Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з встановленням металопластикових конструкцій у відділеннях корпусу В-3 інв. № 1031110002 та корпусу Б-3 інв. № 1031110003 , що розташовані за адресою: м. Харків, пр-т Героїв Сталінграда, 160
Очікувана вартість
39 140,00 UAH
UA-2021-04-26-007232-c db1d3161e5dc49c1b1b9b93fe4d1f01c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколенко Євгенія Олександрівна

+380577037138 ODKIB@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003534
Місцезнаходження: 61096, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Героїв Сталінграду,160
Контактна особа: Соколенко Євгенія Олександрівна
+380577037138
ODKIB@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з встановленням металопластикових конструкцій у відділеннях корпусу В-3 інв. № 1031110002 та корпусу Б-3 інв. № 1031110003 , що розташовані за адресою: м. Харків, пр-т Героїв Сталінграда, 160
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61096, Україна, Харківська область, ХАРКІВ, Героїв Сталінграда, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

26 квітня 2021 18:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрійчук Ю.П.
#2446100759
Переможець 39 140,00
UAH
26 квітня 2021 18:33

Документи

26 квітня 2021 18:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 14:24
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 18:35
9_2240_Пластик_двери.pdf укладений
26 квітня 2021 18:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 140,00
UAH