісти на дані запитання. З повагою майбутній участник процедури
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Надаємо відповідь на дані запитання.
Запитання: З 1 вересня 2015 року набувають чинності зміни до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» в частині проведення експертизи проектів будівництва. Змінами, зокрема, передбачається, що обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо кошторисної частини проектної документації. Таким чином, проведення експертизи кошторисної частини проектної документації у зазначених випадках, якщо кошторисна вартість об'єкті не перевищує 300 тисяч гривень, стає необов'язковою. Вартість робіт по обє’кту "Послуги з поточного ремонту ІІ поверху адмінбудівлі сільської ради по вул. Духновича, 64, с. Горонда, Мукачівський район, Закарпатська область (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)" становить 967 тис. грн що перевищує 300 тис грн. згідно проекту договору поданим
Відповідь: Перелік проєктів будівництва об’єктів, які підлягають обов’язковій експертизі, наведений у ст. 31 Закону № 3038 та п. 10 Порядку № 560.
За класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. При цьому якщо до складу будови (комплексу) входить хоча б один об’єкт, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, то проєкт будівництва підлягає обов’язковій експертизі за всіма напрямами;
споруджують на територіях зі складними інженерно-геологічними й техногенними умовами — щодо міцності, надійності та довговічності будинків і споруд;
споруджують із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їхня кошторисна вартість перевищує 300 тис. грн, — щодо кошторисної частини проєктної документації.
Зверніть увагу! Законодавчо закріплено перехід від категорій складності об’єктів будівництва до класів наслідків (відповідальності).
Клас наслідків визначають для кожного об’єкта будівництва або його частини, цей показник характеризує: рівень потенційної небезпеки для життя або здоров’я людей, які можуть там перебувати (постійно або періодично) або знаходитись зовні такого об’єкта, рівень матеріальних чи соціальних втрат, при припиненні експлуатації об’єкта.
Так, для будівельних об’єктів установлено такі класи наслідків:
СС1 — незначні наслідки (належать об’єкти I та II категорій складності);
СС2 — середні наслідки (належать об’єкти III та IV категорій складності);
СС3 — значні наслідки (належать об’єкти V категорії складності).
На завершення: В окремих обґрунтованих випадках при поліпшенні експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація (п. 8.4 ДБН А.2.2-3:2014). Про це зазначено в листі Мінрегіону від 15.05.2015 № 8/15-232-15
Запитання: Також незрозуміло чому Поточний ремонт приміщень адмінбудинку Керецьківської сільської ради (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) віднесли до відкритих торгів, коли даний вид робіт і по складу і по вартості відноситься до спрощеної процедури закупівель
Відповідь: Згідно Закону України « Про публічні закупівлі» чітко визначає межі в яких проводяться закупівлі Замовником. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text. Замовник оголосив закупівлю на послугу щодо поточного ремонту, а не на роботу хочемо зауважити. Тому дотримуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вибрав правильну процедуру закупівель, а саме відкриті торги. На запитання щодо Керецківської сільської ради, ми Вам не компетентні надати відповідь, краще спитати, це в них.
Запитання : Якщо вже даний обєкт віднесли до відкритих торгів тоді де зазначено голову тендерного комітету а не посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками.
Відповідь: Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві сам вирішувати,як йому краще проводити процедуру закупівель. Замовником було покладено обо’вязки на Уповноважену особу, щодо всіх закупівель,що будуть здійснюватись Горондівською сільською радою. Відповідно до 1 січня 2022 року має відбутися повний перехід у проведенні закупівель на формат роботи через уповноважених осіб. Тендерні комітети мусять припинити свою діяльність до зазначеної дати. Наразі поряд із уповноваженою особою (спрощені закупівлі) може діяти й тендерний комітет (закупівлі) за умови, що кожен з них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель (п. 4 розд. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922).
Дякуємо гарно Вам за запитання.
З великою повагою до Вас Уповноважена особа.
Надаємо відповідь на дані запитання.
Запитання: З 1 вересня 2015 року набувають чинності зміни до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» в частині проведення експертизи проектів будівництва. Змінами, зокрема, передбачається, що обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо кошторисної частини проектної документації. Таким чином, проведення експертизи кошторисної частини проектної документації у зазначених випадках, якщо кошторисна вартість об'єкті не перевищує 300 тисяч гривень, стає необов'язковою. Вартість робіт по обє’кту "Послуги з поточного ремонту ІІ поверху адмінбудівлі сільської ради по вул. Духновича, 64, с. Горонда, Мукачівський район, Закарпатська область (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)" становить 967 тис. грн що перевищує 300 тис грн. згідно проекту договору поданим
Відповідь: Перелік проєктів будівництва об’єктів, які підлягають обов’язковій експертизі, наведений у ст. 31 Закону № 3038 та п. 10 Порядку № 560.
За класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. При цьому якщо до складу будови (комплексу) входить хоча б один об’єкт, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками, то проєкт будівництва підлягає обов’язковій експертизі за всіма напрямами;
споруджують на територіях зі складними інженерно-геологічними й техногенними умовами — щодо міцності, надійності та довговічності будинків і споруд;
споруджують із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їхня кошторисна вартість перевищує 300 тис. грн, — щодо кошторисної частини проєктної документації.
Зверніть увагу! Законодавчо закріплено перехід від категорій складності об’єктів будівництва до класів наслідків (відповідальності).
Клас наслідків визначають для кожного об’єкта будівництва або його частини, цей показник характеризує: рівень потенційної небезпеки для життя або здоров’я людей, які можуть там перебувати (постійно або періодично) або знаходитись зовні такого об’єкта, рівень матеріальних чи соціальних втрат, при припиненні експлуатації об’єкта.
Так, для будівельних об’єктів установлено такі класи наслідків:
СС1 — незначні наслідки (належать об’єкти I та II категорій складності);
СС2 — середні наслідки (належать об’єкти III та IV категорій складності);
СС3 — значні наслідки (належать об’єкти V категорії складності).
На завершення: В окремих обґрунтованих випадках при поліпшенні експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація (п. 8.4 ДБН А.2.2-3:2014). Про це зазначено в листі Мінрегіону від 15.05.2015 № 8/15-232-15
Запитання: Також незрозуміло чому Поточний ремонт приміщень адмінбудинку Керецьківської сільської ради (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) віднесли до відкритих торгів, коли даний вид робіт і по складу і по вартості відноситься до спрощеної процедури закупівель
Відповідь: Згідно Закону України « Про публічні закупівлі» чітко визначає межі в яких проводяться закупівлі Замовником. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text. Замовник оголосив закупівлю на послугу щодо поточного ремонту, а не на роботу хочемо зауважити. Тому дотримуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вибрав правильну процедуру закупівель, а саме відкриті торги. На запитання щодо Керецківської сільської ради, ми Вам не компетентні надати відповідь, краще спитати, це в них.
Запитання : Якщо вже даний обєкт віднесли до відкритих торгів тоді де зазначено голову тендерного комітету а не посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками.
Відповідь: Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в праві сам вирішувати,як йому краще проводити процедуру закупівель. Замовником було покладено обо’вязки на Уповноважену особу, щодо всіх закупівель,що будуть здійснюватись Горондівською сільською радою. Відповідно до 1 січня 2022 року має відбутися повний перехід у проведенні закупівель на формат роботи через уповноважених осіб. Тендерні комітети мусять припинити свою діяльність до зазначеної дати. Наразі поряд із уповноваженою особою (спрощені закупівлі) може діяти й тендерний комітет (закупівлі) за умови, що кожен з них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель (п. 4 розд. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922).
Дякуємо гарно Вам за запитання.
З великою повагою до Вас Уповноважена особа.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2021 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Жидик Алекс |
820 000,00
UAH з ПДВ
|
656 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ю.В.К." |
656 635,20
UAH з ПДВ
|
656 635,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Жидик Алекс #3546402050 |
Відхилено |
656 600,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 17:00
|
ТОВ "Ю.В.К." #37173170 |
Переможець |
656 635,20
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 18:21
|
Договір підряду №21.pdf | укладений |
04 червня 2021 18:19
|