Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій; протипожежний захист покрівлі за адресами м. Київ, бул. Т.Шевченка, 27, 56 та вул. Гарматна, 10
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2021-04-26-003865-c ● 3ec1bc58558749068faf06bddcd24ac7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ТА ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ» |
Код ЄДРПОУ: | 05536797 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, бул. Т. Шевченка 56 |
Контактна особа: |
Пазинич Лариса Миколаївна mvpub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 12:26 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій; протипожежний захист покрівлі за адресами м. Київ, бул. Т.Шевченка, 27, 56 та вул. Гарматна, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, бул. Т.Шевченка, 27, 56 та вул. Гарматна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2021
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 12:51 |
Протокол 45.pdf | |
27 квітня 2021 12:48 |
Протокол 45.pdf | |
27 квітня 2021 12:47 |
Протокол 45.pdf | |
27 квітня 2021 11:11 |
ДОДАТОК 5 Тех.завдання.doc | |
26 квітня 2021 15:15 |
ДОДАТОК 7 Договір.docx | |
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 8 Лист-згода.docx | |
26 квітня 2021 15:14 |
ТД просочування.doc | |
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 4 Стаття 17.doc | |
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 2 Тендерна пропозицiя.doc | |
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 3 Стаття 16.doc | |
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 1 Загальнi вiдомостi.docx | |
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 6 Iншi докум.doc |
30 квітня 2021 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 квітня 2021 12:51 |
Протокол 45.pdf
|
||||||||||||
27 квітня 2021 12:48 |
Протокол 45.pdf
|
||||||||||||
27 квітня 2021 12:47 |
Протокол 45.pdf
|
||||||||||||
27 квітня 2021 11:11 |
ДОДАТОК 5 Тех.завдання.doc
|
||||||||||||
26 квітня 2021 15:15 |
ДОДАТОК 7 Договір.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 8 Лист-згода.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2021 15:14 |
ТД просочування.doc
|
||||||||||||
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 4 Стаття 17.doc
|
||||||||||||
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 2 Тендерна пропозицiя.doc
|
||||||||||||
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 3 Стаття 16.doc
|
||||||||||||
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 1 Загальнi вiдомостi.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2021 15:14 |
ДОДАТОК 6 Iншi докум.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 26 квітня 2021 15:42
Дата відповіді: 27 квітня 2021 11:18
Замовнику, у Вас предмет закупівлі :(Послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій; протипожежний захист покрівлі за адресами м. Київ, бул. Т.Шевченка, 27, 56 та вул. Гарматна, 10, згідно Технічного завдання в додатку 5 Документації вказано перелік робіт, які відносяться до Ремонтних робіт, Капіиальний або поточний ремонт.
Так й повинно бути?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, сталася технічна помилка при підтягненні документів.
Нова редакція Додатку 5 вже опублікована.
Нова редакція Додатку 5 вже опублікована.
уточнення
Дата подання: 28 квітня 2021 16:27
Дата відповіді: 30 квітня 2021 12:36
Доброго дня. В Додатку 6 вимога надати: Лист щодо підтвердження, що будівельна організація несе відповідальність за збереження майна, яке знаходиться на балансі на час проведення ремонтних робіт. Лист на підтвердження того, що організація Учасника здійснюватиме оплату за спожиту електроенергію та воду в процесі виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до чинних тарифів. Якщо це не помилка, то про яке збереження майна йдеться в першому листі та про які будівельно-монтажні роботи йдеться в другому листі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, будівельна організація несе відповідальність за збереження майна, яке знаходиться на балансі навчального закладу. Суть цього листа полягає в тому, що якщо в ході надання послуг працівниками виконавця робіт буде порушено правила пожежної безпеки, технології виконання робіт тощо, і якщо це призведе до пошкодження майна Замовника - будівельна організація буде відшкодовувати вартість або відновлення такого майна.
У разі, якщо в ході виконання робіт будуть використовуватись машини та механізми, які будуть споживати електроенергію та воду Замовника, вартість спожитої електроенергії та води необхідно буде відшкодувати відповідно до чинних тарифів
У разі, якщо в ході виконання робіт будуть використовуватись машини та механізми, які будуть споживати електроенергію та воду Замовника, вартість спожитої електроенергії та води необхідно буде відшкодувати відповідно до чинних тарифів
щодо вивезення будівельного сміття
Дата подання: 28 квітня 2021 16:55
Дата відповіді: 30 квітня 2021 12:37
Просимо внести зміни або видалити вимогу по даній закупівлі, а саме вимогу: надати Договір з підприємством про вивіз будівельного сміття, замінити на вимогу - Завезення та вивезення обладнання та сміття відбуватиметься безпосередньо з автотранспорту без проміжного складування на території об’єкту Замовника. Це буде логічніше. Оскільки, про яке будівельне сміття може йти мова при просоченні деревини???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, технічним завданням передбачено Очищення дерев’яних конструкцій щітками (на даний час всі дерев'яні конструкції покриті вогнезахисною речовиною, яка відслоїлась та втратила свої властивості), що призведе до утворення будівельного сміття, яке має бути вивезено та утилізоване спеціалізованим підприємством з дотриманням всіх норм екологічної безпеки. Вимога не підлягає задоволенню.
Уточнення
Дата подання: 29 квітня 2021 09:57
Дата відповіді: 30 квітня 2021 14:24
Для здійснення огляду обєкта, просимо надати номер по якому можливо здійснити контакт з Замовником. Номер вказаний в закупівлі не відповідає вже 2 день.
Відповідь: Шановний учасник, ця закупівля відбувається в період карантинних обмежень, тому відповідальні особи періодично працювали дистанційно, 05.05.2021 з послабленням карантинних обмежень ДНЗ «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» буде працювати у звичайному режимі. Всі контактні телефони також розміщені на сайті навчального закладу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-26-003865-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТ112", Код ЄДРПОУ:42944209
Дата подання: 29 квітня 2021 16:03
Щодо вимоги аналогічного договору
Доброго дня! В пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір з аналогічним предметом закупівлі. Аналогічним договором, крім договору на Поточний ремонт, може вважатися договір на капітальний ремонт, реконструкцію».
Відповідно до розміщеного в електронній системі закупівель оголошення проводиться закупівля послуг «Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій; протипожежний захист покрівлі за адресами м. Київ, бул. Т.Шевченка, 27, 56 та вул. Гарматна, 10)».
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти даний пункт в наступній редакції: «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір з аналогічним предметом закупівлі. Аналогічним договором може вважатися договір на послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій або послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій».
Дякуємо!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до розміщеного в електронній системі закупівель оголошення проводиться закупівля послуг «Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій; протипожежний захист покрівлі за адресами м. Київ, бул. Т.Шевченка, 27, 56 та вул. Гарматна, 10)».
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти даний пункт в наступній редакції: «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір з аналогічним предметом закупівлі. Аналогічним договором може вважатися договір на послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій або послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій».
Дякуємо!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2021 14:54
Доброго дня. Згідно тендерної документації в пункті 3 Додатку 3 замовник вимагає від Учасника процедури закупівлі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». А виноска «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір з аналогічним предметом закупівлі. Аналогічним договором, крім договору на Поточний ремонт, може вважатися договір на капітальний ремонт, реконструкцію» носить суто інформаційной характер.
Вимогу відхилити.
Вимогу відхилити.
Номер вимоги: UA-2021-04-26-003865-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 25 травня 2021 13:28
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС, не виконало Вимогу Додатку 6 до Тендерної документації зазначено Вимогу, про надання учасниками закупівлі «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Додатка № 9 на усіх осіб, персональні дані яких наведено у документації Учасника.».
Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» » не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» .
У випадку не реагування, відсутності дій Замовника, які спрямовані на усунення порушень, ТОВ «СКМ МОНТАЖ» буде змушений звернутись у порядку статті 8 Закону, до територіального відділення Державної аудиторської служби України для початку проведення моніторингу даної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У випадку не скасування протоколу № 54 від 19 травня 2021 року Тендерного комітету ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ТА ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ», в якому Учасника ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС було визнано переможцем даної закупівлі, звернемося до Антимонопольного комітету метою дотримання законодавства й відновлення своїх порушених прав .
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «СКМ МОНТАЖ» відповідає умова тендерної документації.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС що призвело до порушення прав Скаржника
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» » не погоджується з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» .
У випадку не реагування, відсутності дій Замовника, які спрямовані на усунення порушень, ТОВ «СКМ МОНТАЖ» буде змушений звернутись у порядку статті 8 Закону, до територіального відділення Державної аудиторської служби України для початку проведення моніторингу даної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У випадку не скасування протоколу № 54 від 19 травня 2021 року Тендерного комітету ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ТА ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ», в якому Учасника ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС було визнано переможцем даної закупівлі, звернемося до Антимонопольного комітету метою дотримання законодавства й відновлення своїх порушених прав .
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «СКМ МОНТАЖ» відповідає умова тендерної документації.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС що призвело до порушення прав Скаржника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 09:44
Доброго дня. Замовник проводить закупівлю з урахуванням всіх принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі принципу ефективності, тому прагне укласти договір за результатами процедури закупівлі з Учасником, який би зміг надати послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій в повному обсязі, відповідної якості та в передбачені строки з найбільш економічно вигідною ціною.
Ми, як замовники робіт для максимальної ефективності, недискримінації учасників, відкритості і прозорості, щоб поставити всіх учасників у рівні умови на всіх стадіях закупівлі надавали доступ до об’єктів для можливості ознайомитися з об’ємами робіт та встановити реальну ціну.
В Додадку 6 до Тендерної документації зазначено Вимогу, про надання учасниками закупівлі «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Додатка №9 на усіх осіб, персональні дані яких наведено у документації Учасника»
Учасник ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» надав «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Додатка №9 на усіх осіб, персональні дані яких наведено у документації Учасника» на усіх осіб, які на момент участі у процедурі закупівлі UA-2021-04-26-003865-c є актуальними.
Стосовно відсутності «Листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Додатка №9 на усіх осіб, персональні дані яких наведено у документації Учасника» Саревої Оксани Йосипівни та Павлишин Людмили Михайлівни, Учасник ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» повідомляє, що на момент участі у процедурі закупівлі UA-2021-04-26-003865-c, ці особи ніякого відношення до ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС
Ми, як замовники робіт для максимальної ефективності, недискримінації учасників, відкритості і прозорості, щоб поставити всіх учасників у рівні умови на всіх стадіях закупівлі надавали доступ до об’єктів для можливості ознайомитися з об’ємами робіт та встановити реальну ціну.
В Додадку 6 до Тендерної документації зазначено Вимогу, про надання учасниками закупівлі «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Додатка №9 на усіх осіб, персональні дані яких наведено у документації Учасника»
Учасник ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» надав «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Додатка №9 на усіх осіб, персональні дані яких наведено у документації Учасника» на усіх осіб, які на момент участі у процедурі закупівлі UA-2021-04-26-003865-c є актуальними.
Стосовно відсутності «Листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Додатка №9 на усіх осіб, персональні дані яких наведено у документації Учасника» Саревої Оксани Йосипівни та Павлишин Людмили Михайлівни, Учасник ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» повідомляє, що на момент участі у процедурі закупівлі UA-2021-04-26-003865-c, ці особи ніякого відношення до ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-26-003865-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
СКАРГА
на дії Замовника щодо визначення переможця аукціону
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС, не виконало Вимогу Додатку 6 до Тендерної документації зазначено Вимогу, про надання учасниками закупівлі «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Додатка № 9 на усіх осіб, персональні дані яких наведено у документації Учасника.».
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС |
117 500,00
UAH з ПДВ
|
117 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
271 316,20
UAH з ПДВ
|
271 316,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВОБЛБУД" |
337 888,87
UAH з ПДВ
|
337 888,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДЕНИСЕНКО МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
419 877,11
UAH з ПДВ
|
416 627,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" |
548 453,54
UAH з ПДВ
|
536 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" |
568 417,20
UAH з ПДВ
|
537 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС #39486590 |
Рішення скасоване |
117 500,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 12:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 травня 2021 00:00
|
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС #39486590 |
Відхилено |
117 500,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 12:00
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 червня 2021 00:00
|
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588 |
Переможець |
271 316,20
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 14:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 липня 2021 12:07 |
Кінець періоду оскарження: | 20 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 20 липня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій; протипожежний захист покрівлі за адресами м. Київ, бул. Т.Шевченка, 27, 56 та вул. Гарматна, 10», з підстави, що передбачена згідно з ч.1 ст.32 Закону, а саме: через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Порушення терміну підписання та оприлюднення на майданчику договору. |
Документи:
09 липня 2021 12:07
|
Електронний підпис |
09 липня 2021 12:04
|
Протокол 76.pdf |