Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Неттопи у зборі (код за ДК 021:2015 – (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2021-04-26-003613-c ● 2231da8fef264b18a203bf8975b8e7fd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя" |
Код ЄДРПОУ: | 37885283 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80 |
Контактна особа: |
Хозяинова Екатерина Александровна centr3.mariupol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 11:25 |
Очікувана вартість: | 295 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Неттопи у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80 (каб, 111)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - власні кошти (НСЗУ) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 14:54 |
оголошення.pdf | |
26 квітня 2021 14:54 |
Додаток 4 Проект договору ВТ.docx | |
26 квітня 2021 14:54 |
Додаток 3 Технічне завдання неттопи.docx | |
26 квітня 2021 14:54 |
Тендерна документація (2).docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-26-003613-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Супруненко Тетяна Андріївна, Код ЄДРПОУ:3447913121
Дискримінаційні вимоги.
Просимо Замовника діяти в межах встановлених Законом, та не створювати дискримінаційних умов.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаємо увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Також ви можете ознайомитись із неправомірністю даної вимоги на сайті Мінекономіки України, перейшовши за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=63220414-1148-44a4-b091-dbbc80b1239b&lang=uk-UA
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Супруненко Тетяна Андріївна |
246 596,00
UAH з ПДВ
|
246 596,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна |
293 321,00
UAH з ПДВ
|
293 321,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕОКОМП" |
294 354,20
UAH з ПДВ
|
294 354,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Супруненко Тетяна Андріївна #3447913121 |
Відхилено |
246 596,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 08:32
|
Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна #2741615662 |
Переможець |
293 321,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 08:31
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 08:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 10:53
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 10:48
|
скан договора.pdf | укладений |
01 червня 2021 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №1 "Специфікацію товару" викласти в іншій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 58/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити договір Додатком №2 "Технічна спеціфікація" |
Номер договору про закупівлю: | 58/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |