Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для функціональних досліджень
Очікувана вартість
1 200,00 UAH
UA-2021-04-26-006757-a 7911a33d3ea34be8a692764fa9034f55
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Плечій

+380678584651 marta2207@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Іваничівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982904
Місцезнаходження: 45300, Україна , Волинська обл., смт. Іваничі, вул. Грушевського, буд. 45
Контактна особа: Марта Плечій
+380678584651
marta2207@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим чинними законодавчими актами України для даного виду ТОВАРУ та підтверджуватися документами для даного виду товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає Державним стандартам України, умовами і вимогами, що чинні та діють до товарів даного типу в Україні та надати сертифікат або паспорт якості заводу-виробника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
кришка лотка для ЕКГ Мідас 6/12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт Іваничі, вул.Грушевського,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

26 квітня 2021 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОНОМАРЕНКО ДМИТРО ГРИГОРОВИЧ
#3524302818
Переможець 1 200,00
UAH
26 квітня 2021 14:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 14:30