Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Одеська спеціалізована школа №17 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Махачкалинська, 7» по улаштуванню « Автоматична системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення людей про пожежу; Система централізованого пожежного спостереження», за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 код 45310000-3 (Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 084 311,20 UAH
UA-2021-04-26-005324-c c36bfd3d871140bf878f85ac4621eecf
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2021 12:00
Початок аукціону: 13 травня 2021 14:02
Очікувана вартість: 1 084 311,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 421,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у випадку, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт Одеська спеціалізована школа №17 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Махачкалинська, 7» по улаштуванню « Автоматична системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення людей про пожежу; Система централізованого пожежного спостереження»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65111, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Махачкалинська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється одноразово, за закінчену роботу згідно з актом прийняття виконаних будівельних робіт (КБ-3), після підписання акту у розмірі 100% (сто відсотків) суми договору на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у випадку, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріали
Дата подання: 28 квітня 2021 14:56
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:23
Добрий день! Підкажіть, матеріали надаються замовником послуг?
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше запитання від 28.04.2021, 14:56 повідомляємо, що відповідно до умов проекту Договору Підрядник забезпечує відповідність якості будівельних матеріалів, устаткування, що постачається ним, специфікаціями, державним стандартам, технічним умовам, що підтверджується відповідними сертифікатами, технічними паспортами, тощо.
Таким чином вартість матеріалів входить до загальної суми робіт та Постачальник повинен самостійно придбати матеріали.
уточнення
Дата подання: 29 квітня 2021 15:21
Дата відповіді: 30 квітня 2021 14:07
Доброго дня, в ТД наявні вимоги: 1) фахівці повинні мати посвідчення про проходження спеціального навчання із технології робіт, правил безпеки, охорони праці, пожежної безпеки, а також ДНАОП при виконанні спеціальних видів робіт, копії яких надаються у складі пропозиції учасника. 2)посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірку знань по безпечним методам та прийомам надання послуг підвищеної небезпеки відповідно затвердженого списку працівників, стосовно надання послуг з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Поясніть згідно якого нормативно правового акту встановлені дані вимоги?? згідно яких НПАОП??? Учасники в першу чергу діють на підставі отриманої ліцензії, а працівники на підставі квалііфікаційних посвідчень, тому не зрозумілі дані вимоги Замовника, які обмежують коло потенційних учасників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ановний Учасник, на Ваше запитання від 29.04.2021 року об 15:21 год, повідомляємо наступне.
Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати перелік документів, визначених у додатках до оголошення серед яких є: посвідчення про проходження спеціального навчання із технології робіт, правил безпеки, охорони праці, пожежної безпеки, а також ДНАОП при виконанні спеціальних видів робіт.
Зазначені документи надаються щодо працівників, які будуть залучені до виконання робіт.
Відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, серед робіт із підвищеною небезпекоює : роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння; роботи верхолазні та на висоті.
Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) встановлюється порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Згідно Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, до виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15.
Враховуючи вищевикладене, Відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 № 15 (НПАОП 0.00-4.12-05) зі змінами, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики України 30.01.2017 року № 140, посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, що і вимагалось в умовах спрощеної закупівлі.
Замовник зазначив такі вимоги ґрунтуючись на тому, що при виконанні послуг за предметом закупівлі, будуть виконуватися, утому числі небезпечні роботи. Враховуючи викладене, Замовник вимагає надати у складі Пропозиції посвідчення на працівників учасника для підтвердження того, що працівники мають необхідну кваліфікацію для виконання таких видів робіт.
Також, звертаємо увагу, що необхіно надати у складі пропозиції, посвідчення навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами).
дискримінаційна вимога
Дата подання: 29 квітня 2021 16:33
Дата відповіді: 30 квітня 2021 14:13
Добрий день. Відповідно до вимоги Документації необхідно надати: Ліцензію на об’єктах з високим , середнім та незначним ступенем ризику.Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Просимо внести зміни до документації, а саме додати до вимоги " або ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного прозначення чи Наказу про її видачу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 до оголошення Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати копію ліцензії ДСНС, на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки (а у разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України).
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-26-005324-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ДЗИРУК БОГДАН ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3362108019
Дата подання: 19 травня 2021 11:12
Учасник ФОП ДЗИРУК БОГДАН ВАЛЕРІЙОВИЧ , вважає рішення про визначення переможцем ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗБЕКИ» неправомірним та таким що підлягає скасуванню оскільки наявна невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗБЕКИ», та вимагає відхилити пропозицію ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗБЕКИ» згідно п. 1 ч. 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Учасник закупівлі ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗБЕКИ" не виконав умови спрощеної закупівлі
1. Витяг з протоколу навчання по електробезпеці №80-13/Е21 від 16 квітня 2021 року має ознаки роботи в редакторі та викликає сумніви щодо його підліності, а саме п. 29, п. 30, п. 31, п. 32, там де мають міститись призвіща осб які пройшли навчання затерто.
2. Витяг з протоколу навчання з Охорони праці №80-42-20 від 08 жовтня 20201 року також має ознаки роботи в редакторі та викликає сумніви щодо його підліності, а саме пункти від 20 до 34 там де мають міститись призвіща осб які пройшли навчання затерто.
3. Не надано підтвержуючі документи щодо освіти та кваліфікаціїї робітників.
4. НАКАЗ №03-К від 29.09.2020 року також викликає сумніви щодо його підліності так як п. 3, п. 5, та п. 8 видалені та не місять призвіщ працівників які працевлаштовані на підприємство ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗБЕКИ»
5. Забеспечення 5% від договору не відповідає вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами).
6. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам з охорони праці недійсна виходячи з документів які надеє УЧАСНИК. В штатному розкладі відсутні працівники з призвіщами Лоскучерявий Роман Вікторович та Звєрєв Віталій Олександрович, а вони у декларації вказані як відповідальні з дотримання вимог з охорони праці та промислової безпеки. А якщо пройшли зміни то УЧАСНИК мав повідомити протягом 7 днів Територіальний орган Держпраці згідно п. 21 Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки
7. Акт обстеження підписаний інженером з обслуговування ОПС Королев С.А. відсутній у штатному розкладі Учасника, враховуючи вищевикладене представника Замовника на обєкті могло бути.
Виходячи з вищенаведеного, наявна невідповідність пропозиції учасника ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗБЕКИ", а отже просимо відхилити пропозицію ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗБЕКИ" згідно п. 1 ч. 13 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", як таку, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмета закупівлі
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 травня 2021 16:20
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

19 травня 2021 11:12
Наказ 1.bmp
19 травня 2021 11:12
Наказ.bmp
19 травня 2021 11:12
Протокол 2.bmp
19 травня 2021 11:12
протокол.bmp
19 травня 2021 11:12
Протокол ОП.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2021 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 930 877,60
UAH з ПДВ
889 999,98
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ДЗИРУК БОГДАН ВАЛЕРІЙОВИЧ" 980 000,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2021 18:03
Електронний підпис
07 травня 2021 18:02
технічне завдання.pdf
07 травня 2021 18:02
Сертифікат_ДСТУ 23932.PDF
07 травня 2021 18:02
Сертифікат_ДСТУ 9001.pdf
07 травня 2021 18:02
Сертифікат ДСТУ ISO 14001.pdf
07 травня 2021 18:02
Сертифікат ISO 45001.pdf
07 травня 2021 18:02
пропозиція.pdf
07 травня 2021 18:02
проект договору.pdf
07 травня 2021 18:02
про Ліцензію і Статут.pdf
07 травня 2021 18:02
Паспорт+ІНН, копія.pdf
07 травня 2021 18:02
огляд.pdf
07 травня 2021 18:02
Накладні 49, копія.pdf
07 травня 2021 18:02
Модельний Статут, Опис.pdf
07 травня 2021 18:02
Ліцензія, копія.pdf
07 травня 2021 18:02
кошторис.pdf
07 травня 2021 18:02
інші док-ти.pdf
07 травня 2021 18:02
до працівників.pdf
07 травня 2021 18:02
до повноважень.pdf
07 травня 2021 18:02
до матбази.pdf
07 травня 2021 18:02
до кошторису.pdf
07 травня 2021 18:02
ДЕКЛАРАЦІЯ_скан.pdf
07 травня 2021 18:02
Витяг ПДВ.pdf
07 травня 2021 18:02
Витяг з ЄДР 22.04 (ор.).pdf
07 травня 2021 18:02
0.00-7.11-12, копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ДЗИРУК БОГДАН ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
Рішення скасоване 889 999,98
UAH з ПДВ
20 травня 2021 16:20
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
Відхилено 889 999,98
UAH з ПДВ
20 травня 2021 17:23
ФОП "ДЗИРУК БОГДАН ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3362108019
Відхилено 890 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 17:25

Документи

20 травня 2021 17:23
Електронний підпис
20 травня 2021 17:21
Протокол 513.pdf
20 травня 2021 17:21
Протокол 512.pdf

Документи

20 травня 2021 17:24
Електронний підпис
20 травня 2021 17:24
Протокол 514.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій