Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вилучення зношених шин
Очікувана вартість
149 000,00 UAH
UA-2021-04-26-006222-a 59db4f99bd2f4e9c932d5791ff89ee93
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пожарун Сергій В'ячеславович

+380444253216 y@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Пожарун Сергій В'ячеславович
+380444253216
y@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2021 14:00
Очікувана вартість: 149 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір тендерного забезпечення: 3% очікуваної вартості закупівлі та складає 4470 грн (чотири тисячі чотириста сімдесят грн 00 коп.). Умови надання тендерного забезпечення: Учасник під час подання пропозиції надає забезпечення пропозиції у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (КЕП банку) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю процедуру закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути протягом строку дії пропозиції. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вищезазначеним вимогам), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» Юридична адреса: 04071, м. Київ, вул. Хорива,36 Код ЄДРПОУ: 39609111 Назва Банку: Філія «РОЗРАХ.ЦЕНТР» АТ КБ «Приватбанк» МФО банку: 320649 Розрахунковий рахунок: UA693206490000026002052657361 Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4470 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67500 кг
Послуги з вилучення зношених шин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90523000-9 — Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги відповідно до цього Договору здійснюється протягом 10 банківських днів від дати підписання Сторонами відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір тендерного забезпечення: 3% очікуваної вартості закупівлі та складає 4470 грн (чотири тисячі чотириста сімдесят грн 00 коп.). Умови надання тендерного забезпечення: Учасник під час подання пропозиції надає забезпечення пропозиції у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (КЕП банку) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю процедуру закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути протягом строку дії пропозиції. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вищезазначеним вимогам), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» Юридична адреса: 04071, м. Київ, вул. Хорива,36 Код ЄДРПОУ: 39609111 Назва Банку: Філія «РОЗРАХ.ЦЕНТР» АТ КБ «Приватбанк» МФО банку: 320649 Розрахунковий рахунок: UA693206490000026002052657361 Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 4470 UAH
26 квітня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 14:01
Оголошення вивіз шин.pdf
26 квітня 2021 14:01
Договір вилучення шин.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Укрбіоекологія" 148 500,00
UAH з ПДВ
148 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 травня 2021 13:13
Електронний підпис
11 травня 2021 13:10
Банковская гарантія.7z
11 травня 2021 13:10
2. Інші документи.7z
11 травня 2021 13:10
3. Технічні вимоги.7z
11 травня 2021 13:10
1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 травня 2021 13:10
01. РЕЄСТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрбіоекологія"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрбіоекологія"
#34617039
Переможець 148 500,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 12:34

Документи

12 травня 2021 12:34
Електронний підпис
12 травня 2021 12:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрбіоекологія"
#34617039
148 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2021 12:34
Електронний підпис
12 травня 2021 12:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 10:42
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 10:40
ДУ №1 зміни до договору
17 травня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 12:28
Договір укладений
17 травня 2021 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.4 Договору, сторони дійшли згоди викласти Додаток №1 «Перелік обладнання та витратних матеріалів, що підлягають первинній обробці, переробці та утилізації» до Договору в наступній редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 222-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 148 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 750,00 UAH)